Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We gaan het Ek winnen

dus dan maken we er altijd een moeder/dochter/nicht divoza/mcdonalds meeting van ,
. Lijkt me echt spannend! Dat je ook nog niet weet wat het gaat worden hengst of merrie
. Maar ik heb de pappie en mammie al even zitten kijken in je profiel maar als het veulentje daar op lijkt komt het helemaal goed
.
Je bent dameskransjes wel gewend, maar volgens mij ben je een beetje bang voor de dames uit dit forum
Gaaf die schriktraining met Desperado. Al die aandacht vindt hij vast niet erg. Hij is altijd al dol op aandacht geweest en die krijgt hij nu volop.
Als het er eenmaal is, ben je het wachten zo vergeten. Is ook wel weer leuk die voorpret en spannend natuurlijk.
eventjes gedag zeggen anders moet ik straks opnieuw me voorstellen
Ik ga maar weer eens
tot ooooiiiiittt
. Ik moest op een maandag rijden met mijn verzorgpaard en toen ging het vuurwerk ook al de lucht in, maar daar schrok ie niet eens van.... Hij vondt de tractor die in de schuur vond veeel enger
. Atlas doet altijd alsof ie dingen eng vind om onder het werk vandaag te komen... Want het is telkens weer iets anders
. Alleen motors, dat is het vanaf het begin al geweest....
Ik ging er van uit dat jullie een eendagsmeeting gingen houden. Maar goed een weekend zit er voorlopig voor mij (ons) niet in, volgende week ga ik op vakantie, de week erop m'n broer. en tja de champi's kunnen niet zonder baasje. naja kan wel maar dan denk ik dat over een 1,5 maand de portemonnee wel leeg zal zijn. en das niet de bedoeling.
Het staat echt mega stoer, ik ga even kijken of ik via de computer van mijn oom en tante alvast wat foto's kan uploaden en een voorproefje kan geven...

Het kan ook bijna niet anders dan dat het een mooi veulentje wordt denk ik