[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 21:43

Ilona: Aaah stoer filmpje joh! Chico is echt een knappert!

Ellis heel veel plezier, geniet er maar van!

Amanda mooie foto's hoor en een mooi zadel. Het lijkt me erg lekker zitten :j

Lobke veel plezier morgen!

Masaro hopelijk knap je snel verder op zodat je eens lekker op een anda kan rijden ;)

Gab klinkt goed, hij heeft zeker geen enthousiaste parttimers nodig die vloeiend Engels spreken? :D

Mies gezellig hoor! Was het leuk?

Peet gedraag je wel een beetje he :P O:)

Nou ben lekker met mn mannetje naar het bos geweest vandaag, hij was erg snel maar wel heel braaf! Het is echt zo'n lekker ding :+:

Volgende week zaterdag begint de eerste les van de opleiding, ben toch zoooo benieuwd! Hoop dat hij zich een beetje gedraagt daar :=

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 22:10

peet: volgens mij mis ik iets. ben je ziek? en wat gaat er vanavond gebeuren? ik mocht uitslapen maar was om 7 uur wakker: snotverkouden kop dus dan slaap je ook niet meer.
michelle: haha die foto's wil ik zien volgende week! en lekker gecrosst? het was wel super boscrossweer vandaag zeg!!! had ook graag willen gaan maar had thuis nog het een en ander te doen, koppijn door de verkoudheid maar heb wel weer genoten van desperado. veel plezier vanaaf. dat hyves is echt leuk, alhoewel ik kreeg laatst contact met me 1e vriendinneke. ze zou snel eens hierheen komen maar hoor er niks meer van. naja dat wispelturige zat er toen ook al in...
ellis: geniet er van!!
monique: lachen dat filmpje! hahaha. die mensen zullen dan wel grinniken als ze jouw paard al die kunstjes zien doen.
penny: bokt is altijd rustig int weekend he
ilona: gewoon doen alsof er niks aan de hand is. ik kan alleen maar buiten oefenen, of ik moet met de kar naar de binnenbak. en wat was het geworden met vriendlief vandaag? mooi gemonteerd filmpje maar hij is gewoon voor iedereen zichtbaar hoor, ik hoefde niet in te loggen.
amanda: mooi strak zadel
gabrielle: mooie werkplek hoor
lobke: ook al zo'n breje haha. hoe zit dat met alle andere pre's hier, zijn die nou niet zo breed aangezien er veel onder een gewoon engels zadel lopen??
malin: nog al één die genoten heeft van het mooie buitenrijweer. gaat vast goed komen volgende week met die lessen.

zit nou paul de leeuw te kijken en ja hoor een tweespan friezen, wat zijn ze ook braaf he zo in die studio.

zoals gezegd vandaag weer genoten van des. hij kreeg wel de vuurdoop vandaag. zo'n 50 m van onze bak vandaan kwam tot 3x toe de buurvrouw op d'r paard over maisland (bij de 1e foto dat land op de achtergrond en dan vlak langs de sloot van links naar rechts en omgekeerd) geklepperd. de 1e keer schrok ik er zelf nog van zo onverwacht, ze kwam ineens achter een hal vandaan tevoorschijn. nou, des was ineens wakker. wilde net opstijgen dus maar even gewacht. goed, ze kwam dus nog een 2e en 3e keer langsgecrosst. verder was ik samen met prince en onze oudste in de bak. toen prince eruit ging had des zoiets van ja ho effe ik ga ook mee. ik bleef in alle gevallen gewoon doorrijden en hij liet zich nog vrij makkelijk overtuigen. echt super dat ie zo reageert. heb nog een paar (wazige) foto's van vandaag, duidelijk te zien dat ie "zoekerig/loperig" is en nog volop op de voorhand loopt. m'n zadel zit super, ik kan er ondanks dat het moeilijk te doen schijnt op de espaniola best goed op lichtrijden. op de foto komt het wat apart over maar zo voelt het dus niet. overigens gaat doorzitten ook goed maar bij een jong paard vermijd ik dat meestal. oja ik moet nog een ander dekje, deze is van een gewoon zadel dus past niet helemaal.

Afbeelding

familie gebeuren...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 22:29

frankiej : je kijkt wel wat sagerijnig.. ;P (ps wat een lieve pony met een schattig meisje xD)
Owhh dat filmpje is geweldig !!! lekker in t frysk daarzo xD
DA zei dat ie beter geen hoefschoen kon hebben.
Ze is vandag lekker t weiland op geweest vond ze heerlijk de hele dag in t zonnetje!

frankiej

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 22:46

hahaha die opmerking heb ik al vaak gehoord. dat doe ik blijkbaar als ik geconcentreerd bezig ben. ja t wordt tijd voor een bosritje dan kom ik ook helemaal los hihi

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 22:59

Leuke foto's Frank, wat heerlijk toch dat je zo'n braaf dier hebt! Zo jong en toch al zo braaf :)

Het was ook echt heerlijk weer he Malin, om lekker de bossen in te gaan! En snel is beter dan traag, zolang ze daarin wel braaf blijven, maar dan heb tenminste het gevoel dat je paard er ook lol in heeft :D

Ik heb Jauke vandaag eindelijk weer een keer voor de wagen geknoopt! Alle kids die op stal liepen ingeladen en lekker een stukkie wezen rijden. Dat is echt zo genieten! Kids ook weer blij gemaakt dus een prima zaterdag besteding :)

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 23:09

Ja het was superweer maar ik vond het wel koud! Echt waterkoud, maar goed tijdens het rijden had ik daar niet zo veel last van gelukkig! (Daarna wel, toen ik een half uur met een stalgenootjes heb staan kletsen O:)) Hadden jullie het niet koud of de wagen?

Leuke foto's hoor Frank, je bent lekker bezig met hem! Maar idd wel wat vrolijker kijken hoor :P

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 23:11

Dat is nog veel kouder hoor, stil staan en kletsen :+ Ik heb het op de wagen eigenlijk zelden koud, ben toch ook nog heel druk eigenlijk. En die kids hadden zo'n lol, die hadden het volgens mij ook niet koud :))

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 23:17

Ik had het op de wagen bij Dink wel altijd heel koud maar die loopt ook niet zo snel :P Ja dat vond Suevo ook, die wilde niet echt stilstaan!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 23:34

Da's beter hoor, anders krijg je zo'n harde wind in je gezicht :+ Ik ben voor mijn gevoel toch altijd nog best druk bezig op de wagen, alles in de gaten houden enzo, maar heb het ook nooit snel koud, dat scheelt misschien ook :+

Royal_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 23:40

Citaat:
had even een vraagje, ik ben zo benieuwed hoe de ouders van Betunero eruit zien, maar ik kan nergens foto's van ze vinden. is er iemand die me hierbij kan helpen ?

Betunero V
vader: NOVATO XVII
Moeder: VALEROSA XXI

hoop dat iemand ergens wat kan vinden....

Die ga je ook niet vinden op het internet. De stoeterij waar Betunero vandaan komt neemt principieel niet deel aan SICAB of andere keuringen. De merries komen derhalve helemaal niet in "het openbaar" en van de hengsten alleen degene die aan het stierenvechten meedoen. Dat zijn echter niet de dekhengsten van de stoeterij. Ik zal eens kijken of ik wat foto's voor je kan lospeuteren.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 09:51

@malin ik gedraag me altijd
@frank je hebt niet echt iets gemist, ik had wat leuks gstr en ja ik ben ziek geveld door de griep al een dikke week :( kon het ook niet redden om gsteravond wat leuks te gaan doen, werd een avond bankhangen was ook wel gezellig
de verrasing wordt verschoven die hou ik te goed :+

mooie foto`s van je familie album trouwens frankkie

en mooiiiiiii anky zadel zat het lekker of moest je nog ff wennen leuke foto`s ook viel je daar nou echt bijna eraf???

verder
@iloon ik kan je film niet zien terwijl ik je wel heb via hyves het zegt dat jeitem is verdwenen |( had hem graag willen zien

@daantje leuk he als die kids zo lachu van geluk, doe ook graag leuek dingen met kids en dan ook natuurlijk mijn eigen lieverd celine,
wil tsjillert ook gaan beleren voor de kar, moet er toch een keer van komen
bij ons op stal doen ze ook veel met karren werkt dus aanstekelig *D
mss van de zomer maar dit gaan aanpakken........
ben je nog druk met show`s dan :D met je mooie topper

volgens mij niet iemand vergeten anders hoor ik het wel

masaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:24

idra : veel plezier vandaag ben heel erg benieuwd hoe hij het gedaan heeft (vast geweldig hihih)
laat je ons ff weten hoe het was???

Vandaag alvast op zoek voor spullen op stal de verhuisdatum komt nu toch wel erg in zicht. En dan eindelijk weer plek voor een paard (misschien wel meerdere hihih).
En dan komt het leukste paarden in het echt gaan bekijken, kan niet wachten.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:29

Frank Ik presteer het ook om als een donderwolk te kijken als ik bezig ben.

Ik heb zo de brui in dit weer. Ik kan niet wachten tot het zomer is, of in ieder geval warmer, ik ben het echt zat. Echt spuug en spuug zat.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:44

Voor iedereen die z'n geliefde zat is:

1. My darling, my lover, my beautiful wife:
Marrying you has screwed up my life.

2. I see your face when I am dreaming.
That's why I always wake up screaming.

3. Kind, intelligent, loving and hot;
This describes everything you are not.

4. Love may be beautiful, love may be bliss,
But I only slept with you 'cause I was pissed.

5. I thought that I could love no other
-- that is until I met your brother.

6. Roses are red, violets are blue, sugar is sweet, and so are you.
But the roses are wilting, the violets are dead, the sugar bowl's
Empty and so is your head.

7. I want to feel your sweet embrace;
But don't take that paper bag off your face.

8. I love your smile, your face, and your eyes
Damn, I'm good at telling lies!

9. My love, you take my breath away.
What have you stepped in to smell this way?

10. My feelings for you no words can tell,
Except for maybe 'Go to hell.'

11. What inspired this amorous rhyme?
Two parts vodka, one part lime.

:')

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 11:01

benthe

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

geweldig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 11:27

Hahahaah hoe grappig :+

Leuke foto's Frank!

dekke050

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 12:00

he frank.
Leuk paard! Heel herkenbaar dat gezwalk. In het begin dacht ik echt volgens mij ben ik dronken als ik erop zat!
groetjes

sanne

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 12:31

Benthe geweldig _O- :))

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 12:34

hahahaha dat gedicht!!!!!!

Frank; Het is echt een braaf dier!!! (ik kan ook zo boos kijken als ik rij)

Ilona; Chico doet het geweldi op dat filmpje!!!

Lobke; Ik ben echt zo benieuwd wat David van Terroso vind!!

Morgen moet ik naar Belgie om een 2 jarige PRE merrie op te halen, helaas niet voor mezelf :Y) .
Het is echt zo'n leuke merrie, ze is van mensen die ik ken die haar moeten verkopen, andere kenissen van ons met een zorgboerderij kwamen een keer bij ons op visite en zijn sinds toen helemaal fan van PRE's. Dus heb ik de boel maar aan elkaar gekoppeld... :D
Maar wij gaan haar heen en weer brengen. Ook al is het voor een ander, vind dit soort dingen toch altijd heel leuk!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 12:51

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 13:03

Dinkey Girl,

Dit filmpje heeft bij mij echt voor tranen gezorgd. Jeetje wat heftig joh.......Fijn dat ze het allemaal gered hebben. Maar hoe kalm ze waren....de paarden waren helemaal in schock.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 13:10

Cyrina schreef:
Morgen moet ik naar Belgie om een 2 jarige PRE merrie op te halen, helaas niet voor mezelf :Y) .
Het is echt zo'n leuke merrie, ze is van mensen die ik ken die haar moeten verkopen, andere kenissen van ons met een zorgboerderij kwamen een keer bij ons op visite en zijn sinds toen helemaal fan van PRE's. Dus heb ik de boel maar aan elkaar gekoppeld... :D
Maar wij gaan haar heen en weer brengen. Ook al is het voor een ander, vind dit soort dingen toch altijd heel leuk!!

Belgie? PRE merrie? 2 jaar? Is dat toevallig Biola van Phia?

Malin > Ik heb dat filmpje al eerder gezien en eigenlijk meteen weer afgezet. Wat een verschrikking, ongelovelijk!

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 13:37

Frank: ach het is niks om je voor te schamen iedereen doet dat volggens mij wel.. Mijn vader ook. ik heb altijd obsessie om op mijn tong te gaan buiten.. Das nog erger :O

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 13:56

Adalberti schreef:
Citaat:
had even een vraagje, ik ben zo benieuwed hoe de ouders van Betunero eruit zien, maar ik kan nergens foto's van ze vinden. is er iemand die me hierbij kan helpen ?

Betunero V
vader: NOVATO XVII
Moeder: VALEROSA XXI

hoop dat iemand ergens wat kan vinden....

Die ga je ook niet vinden op het internet. De stoeterij waar Betunero vandaan komt neemt principieel niet deel aan SICAB of andere keuringen. De merries komen derhalve helemaal niet in "het openbaar" en van de hengsten alleen degene die aan het stierenvechten meedoen. Dat zijn echter niet de dekhengsten van de stoeterij. Ik zal eens kijken of ik wat foto's voor je kan lospeuteren.

Super, dankje wel :D

Gisteren weer naar Betunero geweest (was heel de week ziek, dus heel de week neit geweest) dacht van, ga hem nou maar neit rijden want dat word rodeo, dus heb ik hem buiten gegooid lekker in de zon. naast het bakje waar ik hem in heb gegooid hebben ze een paar weken geleden een klein weitje gebouwd voor mini's, dus na 60 rondjes gek gedaan te hebben kwam Betunero er achter dat er 4 keine hoofdjes naar hem zaten te kijken. Hij helemaal groot op z'n hengsten manier er naartoe, die dikke nek er helemaal gekrult en maar geluid maken (ze konden elkaar zo met hun snuitjes aan raken) Betrunero helemaal opgewonden met z'n *** eruit aan die mini's ruiken, ging allemaal harstikke goed, hij makten natuurlijk geluid en meost z'n eigen echt showen maar hij dee geen gekke dingen... Todat ik hem na een half uurtje eruit ging halen.. meenrtje was vergeten dat hij met mijn zachtjes om moet gaan en z'n eigen gedragen, dus kreeg WEER 2x een flinke kopstoot (hij schrok er zelf van, want hij vloog gelijk achteruit) en nu een mooi blauw oog en een dikke lip ... hahaha wat zijn paarden toch leuk :P ik kom altijd thuis met wel minstens 1 nieuwe blauwe plek hahahaha

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:14

Amable schreef:
Cyrina schreef:

Belgie? PRE merrie? 2 jaar? Is dat toevallig Biola van Phia?

Malin > Ik heb dat filmpje al eerder gezien en eigenlijk meteen weer afgezet. Wat een verschrikking, ongelovelijk!

YEP!

Vreselijk die paarden door het ijs!!! Was echt maar net op tijd voor het schimmeltje, die had niet veel kracht meer over.