redina schreef:regine hoe is het met jou?
Met mij is het prima en met capriola ook
ze begint al een beetje op te uieren. We hebben gister trouwens ontzettend fijn gereden!! Er was een stukje in de springbak buiten droog en met het mooie weer hebben we dat droge stukje even benut. Ze deed het super goed, vond het wel raar dat er weinig bakrand was, dit moet ik dus vaker doen want soms is ze nogal een hanger aan de zijkanten en pak ik wel binnenhoefslag maar nu moest ze wel zo om die hindernissen heen draaien. Maar ze liep netjes en ik kreeg nog een mooi compliment van een stalgenootje dat ik haar netjes reed en niet in de weg zat, dus ik natuurlijk trots
!! Dat stalgenootje heeft Cap daarna ook nog even uitgeprobeerd, nouja misschien heeft Cap meer haar uitgeprobeerd, want ze geeft het niet kado als je voor het eerst opstapt. Maar volgens mij vonden ze het later allebei toch wel leuk zo samen. Ik vond in ieder geval erg leuk om mijn paard weer eens te zien lopen. Dus heerlijke rijdag gehad! Daarna was ik savonds nog naar me vriendin (die met de 'lipi tuin') en hebben we een buitenrit in het donker gemaakt. Super gaaf, altijd al eens willen doen, al zit je soms wel wat onstabiel op t paard als het onverlichte paden zijn! Maar mega gaaf om te doen!!
Hoe is het met je zadeljacht afgelopen redina?
En tof dat Yippus nu officieel van Bianca is en jullie alles een beetje meer een plekje hebben kunnen geven