Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
idefix4 schreef:Haha, ja, mijn schoonpa vindt het een ware viespeuk! Die is regelmatig idd ook zwart of bruinbont.
Gisteren gaf hij zowaar Despi een compliment. Hij opperde om Sam te verkopen en dan een Anda voor mij te kopen... Frank zei heel wijs: "Ik ga geen paarden kopen!" Of te wel... Sam gaat niet weg. Dat is echt mijn besluit hoor. Als ik Sam wil verkopen, moet ik dat doen en bemoeit Frank zich er niet mee. Als ik echter een Anda ga kopen, denk ik dat ik zijn hulp wel meekrijg tzt. Maar wij realiseren ons echt terdege dat Despi wel het toppunt van rust en gemak is. Zo is er ook geen 2e... En ik denk persoonlijk ook dat Des voor mij tè braaf is. Bij mij moet er wel wat pit in zitten.
Jellie: Ja, als je paardje al een deken om heeft, zou ik het nu waarschijnlijk ook zo laten, alhoewel het nog redelijk zacht is. Vandaag was het ook 16 graden. Niet echt koud dus!
idefix4 schreef:Cyrina: Cantaor staat me nog op het netvlies, maar idd Bobby is er ook nog en dat is een paard van goud hè? Stoer hoor!
Epona was een gallische godin hè? En de Kelten hebben haar via de Romeinen. HEt witte paard aldaar stelt haar ook voor, want de Kelten vereerden Epona als een witte merrie... Even wat gegoogled..