Of aan wie je ze persoonlijk wil laten zien. Maar zet ze niet zo neer. maargoed dat is mijn mening
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Of aan wie je ze persoonlijk wil laten zien. Maar zet ze niet zo neer.

Mijn paarden staan in Rijsbergen net naast Breda. Dus denk dat het wel een dik uur rijden is. Voor mij is het zowiezo al een half uur naar mijn stal toe om er te komen. Daarom ga ik liever 's middags, maar dan aan t begin. Want ik moet ook nog helemaal terug he, en dan nog weer terug naar huis. Maar dat maakt niet uit, het kan ook de week daarna? Dus 9 of 10 mei?

.
Die paarden zijn gelukkig bere sterk
.
Net nu het wat viezer en kouder weer is..

jou binnebak, ben jaloers!! Hij is mooooooooooooi!
. Hij is zo lekker zn grenzen aan het verkennen.. Er was nu een ander paard mee, dus met zn 3e. En we hadden het heel rustig aan gedaan dus op het strand had meneer nog genoeg energie over. En omdat de Tinker voorop galoppeerde werd ie best sterk.. Was ik niet zo blij mee
Wil geen sterk paard buiten. Dus consequent geweest, en gewoon zo rustig mogelijk laten galoperen! De zee was opeens ook eng natuurlijk
En dan spurt je keihard naar links, niet fijn..
. Dus even een tik op de schouder gegeven (meteen de kop ingedrukt) en wat meer naar het midden van het strand gegaan (iets zwaarder). En daar even lekker door laten galoperen in een hand galopje
En dat was best vermoeiend, en dan ga je zweten, en dan heb je opeens niet zoveel praatjes meer
. Mijn kleine puber haha...
. Bij ons op stal hebben we dr dit jaar ook weer aardig wat, maar voornamelijk door moeders die te weinig melk hebben.
. Alleen wel ontzettend lastig dat je geen warm water hebt!!
. Eerst al de helft van het stallingsgeld betalen en nu wil ze wel, wanneer ik een vaste baan heb, de kosten voor de aanschaf van een paard voorschieten
. Dan kan ik het rustig aan af betalen
. Dus ik ga als ik in Augustus klaar ben met school maar lekker op zoek naar een baan
. 
hopelijk krijgt Betunero eht daar ook naar z'n zin.