[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 22:00

frank: Dat is wel een slimme, alleen werk ik veel 's avonds. En dan komt die vent volgens mij nog naar buiten om te gillen met een goal (weer paard op hol, hij weer lol)

Mini meeting, bij lisenka! Is al een tijdje terug besproken..

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 22:04

yeahh 2-0 voor nederland alweer Lachen We gaan het Ek winnen Lachen

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 22:59

joehoeeeee nl goed gespeeld!

frank: het was het vwo, cm profiel, ben dr wel blij mee moet ik zeggen!

oh oh, ik heb vandaag bij de divoza een veelstemooi duur dekje gezien dat matcht bij mn rijbroek!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 23:01

Welke divoza Zoe_iris?
In zoetermeer. Jaja ze hebben zeker goed gespeeld, gewoon 4-1 we gaan dalijk het EK nog winnen (A)
Zowiezo nu naar kwartfinale. En dat op vrydag de 13e he

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 23:03

nee in heeteren:)
ik woon in nijmegen Haha! dus dan maken we er altijd een moeder/dochter/nicht divoza/mcdonalds meeting van ,
erg gezellig maar slecht voor portomonnee en eventuele dieeten.
Niet dat ik echt veel uitgeef maar ze hebben toch wel vaak van die aanbieding/afkorting bakken waar mijn maatje dan nog nét bijzit...
Tja en om dat nou te laten liggen als het goed zit!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 09:59

Iris: Wat een super goede cijferlijst zeg!! Daar mag je echt wel trots op zijn!!

Zasread: Kan het me voorstellen dat je niet kan wachten tot ie er is Lachen. Lijkt me echt spannend! Dat je ook nog niet weet wat het gaat worden hengst of merrie Lachen. Maar ik heb de pappie en mammie al even zitten kijken in je profiel maar als het veulentje daar op lijkt komt het helemaal goed Lachen.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 10:36

Lisenka -> Ja het is elke keer weer spannend als er een veulentje wordt geboren.
Vorig jaar hebben we een rhesusveulen gehad, die zag je echt steeds zwakker worden en niemand die maar een idee had waardoor.
De boer die al jaren in de paarden zit en er mee fokt had dit ook nog nooit meegemaakt.
Maar ook hier werd er te laat de hulp van een VA ingeroepen.
Toen die eenmaal kwam had het veulen geen kans meer en overleed kort daarna.
De VA heeft het onderzocht en (ter plekke) sectie verricht maar kon niets vinden.
Toen maar bloed afgenomen en opgestuurd, en na ruim een week kwam de uitslag dat het een rhesusveulen is geweest.

Ilona -> Aankomend schooljaar moeten wij ons samen met Jorick gaan verdiepen in naar welke school hij daarna gaat.
Mocht het nodig zijn dan kan hij nog een jaar groep 8+ doen, dat is ter extra voorbereiding voor het VO zeg maar.
Maar ik denk haast niet dat dat voor hem nodig zal zijn.
De kans is groot dat hij dan doordeweeks naar een internaat gaat omdat de meeste VO-scholen voor doven te ver zijn om elke dag heen en weer vervoerd te worden.
Daar zie ik wel heel erg tegenop, hoor......

Iris -> Goede cijferlijst toch? Gefeliciteerd hoor!

Michelle -> Als die kerel nou weer zo vervelend aan het doen is achter de bosjes bij de bak, moet jij dan niet toevallig hoognodig die bak natspuiten? (hint! hint!) Knipoog

Frank -> Dacht dat jij je juist graag tussen de dames begeeft? Tong uitsteken
Jij bent ook met een privé schriktraining bezig zie ik.
Ik heb vandeweek een voetbal die lek is in de bak gegooid bij Rintske, maar die gaf geen sjoege.
Er hangen nu nog slingers in huis van Jorick zijn verjaardag, die neem ik mee om op te hangen, eens kijken hoe ze daar op gaat reageren! Duivel

Ik had gehoopt dat ik gisteravond tijdens de voetbalwedstrijd nog wel even naar Rintske op en neer kon gaan, maar helaas, de kamer zat vol visite.....
Gisteren dus niet bij haar geweest, vandaag zal ik het weer goedmaken. Knipoog

Die 'arabische' heeft zich niet meer laten zien na die aktie van gisteren, vraag me nog steeds af wat nou de bedoeling was.....

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 10:46

hoi hoi
was gezellig hier:P
er is nieuwe openings zin gevonden Tong uitsteken Huilen van het lachen
misschien ideetje
dat we in de zomer keertje meeten ??

ga vandaag foto's maken van nieuwe hoofdstel
HIJ IS BINNEN Haha! Haha! Haha!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 11:15

Frank:Hoezo veel te ver. Nu mag je hier blijven slapen hoor, in onze mooie blokhutjes Haha! Je bent dameskransjes wel gewend, maar volgens mij ben je een beetje bang voor de dames uit dit forum Knipoog Gaaf die schriktraining met Desperado. Al die aandacht vindt hij vast niet erg. Hij is altijd al dol op aandacht geweest en die krijgt hij nu volop.

Iris: Wat een superlijst. En wat dat dekje betreft, misschien ontvang je de kortingsbonnen nog en heb je weer een aanleiding om naar Divoza te gaan. Ik heb de bonnen ook nog niet ontvangen en heb ook een klantenkaart Huilen

Saida: Wij hebben verleden jaar heel veel geluk gehad met het veulen van Chistosa. Na een week of 3 kreeg zij een ontsteking bij haar navel. Mijn DA weet dat ik haar navel bij de geboorte ontsmet en vertrouwde het niet. Zij heeft direct bloed afgenomen en toen naar de kliniek in Emmeloord gestuurd. Daar bleek dat zij nauwelijks antistoffen had. We zijn toen met Chistosa en Querida naar de kliniek gegaan. Daar heeft Querida plasma via een infuus toegediend gekregen en heeft daar een paar daagjes onder controle gestaan. Gelukkig is het goed afgelopen.
Kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet dat Jorick naar een internaat gaat. Is niet gezellig als hij de hele week weg is. Het zal voor hem ook wennen zijn.

Sanne: Leuk he dat wachten Duivel Als het er eenmaal is, ben je het wachten zo vergeten. Is ook wel weer leuk die voorpret en spannend natuurlijk.

Michelle: Gezellig dat je er ook bij bent. Ik vind het wel heel leuk om de mensen van het forum eindelijk eens te meeten.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 12:46

Doei! eventjes gedag zeggen anders moet ik straks opnieuw me voorstellen Haha! Tong uitsteken

we zijn druk bezig met een huisje zoeken. Bloos
we hadden een leuk huisje gevonden en die was helaas de volgende dag verkocht Verdrietig
ach eventjes door zoeken ineens lopen we wel tegen een leuk huisje aan die we graag willen of leuk vinden Haha!

Hihi gisteren was Marcel in de buiten bak bezig met Baron om aan de hand te werken.
de Kantine zat vol met mensen (en kinderen) die heerlijk voetbal zat te kijken.

Ik zei nog tegen Marcel hou er maar rekening mee dat ze ineens herrie gaan maken als er een doel punt word gemaakt.
Ik had het nog niet gezegt en ja hoor toeters en bellen gingen af hahaha.
deur ging open en zo kwamen de kinderen gillend en toeterend naar buiten.

Baron keek ze aan en had oren naar voren van leuk wat gebeurt daar allemaal.
Hij vond het niet eens eng
kinderen gillen en rennen en toeteren om de bak heen Baron vond het best bij iedere toeter die hij hoorde ging zijn oren naar voren hahaha. Cool

Me schrik training heb dus echt geholpen met het toeteren bij hem en knallen met Ballonen. Tong uitsteken

Zo ik ga maar weer om de paardjes op het land zetten Vork

Trouwens door een iets strengere aanpak is Baron iets rustiger geworden bij de damens Bloos

Baron is nu echt Bang voor pitbul Machonito Ach gut
Macho vliegt hem steeds aan als Baron in zijn buurt komt Boos!
Macho vliegt nu alles aan wat mannelijk is Boos!
Tja dek seizoen dan is Macho de man Bloos
s,winters hebben we er geen last van alleen rond deze tijd Bloos

Baron doet echt niks terug hij bijt niet hij trapt niet niks Bloos
Nu zorgen we dat macho niet in de buurt is als we Baron uit zijn stal halen Bloos
dus als eerste het land op gooien en als laatste eraf en als ie zo blijft doen dan ga ik een hekje boven op zijn deur maken zodat je dat erop kan zetten of dicht kan klappen als Baron er langs moet Bloos

Nou de groetjes Doei! Ik ga maar weer eens Doei, doei tot ooooiiiiittt Tong uitsteken

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 13:56

Haha Macho de stoere kleine man (A)

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 13:56

Heidi : Al last van kwaaltjes?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 15:59

Machonito: Die schriktraining heeft dan heel goed geholpen idd Lachen. Ik moest op een maandag rijden met mijn verzorgpaard en toen ging het vuurwerk ook al de lucht in, maar daar schrok ie niet eens van.... Hij vondt de tractor die in de schuur vond veeel enger Tong uitsteken. Atlas doet altijd alsof ie dingen eng vind om onder het werk vandaag te komen... Want het is telkens weer iets anders Knipoog. Alleen motors, dat is het vanaf het begin al geweest....

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:01

haha lisenka, ja ik hou me hier wel gedeisd hoor met al die vrouwen Tong uitsteken Ik ging er van uit dat jullie een eendagsmeeting gingen houden. Maar goed een weekend zit er voorlopig voor mij (ons) niet in, volgende week ga ik op vakantie, de week erop m'n broer. en tja de champi's kunnen niet zonder baasje. naja kan wel maar dan denk ik dat over een 1,5 maand de portemonnee wel leeg zal zijn. en das niet de bedoeling.
Ik ga vanavond nog ff een buitenritje met Sam maken in de drunense duinen samen met me bossenmaatje.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:21

Ik heb niet echt tijd om alles bij te reageren, maar Sanne was vandaag langs en het was erg gezellig, ze heeft volgens mij hele mooie foto's gemaakt, en.. *tromgeroffel*

BANDITO'S MANEN ZIJN ER AF!!!

Hihi, nee maar even serieus ik vind het zelf prachtig, het is heel stoer en hij ziet er veel minder iel uit.
Maar de foto's komen vast binnenkort op bokt.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 18:41

Zo, hier is Sanne vanuit Heemskerk!! Ben net bij Jasmijn geweest en het was super gezellig!! En we hebben inderdaad Bandito kort gewiekt, maar hij is er wel mooier van geworden Kwijl Het staat echt mega stoer, ik ga even kijken of ik via de computer van mijn oom en tante alvast wat foto's kan uploaden en een voorproefje kan geven...

Iris: Zo dat is een vet nette lijst!

Michelle: Bij Aline is tot nu toe ook alles nog steeds goed gegaan, dus ik heb goede hoop!
Misschien vindt die jongen je wel leuk en laat hij zich daarom steeds zien als jij gaat rijden Knipoog

Frank: Het wordt een jongedameskransje die meeting Knipoog

Esther: Paps en mams zijn mooi he! Vingers aflikken Het kan ook bijna niet anders dan dat het een mooi veulentje wordt denk ik Lachen

Saida: Ik denk dat het antwoord op de vraag is: Aandacht!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 18:43

jajajajaja voorproefje Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 18:58

Ze komen er aan, ik ben nu aan het uploaden Knipoog

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:01

Spannend..!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:06

Computer is zeer traag, ik stuur de link zo naar je toe, dan mag je zelf de foto's plaatsen die je het mooiste vindt Knipoog

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:06

Ok Ja

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:19

nog 2 te gaan...

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:31

Jaa mensen hier zijn de foto's van Bandito voor en na, zijn hartstikke mooi super bedankt Sanne!

Voor foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Even een tussendoor foto, lekker rommelig;
Afbeelding

En na:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:33

Ik vind dat ze zo toch wel netjes geknipt zijn, vooral als je die rommelige foto ook nog bekijkt!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:35

Sorry, ik vind het niet mooi!! Zonde.....
Is het de bedoeling dat het zo blijft of laat je het weer aangroeien??

Bandito zelf ziet er natuurlijk nog steeds mooi uit Tong uitsteken