wat hebben we daar?

volgens mij ligt daar iets in...

wat is ie lief he

aangespannen rijden? ik vind het best hoor.

Sabrina er op

Michelle, lachen die cap

En hier alvast een beginnetje van de schriktraining

kiekeboe

wat is het toch een braaf dier he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Echt hoe voorzichtig sommige paarden met die kindertjes kunnen zijn.... Het ziet dr ook wel lief uit hoor met die veel te grote cap
.
. Met hem is een schriktrainging gewoon saai.... Maar buiten rijden dat is echt de grote uitdaging... Dan schrikt ie wel weer ineens van alles, maar meer om uit te proberen... Voor de kar is niks eng (zijn oogkleppen zitten ook zo dat ie alles ziet en hij kijkt ook altijd rustig rond). Het is gewoon een gek paard....
Lekker braaf ding heb je daar.
.
. Dan zullen er idd nog niet veel mensen wakker zijn (hoop je dan....). Veel succes in iedergeval!! Essssss schreef:Maar ik moet lekker vroeg (1ste proef 08.45 en de 2de 9.15) dus dan hoeven niet veel mensen me mislukte proef te zien.
dus mag ik gewoon starten ( ben ik zondag hele dag vrij want had die dag eigenlijk netjes vrij gevraagd)

. Ik had Des ook zó mee naar huis genomen!!
Hij is zo ontzettend stoer. Ben echt helemaal in love op m! Hij heeft echt wat weg van Pitufo...... Dus hij is gewoon LEUK!
En braaaaf!
Laat ze wat zien haha. En komen er foto's?
Je hebt zo een mooie en nette houding op de foto's. Een echte dressuurdame hoor
. En luitje heeft een lief koppie zeg, zeker met poetsen haha!
even een poosje niet meer geweest maar probeer wel steeds wat bij te lezen
maar jullie gaan mega snel en dat kan ik alemaal niet bij houden hoor
en vooral nu niet druk bezig om ons huis teverkopen dus gewoon aan deze kant
erg drukmaar wil toch aan jullie mijn verhaal kwijt over mijn
zwarte parel djemo
vandaag had mijn oudste dochter les op haar eigen pony winnie maar ze wou graag een keer op djemo mee rijden in de les ik zij tuurlijk mag dat dat vindt ik ook wel leuk om tezien je eigen kind op je zwarte parel
nou het ging heeeel erg goed vondt ik en patries vondt het super leuk om op djemo mee terijden in de les het is ook zo schat ( alle 2 hoor)
ik zal er ook even wat foto`s bijdoen kunnen jullie ook mee genieten

DJEMO ILOVE JOU FOR EVER

, en dat terwijl ik eigenlijk helemaal nooit zo serieus dressuur gedaan heb
. 
gelukkig dat het onder het rijden niet zo opvalt!
wat is hij voorzichtig! geweldig om te zien!
En die foto's had je al geplaatst
Ziet er goed uit !
?
Had ik dat maar
. Vind het afschuwelijk om mezelf terug te zien op foto's, my god...
haha
en ja dat vondt ik ook met halt houden zit ze er netjes op