Lisenka -> Ja het is elke keer weer spannend als er een veulentje wordt geboren.
Vorig jaar hebben we een rhesusveulen gehad, die zag je echt steeds zwakker worden en niemand die maar een idee had waardoor.
De boer die al jaren in de paarden zit en er mee fokt had dit ook nog nooit meegemaakt.
Maar ook hier werd er te laat de hulp van een VA ingeroepen.
Toen die eenmaal kwam had het veulen geen kans meer en overleed kort daarna.
De VA heeft het onderzocht en (ter plekke) sectie verricht maar kon niets vinden.
Toen maar bloed afgenomen en opgestuurd, en na ruim een week kwam de uitslag dat het een rhesusveulen is geweest.
Ilona -> Aankomend schooljaar moeten wij ons samen met Jorick gaan verdiepen in naar welke school hij daarna gaat.
Mocht het nodig zijn dan kan hij nog een jaar groep 8+ doen, dat is ter extra voorbereiding voor het VO zeg maar.
Maar ik denk haast niet dat dat voor hem nodig zal zijn.
De kans is groot dat hij dan doordeweeks naar een internaat gaat omdat de meeste VO-scholen voor doven te ver zijn om elke dag heen en weer vervoerd te worden.
Daar zie ik wel heel erg tegenop, hoor......
Iris -> Goede cijferlijst toch? Gefeliciteerd hoor!
Michelle -> Als die kerel nou weer zo vervelend aan het doen is achter de bosjes bij de bak, moet jij dan niet toevallig hoognodig die bak natspuiten? (hint! hint!)
Frank -> Dacht dat jij je juist graag tussen de dames begeeft?
Jij bent ook met een privé schriktraining bezig zie ik.
Ik heb vandeweek een voetbal die lek is in de bak gegooid bij Rintske, maar die gaf geen sjoege.
Er hangen nu nog slingers in huis van Jorick zijn verjaardag, die neem ik mee om op te hangen, eens kijken hoe ze daar op gaat reageren!
Ik had gehoopt dat ik gisteravond tijdens de voetbalwedstrijd nog wel even naar Rintske op en neer kon gaan, maar helaas, de kamer zat vol visite.....
Gisteren dus niet bij haar geweest, vandaag zal ik het weer goedmaken.
Die 'arabische' heeft zich niet meer laten zien na die aktie van gisteren, vraag me nog steeds af wat nou de bedoeling was.....