Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is het goed gegaan met je kanjer op HE?

Was ik niet zo blij mee, ik had uiteindelijk les en vind het prima als er iemand bij komt, maar dan wel als ze het paard gewoon in bedwang kan houden
. Hopelijk is de mok snel weg!
.
. Hij moest vandaag voorop want het andere paard was mee was is al helemaal geen held (Shaggy is een echte held op sokken maar gelukkig met wat aanmoediging van mijn kant durft ie meestal wel...). Op weg naar bos was ie nog wel redelijk alert en had ie echt een huppel stap
. Hoofd omhoog oortjes naar voren en alllles eng vinden! In bos was ie ook nog wel even zo maar na het eerste drafje kwam de ontspanning er wat meer in. In bos ook nog een netjes handgalopje gedaan op een stuk wat een stukje omhoog loopt, was echt heerlijk! Daarna kwam die weer netjes terug. De zon begon ook steeds meer te schijnen dus toen besloten we terug maar over strand te gaan. Daar was ie ook super braaf (ook toen voor ons een paar paarden van manege bakker ineens wegschoten en rondjes aan het galloperen waren over strand
). Op strand ook nog een netjes handgalopje kunnen doen
. En daarna lekker aan een lang teugeltje kunnen stappen! Echt helemaal top! Het weer was super de paarden waren braaf, was echt genieten! Voor mij ook weer een hele overwinning, ik dacht echt dat ie op strand hard zou gaan (vooral na afgelopen weekend met de fotoshoot toen die dat mocht
) en dat ie zou gaan kloten in het bos en wegspringen enz. omdat ie voor op moest maar hij was zo braaf! Zit nog na te genieten
.

wel veel wakker al vaak, jeminee wat een energie heeft zo'n klein hummeltje al! Ze is ook al anderhalve kilo aangekomen
hoe gaat het met jouw kleintje? Nog steeds erg comfortabel op haar plekje daarbinnen? Oef kan me voorstellen dat je het nu wel een beetje zat begint te worden, liever in de armen nu dan in de buik he 
Oeh wel even geschrokken van die hengst, hmm kan me voorstellen dat mensen zo wel een hekel aan hengsten(eigenaars) krijgen, je loopt natuurlijk wel gelijk risico zo, hij zal er maar even bovenop springen voor de lol, dan ben je mooi klaar!
. Shaggy was uitgebroken 's nachts en nu hebben wij zo'n grote vuilnisbak staan waarin het voer zit (zo'n ding die je in de groene en grijze variant hebt...). Maar goed toen de staleigenaar 's ochtends ging voeren stond Shaggy in zijn stal en de vuilnisbak stond voor zijn box
. Hij zat kennelijk nog net vol genoeg dat ie m niet omkreeg maar te weinig dat ie m open kon maken en van boven eruit kon eten. Maar toen heeft ie m dus maar door het gangpad naar zijn stal gesleept... Jammer dat de camera's niet opnemen want dit had er echt eentje geweest voor funniest homevideo's. Ik kwam echt niet meer bij van het lachen toen ik het hoorde
.
.
. Hier is het opzich ook wel mooi weer alleen wat fris.
. Fijn hoor
Haha, gekke Shaggy. Ik lig in een deuk bij het lezen

Fijn dat Chistosa bij jou een goed plekje heeft gevonden!
was inderdaad een actie om op video te hebben!
. Hij ziet er ontzettend goed uit. Was alweer bijna vergeten hoe hij kwam.. Echt mooi opgedroogd
.
. En dan stampij maken van een dekje wat over de rand hangt ofzo haha! Maar echt super dat hij zo z'n best heeft gedaan op de campeonato
.
. Hahaha die Shaggy
. Wat een dondersteen! Ook echt naar zn box gesleept die container hahaha, te grappig!
. We gingen alleen langs de tennisbaan terug naar stal.. maar hij is echt heel gevoelig op geluid.. Dus dat was wel even heel spannend, ik dacht echt van "oliebol, hoe ga ik hier de controle houden..".
Maar gelukkig bleef het bij wat stuiteren en kon ik afstijgen, even ernaast gelopen en stukje verder er weer op
) maar ze staat hier om de hoek.
Niks mis mee uiteraard, heerlijk, dat er maar veel Spaanse kanjers in de Nederlandse omgeving mogen komen te staan.