wilde nog wel even spammen

[ITP] Prachtige P.R.E. Adorno fotoshoot **DeFotografe.com**
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bullymonster schreef:Jellie: ik zag een paar pagina's terug een prachtige foto van jou en Flan, wat een mooi paard ook. Ze doet me iets. Pablo is wel een heel paard dus. Ach wel leuk een beetje karakter.
Ilona: dankje!
Ingrid: wat doet je merrie?
Tsja een Fries he, die kunnen zo opkrullen. Beetje been eraan en neusje kwam alweer iets omhoog hoor en weer aan de teugel ipv dat ze los hingen. Maar toch, blijft zoeken naar goed tempo, mooie aanleuning. Maar dit was de tweede keer weer echt rijden en de eerste keer zoeken naar aanleuning/ over de rug laten lopen etc. Voelde hem ook echt eronder komen en dansen onder me. Prachtig. 
luxket schreef:ik weet het bijna zeker saida.. Die man heeft heel zijn levensverhaal gehoord en ziet net als ons in dat hij een grote bek heeft maar een heel klein hartje heeft. OP het moment dat hij praatjes krijgt met rijden en omdraait, spant hij zich gelijk omdat hij bang is dat hij gruwelijk op zijn flikker krijgtn.. Hij en ik zien allebei in dat hij zich dan toont van ik laat het wel over me heen komen.. hijw eet dat dat tijd kost en trekt er onwijs lang voor uit.. Hij gaat de komende tijd neit rijden, maar eerst veel aan het vertrouwen werken door middel van grondwerk enz..
T is echt een heel lief dier.

Heb Pablo maar onder de zweetdeken gezet en stalgenootje was zo lief om hem te verwisselen later op de ochtend. Die mafkees ging nog rollen terwijl de stalbaas zijn box uitmestte
Dus we wisten weer dat Pablo er ook is hihi.. Flan ook weer binnen gezet.
dus kan ze tot vrijdag niet de wei op.. echt balen maar t is niet anders..

Soms kan ik er ook gewoon echt niet over ophouden. 

! Zo fijn dat jij en Jan samen de paarden kunnen doen. Lijkt me wel leuk een hobby delen!
!
. Mooie verhalen weer. Hij heeft veel voor je over he? Jij ook voor hem trouwens! Jullie zijn echt een mooi stel, ik blijf het zeggen
!
! Das nu echt nog veel te warm. Ik wil hem pas op doen als het echt rond het vriespunt komt.. Dus voorlopig blijft ie nu onder een 150 a 200 gr. staan!
Maar hij heeft nog een lekker dun vachtje, dus dat houd ik liever zo! Tot nu toe heeft hij nog geen 1 keer gezweet, ben ik wel blij mee
! (Aangezien er een hoop bij mij op stal gingen zweten onder de deken..)
.
*
Ik kwam niet meer bij.. Meneer stond los in de bak en ik zat in de kantine. Heeft hij het touwtje van de longeerzweep te pakken, en gaat lopen.. Toen kreeg die in de gaten dat ie "achtervolgd" werd..
Hij ging rennen als een malle hahaha
En maar vast houden he, niet loslaten!!
Maar met een paar schuine ogen kijken naar het ding dat je wil pakken! Zag er komisch uit. 
Wat kan ie dan heerlijk eigenwijs zijn
Kijk maar: