Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flubberboot schreef:Dezelfde vader inderdaad!!
Ergens wel, ergens denk ik, Peet heeft niet de beste jeug gehad, kende op 6 jarige leeftijd alle zware kunstjes al terwijl het vaak wel laatbloeiers zijn. Kans is ook aanwezig dat ze hem te vroeg te zwaar hebben laten werken en dat daar de blessures uit voort komen. Met die gedachte in het achterhoofd wel de gok durven nemen! Pietje gaat mooi de tijd krijgen om paard te zijn en worden en zeker niet te snel te veel doen.
Dankjulliewel!! Meer foto’s volgen binnenkort zeker!!
KellyR schreef:Leuk nieuws fb! Fijn dat hij al zo mensgericht is.
Mooie ervaring weer opgedaan Tarzan, klinkt alsof je steeds meer vertrouwen in hem krijgt.
N.a.v. jullie "support" bij het lusitano veulen wezen kijken 2 weken terug. Beetje geschrokken van een aantal dingen, wilde het wel overwegen met een keuring bij mijn dierenarts. Enfin, dingen zijn gelopen hoe ze gelopen zijn, het contact is een doodgelopen. Het is goed zo.
Maaaar er is wel weer wat aangewakkerd in mij. Mede omdat hier schijnbaar in de buurt echt een hele leuke opfok zit en ik gewoon met regelmaat heen zou kunnen.
Ik wil wel echt gaan voor een PSL en geen PRE meer, dus hier ben ik dan wel een vreemdganger haha.
Binnenkort ga ik er nog naar 1 kijken hier in Nederland.
Als er hier mensen zijn met tips voor fokkers waarbij karakter (en gezondheid) op nummer 1 staat in, mogen jullie heel graag een pb doen.
Ondertussen ben ik met Lusitana in gesprek om te kijken of ik misschien naar Portugal wil komen en een aantal fokkerijen bekijken.Ja, zo erg is het haha.
Maar jeempie. Ik ben wel geschrokken van de transport offertes die ik binnen heb gekregen - hoop dat degenen die nog moeten gaan komen lager uit vallen. Nog even goed nadenken dus.
Ik ben dus heel bang dat ik ga kijken en natuurlijk een van de duurste uit kies, en dan even vergeet dat de transport kosten er nog bij komen. Mn vriend vond het vooral goed om te weten dat ik mezelf zo goed ken![]()
Ag, geen haast. Het loopt hoe het loopt en het komt hoe het komt.