Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Sinda vandaag voel ik me eindelijk iets beter. Vrijdagavond heb ik tijdens de wedstrijd jankend op bed gelegen van de krampen.
.
(zo noemen ze dat daar altijd...). Ik ben ook pas nog in Egypte geweest (in april). Kreeg ook last van mijn darmen maar met een middeltje uit de apotheek daar was ik zo weer beter!
.
met foto's van je knappe man en je zoon. 

Gefeliciteerd met je eerste plaats! Zijn er ook foto's van?
Heb je nu een bult?
Vandaag ga ik even foto's van hem maken.
Johan heeft er ook nog wel één, maar die is nu op stage.
! Jullie zijn weer in een rap tempo doorgegaan, dus maar even een korte reactie op alles.
Ik heb trouwens een leuk weekend gehad, was erg gezellig
. Hier iedereen ook hoop ik. Ik las al over een meeting tussen jasmijn en sanne!
en over lekkere buitenritten.. 
Goed gedaan hoor! Hoe was Paradiso in A'dam?
Samen veel lol gehad of niet?
Bandito ziet er goed uit hoor!! Vind het aan de ene kant toch wel stoer die korte manen, als ze maar wel weer lang worden
. Ze groeien nu vast weer heel mooi aan
.
. Ben benieuwd!
. Ik zie het al helemaal voor me
.
Leuk!
Leuk hoor! Mijn moeder is ook heel bang voor paarden. En dan is ze vooral bang voor "dat grote hoofd"
*dus shetjes gaan nog wel haha*
. Ik ben ook geen voorstander om je paard af te rossen (logisch ook, maar goed
), maar losse benen zijn écht gevaarlijk!! Hopelijk probeert ze het nooit meer!
. Foto's van Des zijn echt weer super! Vind het zo'n gave knol om naar te kijken!
. Die gezichten van die mensen....... geweldig!
. En wat goed dat ie zo braaf het terrein op liep. Hij staat er ook relaxed uit zo op de foto's. Wel stom dat ie dan schrikt van ezels
. Wat een schattig caafje heb je weer! 

. Mijn cavia heeft zo'n houten huis in zn hok staan en hij maakte dr een sport van om het dak er telkes af te gooien... (en soms lag het hele huis in drie stukken, dan had ie ook even een achteruitgang gemaakt
). Maar nu heeft mijn vader hem vastgetimmerd
. Arme cavia.... nu issie gewoon zijn hobby kwijt... Maar hij heeft alweer wat nieuws ontdekt... Hij kan ook het hele huis verplaatsen en zijn tunnel ondersteboven gooien
.
Als ze het maar niet té bont maakt..
Consequent zijn en blijven, dan komt het goed hoor met jullie!!
*lekkere onduidelijke zin ook
*
. Ik mag zijn pootjes niet vasthouden als ie ziet dat de kniptang in de buurt is
. En dan heeft ie voor ook nog eens zwarte nagels dus zie ik het levende deel niet goed... Het kost me altijd een paar dagen voordat ze geknipt zijn... Ik doe dan een pootje per dag want als ik te lang bezig ben wordt ie helemaal gek....
... Deze caaf had eerst iets van; "
En wat gaat hier nu weer gebeuren?!". Maar later toen ik het beestje vast hield, en vriendlief de schaar er in zette, ging het perfect. *Toch probeerde ze stiekem een klein beetje aan me te geven
* Maar ze moest eraan geloven.. Bij zwarte nagels is het idd nóg lastiger!
. En bij me volgende cavia kijk ik ook echt naar de kleur nagels
. Maar ach dit is ook wel een schatje, al heeft ie soms een beetje last van ADHD, dan crosst ie de hele tijd rondjes in zn hok... En als ie losloopt kan ik hem geen minuut uit het oog laten want dan zit ie onder de bank aan de snoeren te knabbelen
, of onder de tafel aan de tafelpoten.... Maar hij heeft ook wel eens knuffelbuien en dan issie echt lief
. 
Wij lieten ze altijd maar knippen..vond het best eng zoiets zelf te doen.
. Ik mag vanavond ook weer de uitdaging aan gaan.... Ik heb weer les met mijn verzorgpaard
. Is kijken of het weer een beetje beter gaat als de vorige keer
. Ik heb nu al de hele week weer niet gereden... De eigenaar doet hem sinds kort weer op de woensdag, zaterdag en zondag.... En juist door de week heb ik niet geweldig veel tijd (heel druk bezig met stage en onderzoeksopdracht voor school). Maar ja vanavond weer les en dan zie ik wel hoe het gaat.... 
Prinslover schreef:Saida: Vaak is dat wel zo. Als je eenmaal een moeilijk paard hebt gewonnen, kan je er alles mee... Het is soms best pittig, maar ook wel een hele uitdaging!!Als ze het maar niet té bont maakt..
Consequent zijn en blijven, dan komt het goed hoor met jullie!!

. Hopelijk is het vanavond nog droog tijdens mijn les....
. Wordt de eerste keer dat ik daarmee rij, ben laarzen gewend... Is kijken wat ik er van vind
. 

, voor de foto's dan..