Super braaf paard op buitenrit!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jinthe1 schreef:Dat is fijn Boemel! Heerlijk genieten!
Wil je haar ook op wedstrijd uit gaan brengen?
Hier vandaag toch besloten om een derde merrie te insemineren. Vanavond gaat het gebeuren en we hebben voor Menne gekozen. Dan hopelijk toch weer drie veulentjes volgend jaar
Jinthe1 schreef:Hier vandaag toch besloten om een derde merrie te insemineren. Vanavond gaat het gebeuren en we hebben voor Menne gekozen. Dan hopelijk toch weer drie veulentjes volgend jaar
xXutopiaXx schreef:Oh leuk! Waar woon jij dan?!
En leuk dat je in m'n profiel hebt gekeken, daar issie voor en heb 'm pas nog geüpdatetNeehoor.. zie nu dat ik bij de trainingspaarden er niet bij heb gezet of ze verkocht zijn of niet. Alle eigen paarden heb ik nog wel, van de trainingspaarden alleen Dije nog
Het kopje 'trainingspaarden' valt ook een beetje weg zie ik
Edit: zo, even aangepast. Nu is het onderscheid wat beter te zien en even 'verkocht' erbij geschrevenZou wel een hele drukke boel worden anders
Lys_PPA schreef:Ik heb een vraag waar jullie misschien wel antwoord op weten.. Wat betaal je tegenwoordig voor een Fries veulen? Geslacht maakt niets uit, afstamming ook niet perse, wel graag aangesloten bij stamboek. Ik ben niet op zoek maar ben hier benieuwd naar..
Jinthe1 schreef:Lys_PPA schreef:Ik heb een vraag waar jullie misschien wel antwoord op weten.. Wat betaal je tegenwoordig voor een Fries veulen? Geslacht maakt niets uit, afstamming ook niet perse, wel graag aangesloten bij stamboek. Ik ben niet op zoek maar ben hier benieuwd naar..
Dat kan heel veel verschillen hoor. Komt het veulen bijvoorbeeld uit een sterpreferente merrie dan zou dat wat meer toekomstverwachting voor de keuring hebben dan een veulen uit een veukenboek of stamboekmerrie. De kwaliteit van het veulen speelt ook mee natuurlijk. Hoe is het beenwerk en hoe zijn de gangen. Ik denk dat als je echt gaat shoppen misschien nog wel een veulen van 2000 kan kopen maar er zijn er evengoed van het driedubbele bijvoorbeeld. Kortom, geen standaard prijs voor te noemen