Hoop dat ik niet te veel eisend was, maar ik gun Pal gewoon echt een leuk leventje, en wil niet dat ze echt een standaart manegeknol word zeg maar. Ze moet wel vertroeteld worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zasread schreef:En nu wil ik eigenlijk nog graag nieuwe laarzen, een mooie witte riem en een tas.. maarja, nu is eerst het geld op. Iemand geld over?
nombrado schreef:for the outsiders...master valt op blonde vrouwen
Utixo schreef:Ja, was je nog op tijd voor het schrijven?
Hoop dat ik niet te veel eisend was, maar ik gun Pal gewoon echt een leuk leventje, en wil niet dat ze echt een standaart manegeknol word zeg maar. Ze moet wel vertroeteld worden
Jellie schreef:Zie een hoop dingen voorbij komen voor in de poetskist/stalkast. Herinnert me eraan om ook eens een thermometer te kopen.
Pasgeleden hebben wij een fijne tang gekocht om de sporen en zwilwratten af te knippen. Onze 1e smid deed dat altijd standaard maar bij de andere smeden moeten we er steeds om vragen en dat vergeten we weleens.
bedouin schreef:Karina Ik heb begrepen dat gember ook goed werkt als parasietwerend middel voor paarden. In welke vorm zou jij dat dan gebruiken? Vloeibaar of de wortelvorm? Ik wil het ook graag gaan toepassen. Hier op de markt heb ik in ieder geval wel de wortelvorm gevonden, die ik voor mezelf wel eens in de spinaziesoep gebruik.
Geweldige foto's van die frisbie vanger!
nombrado schreef:speciaal voor Jasmijn
http://i915.photobucket.com/albums/ac35 ... nfauno.jpg
een dikke knuffel van Master
for the outsiders...master valt op blonde vrouwen
idefix4 schreef:Wanda: Sam is geen Fries natuurlijk, maar een KWPN. De meesten op zijn stal stonden met deken om, maar die stal was winddicht en nooit onder nul, dus Sam had geen deken om. Hij sloopt ze. Er stond ook een Fries: zonder deken volgens mij. Ik gebruik in de winter wel fleece na het rijden. Deze als vochtopnemer van het zweet en ik heb een 350 g liggen voor de winter. Sam sloopt deze ook als ie langer op zijn rug ligt, maar zonder vallen zijn flanken behoorlijk in. Het hangt van de stal af. Hoe staat hij op stal? Open stal, waar het ook kan vriezen? Of een stal waar het nooit vriest? Qua wintervacht is mij eens uitgelegd dat het komt omdat de dagen korten. Het heeft dus niks met koude te maken. Paarden maken haar aan, omdat de dagen donkerder worden. Een vriendin van mij heeft om die reden een lamp boven haar oude paard hangen die om 11 uur 's avonds pas uitspringt. Bij haar arabierpaard werkt het uitstekend, maar ze weet ook dat het bij andere paarden niet uit maakt. Het is maar een tip. Mss heb je er iets aan? Als je wintervacht wil voorkomen, moet je nu al beginnen met een dunne deken. een 250 g ofzo. En kou, als ze het koud krijgen zie je dat snel genoeg en dan is een deken zo gekocht. Voor op de wei hadden wij van die canvas dekens. Onverwoestbaar!
Mooie hond ook. Ras? Of Poolse scheepskees? Het lijkt wel een Rottweiler zonder bruin.