[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miichelle90

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:12

Leuk hoor frankiej, zijn ook erg leuke foto's geworrden Lachen

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:15

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:30

Hehe, ben ik ook weer. Heb niet alles bijgelezen....schaam.....schaam.
Ben lekker onverwacht op vakantie geweest naar Egypte, heerlijk. Maar daarna teruggekomen met last van darmen. Dus Heidi, ik voel met je mee Lachen. Sinda vandaag voel ik me eindelijk iets beter. Vrijdagavond heb ik tijdens de wedstrijd jankend op bed gelegen van de krampen.
Verder erg naar mijn zin op mijn werk, maar kan daar weinig op internet, dus helaas kan ik jullie niet goed volgen. Jullie gaan veel te snel Lachen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:33

Toch geen vloek van de Farao he Tong uitsteken (zo noemen ze dat daar altijd...). Ik ben ook pas nog in Egypte geweest (in april). Kreeg ook last van mijn darmen maar met een middeltje uit de apotheek daar was ik zo weer beter!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:56

Frank, volgens mij heb je je foto's van Desperado in t verkeerde topic gezet Knipoog.
Wel stoer hoor!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:59

ik dacht dat ze daar wel mochten staan maar we horen het wel. ik zie door de bomen het bos niet meer hoor in die itp en haw en wat allemaal nog meer van die topics.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 23:08

Haha, nee dat klopt wel Lachen
Nee, bedoel je hebt in mijn topic van mijn hondje een reactie geplaatst die denk hier hoort Lachen met foto's van je knappe man en je zoon.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 08:36

Michelle: Whahaha, wat zijn mensen toch goed gelovig, jullie zullen wel hard gelachen hebben!
Is het geen leuke oude knar Knipoog

Iris: Ik wil foto's zien! Knipoog

Madelief: Ging het dan toch wel goed in je apenpakkie Knipoog Gefeliciteerd met je eerste plaats! Zijn er ook foto's van?

Saida: Oeh, pijnlijk zo'n hoef tegen je hoofd Ach gut Heb je nu een bult?
Spannend! Het zadel erop, ik ben benieuwd hoe ze dat op gaat pakken.

Peet: Wat een leuke cavia, krijgt ie ook nog een vriendje of vriendinnetje?

Jasmijn: Ik ga zo snel in je Texel topic kijken! Was het gezellig?

Waarom vind nou iedereen het zonde van Bandito's manen, ik vind het mega leuk staan, hij lijkt gelijk een stuk ouder en stoerder! En dan kan hij straks een grote man worden met lange manen!

Zaterdag is er om 18.15 een veulentje bij Lisa geboren, ze had me een mailtje gestuurd met foto's. Het is een zwart hengstenveulentje met een enorme kol op zijn hoofd, zo schattig Lovers Vandaag ga ik even foto's van hem maken.

Ik ben nu weer thuis uit Heemskerk en ik baal enorm, want het kabeltje om de foto's van mijn camera te halen is zoek Boos! Johan heeft er ook nog wel één, maar die is nu op stage.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 08:44

ik heb dit weekend weer een wedstrijdje ben benieuwd.
ene week gaat het rijden kei lekker en de andere week is het niet goed.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 09:04

Hallo iedereen! Ik kom ook weer even om het hoekje kijken Doei! ! Jullie zijn weer in een rap tempo doorgegaan, dus maar even een korte reactie op alles. Bloos Ik heb trouwens een leuk weekend gehad, was erg gezellig Haha! . Hier iedereen ook hoop ik. Ik las al over een meeting tussen jasmijn en sanne! Cool en over lekkere buitenritten.. Lachen

Madelief: Wat leuk dat je 1e bent geworden met Fuur! Het is dan wel onderling, maar moet toch wel leuk zijn denk ik zo Knipoog Goed gedaan hoor! Hoe was Paradiso in A'dam? Vork Pling

Jasmijn & Sanne: Leuk jullie meeting zeg! Haha! Samen veel lol gehad of niet? Clown Bandito ziet er goed uit hoor!! Vind het aan de ene kant toch wel stoer die korte manen, als ze maar wel weer lang worden Tong uitsteken . Ze groeien nu vast weer heel mooi aan Ja .

Sanne: Balen van je kabel zeg! Heb je die in Heemskerk laten liggen? Hopen dat je hem iig nog terug vind/krijgt! Nu maar wachten tot Johan klaar is zeker? En wat leuk een veulentje! Haha! . Ben benieuwd!

Heidi: Hahaha, dat verhaal over dat meisje dat aanklopte. Hoe schattig kan het zijn Lovers . Ik zie het al helemaal voor me ROFL .

Zoe_Iris: Ook weer foto's van jou in aantocht las ik! Knipoog Leuk!

evdpanne; En van jou ook foto's! Knipoog Leuk hoor! Mijn moeder is ook heel bang voor paarden. En dan is ze vooral bang voor "dat grote hoofd" ROFL *dus shetjes gaan nog wel haha*

Saida: Ik las dat Rintske zich even heeft misdragen. Goed hoor om het meteen af te straffen! Zulke dingen mag echt absoluut niet . Ik ben ook geen voorstander om je paard af te rossen (logisch ook, maar goed Knipoog ), maar losse benen zijn écht gevaarlijk!! Hopelijk probeert ze het nooit meer!

Frank: Ik las over een heerlijke buitenrit! Fijn hoor. Al had ik niet graag met je gereden, want dan had ik in een nat pak gezeten Knipoog . Foto's van Des zijn echt weer super! Vind het zo'n gave knol om naar te kijken! Hyper!

Mies_Ap: Haha, geweldig verhaal weer in de dierentuin. Van zulke geintjes kan ik echt helemaal dubbel gaan van het lachen Huilen van het lachen ROFL . Die gezichten van die mensen....... geweldig! Haha!

Peet: Leuke foto's zeg van jou en Tjillert!! Knappe man is het hoor! Haha! . En wat goed dat ie zo braaf het terrein op liep. Hij staat er ook relaxed uit zo op de foto's. Wel stom dat ie dan schrikt van ezels ROFL . Wat een schattig caafje heb je weer! Lachen

Anita: Hey, leuk dat je ook eens komt buurten. Vakantie Egypte lijkt me wel wat! Het was vast erg mooi. Hoe gaat het met jou en Sun? Beterschap wat betreft je darmen Ach gut

Fanny: Succes met je wedstrijd!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 09:59

Petra -> Had je niet beter een groot Barbiehuis kunnen aanschaffen voor de cavia? Haha!

Frank -> Je pakt het grondig aan met Des, maar hij doet het hartstikke goed zeg!

Jasmijn -> Ziet er uit als een gezellig dagje Texel!

Spokie -> Hopelijk voel je je al weet een stuk beter!
Wel lekker hoor, op vakantie naar Egypte, en nog wel onverwacht!
Krijgen we nog foto's te zien? Clown

Sanne -> Je hebt niet goed gelezen.........
Ik zag haar hoef voor me langs gaan, dus ze heeft mij niet geraakt. (gelukkig)
Ja sorry, maar ik hou gewoon niet van paarden met korte manen........
Bij kwpn-ers vind ik het ook altijd zonde, begrijp wel dat het minder werk is met wedstrijden enzo, maar toch.
Ik had telkens de dunne plukjes aan de onderkant bijgewerkt door ze af te snijden met een scheermesje, en zo geleidelijk aan zijn manen op lengte en even lang laten groeien.
Maar het gaat er toch niet om wat anderen er van vinden?
Het gaat er om wat Jasmijn er van vindt, het is haar paard.

Fanny -> Kan me voorstellen dat het wel eens frustreert, maar je kan niet altijd maar vooruitgang boeken.
Je zal ook regelmatig een pas op de plaats moeten maken of een stap terug.
En als je het ene waar je op hebt geoefend erin hebt zitten, dan is iets wat er al langer in zat weer verdwenen.
Komt vanzelf weer goed, jullie zijn goed bezig!

Ilona -> Ik hoop ook dat ze zo'n aktie niet meer uithaalt.
Maar als ik het zo bekijk zal ze nog veel meer gaan uitvreten, ze is een klein monstertje en ze is mij wat aan het uitproberen.
Ik zal dus komende tijd veel mijn grenzen moeten duidelijk maken, dat wordt nog wat! Haha!
Mijn vriendin Mayke moest wel lachen dat ze het hoorde.
Oh, een echte ram! zei ze, daar krijg je het nog mee te stellen, maar als je ze voor je hebt gewonnen dan gaan ze voor je door het vuur!.
Nombrado en Goloso waren precies zo, ze herkent er zoveel in terug.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 10:08

De cavia is idd schattig en hij heeft ook een heel mooi huis Tong uitsteken. Mijn cavia heeft zo'n houten huis in zn hok staan en hij maakte dr een sport van om het dak er telkes af te gooien... (en soms lag het hele huis in drie stukken, dan had ie ook even een achteruitgang gemaakt Lachen ). Maar nu heeft mijn vader hem vastgetimmerd Tong uitsteken. Arme cavia.... nu issie gewoon zijn hobby kwijt... Maar hij heeft alweer wat nieuws ontdekt... Hij kan ook het hele huis verplaatsen en zijn tunnel ondersteboven gooien Haha!.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 10:40

Saida: Vaak is dat wel zo. Als je eenmaal een moeilijk paard hebt gewonnen, kan je er alles mee... Het is soms best pittig, maar ook wel een hele uitdaging!! Ja Als ze het maar niet té bont maakt.. Knipoog Consequent zijn en blijven, dan komt het goed hoor met jullie!! Pling

evdpanne; haha. gekke caafjes. k heb van het weekend nog de nageltjes van de caaf van de buren van me vriend geknipt Tong uitsteken *lekkere onduidelijke zin ook Tong uitsteken *

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 11:02

Dat is bij mijn cavia zo'n drama.... Vanaf het begin af aan al... Mijn vorige daar kon ik zo de pootjes van vasthouden en de nagels knippen, die had ook gewoon witte dus zag je het levende deel makkelijk....

Maar de cavia die ik nu heb is echt een ramp Tong uitsteken. Ik mag zijn pootjes niet vasthouden als ie ziet dat de kniptang in de buurt is Knipoog. En dan heeft ie voor ook nog eens zwarte nagels dus zie ik het levende deel niet goed... Het kost me altijd een paar dagen voordat ze geknipt zijn... Ik doe dan een pootje per dag want als ik te lang bezig ben wordt ie helemaal gek....

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 11:47

Ag gos Ach gut ... Deze caaf had eerst iets van; " Verward En wat gaat hier nu weer gebeuren?!". Maar later toen ik het beestje vast hield, en vriendlief de schaar er in zette, ging het perfect. *Toch probeerde ze stiekem een klein beetje aan me te geven Huilen van het lachen * Maar ze moest eraan geloven.. Bij zwarte nagels is het idd nóg lastiger!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:04

Die van mij weet helaas veel te goed wat gaat gebeuren Knipoog. En bij me volgende cavia kijk ik ook echt naar de kleur nagels Tong uitsteken. Maar ach dit is ook wel een schatje, al heeft ie soms een beetje last van ADHD, dan crosst ie de hele tijd rondjes in zn hok... En als ie losloopt kan ik hem geen minuut uit het oog laten want dan zit ie onder de bank aan de snoeren te knabbelen Tong uitsteken, of onder de tafel aan de tafelpoten.... Maar hij heeft ook wel eens knuffelbuien en dan issie echt lief Lachen.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:34

Debby: Hij is echt stoer...droompony voor ieder meisje volgens mij!

Heidi: Meisje is goed opgevoed! Hahaha we grappig dat ze klopt!

iris: Ja erg aardig was het niet van ons, maar zooo grappig! We riepen eerst ahhh de leeuw is los, maar dr waren geen leeuwen in het park dus die grap ging niet op! Heb je al foto's!

madelief: gefeliciteerd met je overwinning, was je nog in het oranje gegaan?

Saida: hmm dan zal ik daar toch is voor gaan kijken, gister was hij er weer!! maar gelukkig bleef hij rustig.
Altijd leuk om te horen als mensen zien dat het goed gaat met je paard! Jij en rintske zijn al een heel team aan het worden, ben benieuwd hoe het rijden straks zal gaan.
Af en toe boos worden mag best, zeker in dit stadium..anders gaan ze ook de baas spelen als je wilt rijden.

Frank: Ik ben beniewd naar de foto's!

peet: Leuke foto's! Die cavia...zn eigen huis...staat nog net geen tv in Knipoog

spokie: Egypte lijkt me heel mooi! Zou dr ook wel is heen willen! Misschien iets verkeerds gegeten? Mijn vriend zit in Amerika en was de eerste week gewoon ziek van het eten, zo vet!

sanne: Neee het is echt geen leuke oude knar...of je moet op lang haar en ongeschoren vallen en zo mager als een lat.
met al die veulentjes zul je alleen nog maar meer zin in je eigen veulen krijgen!

esther: eer je rond bent met de al die tenen kun je weer opnieuw beginnen Knipoog Wij lieten ze altijd maar knippen..vond het best eng zoiets zelf te doen.

Viel me gister weer alles mee...na een week niet rijden (2x longeren) gister opgestapt en braaf braaf...ik was zo blij. Kreeg van een paar mensen een compliment dat ik zelf veel rustiger en meer ontspannen zat en dat je kon merken dat shannon dr goed op reageerde.. We hebben ook nog lekker door de plassen gecrossed.....Nou lekker in de bak oefenen en buiten wandelen en binnenkort hopelijk lekker een rit maken!
Vandaag ook begonnen op mn vakantiewerk, heb dr vorig jaar ook gewerkt en mag in mn eentje een beetje de gangen poetsen. Lekker eigen tempo beetje doen heerlijk.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:14

Lekker dat het rijden zo goed ging Lachen. Ik mag vanavond ook weer de uitdaging aan gaan.... Ik heb weer les met mijn verzorgpaard Haha!. Is kijken of het weer een beetje beter gaat als de vorige keer Lachen. Ik heb nu al de hele week weer niet gereden... De eigenaar doet hem sinds kort weer op de woensdag, zaterdag en zondag.... En juist door de week heb ik niet geweldig veel tijd (heel druk bezig met stage en onderzoeksopdracht voor school). Maar ja vanavond weer les en dan zie ik wel hoe het gaat....

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:21

saida: thanks voor je verhaaltje Haha!

gaan er mensen meeten binnekort. het lijkt me wel is leuk om mensen te zien van dit topic Haha! Bloos

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:24

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:06

Prinslover schreef:
Saida: Vaak is dat wel zo. Als je eenmaal een moeilijk paard hebt gewonnen, kan je er alles mee... Het is soms best pittig, maar ook wel een hele uitdaging!! Ja Als ze het maar niet té bont maakt.. Knipoog Consequent zijn en blijven, dan komt het goed hoor met jullie!! Pling

Haha! Ja en anders breng ik haar naar een opvoedkamp, naar m'n vriendin!
Die heeft ervaring genoeg met haar 4 hengsten, hahaha! Duivel

Michelle -> En anders draai je de rollen toch gewoon om?
Ga jij hem lastig vallen, doe je net of je een vliegtuig bent ofzo, of je springt in ene uit de bosjes vandaan en roept iets wilds!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:09

Zohe, niet te snel jullie. Moest wel een paar blz. bijlezen. Reageer dus ook nie op iedereen haha.
Iig mooie fotos gezien
En idd Lisenka, waaraschijnlijk zaterdags naar WE bij Balingehof, misschien zondags, maar ff kijken. Kan natuurlijk ook zondags langs komen, we zien wel ff Lachen
Nu eerst ff rijden, nu nog mooi weer

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:26

Het ziet er nu idd nog wel goed uit... Al zie ik wel steeds meer wolken hier Boos!. Hopelijk is het vanavond nog droog tijdens mijn les....

Dan krijgen me nieuwe rijschoenen en chaps hun debuut Tong uitsteken. Wordt de eerste keer dat ik daarmee rij, ben laarzen gewend... Is kijken wat ik er van vind Lachen.

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:33

Madelief, Gefeliciteerd!

Saida: Ja leuk is anders, maar soms is het nodig om duidelijk je grenzen aan te geven!
Bij Luitje is dat niet meer zo nodig en is het bijna geheel op stem te doen, maar daar is denk ik ook wel de nodige consequentie aan vooraf gegaan!

Peet: hahahaha die stoeltjes in dat caviahok, heel grappig Haha!

Frankie: ik ga zo je foto’s bekijken

Mies: heerlijk, dat het zo goed ging met Shannon!

Hahaha Lobke, volgens mij wilt iedereen Licor en Yoshi wel wat vaker zien Knipoog

Oke dan zal ik nu wat foto's van luitje plaatsen!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:41

Met zn nieuwe halster Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

misschien dat ik er nog een heel topic van maak maar dat moet ik nog even bedenken Tong uitsteken
Nu ga ik lekker douchen, omkleden en weer rijden!

Op de foto's rijd ik in de wei maar dat is toch een stuk minder dan in de bak.
Volgende keer ga ik toch een rechter stuk wei opzoeken Haha!, voor de foto's dan..
Een buitenbak is er helaas niet