Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tatort schreef:Nou, ik ben Milou ten Dam, ik ben 15 jaar oud en ik woon in Hellevoetsluis. Ik heb nu al bijna 2 jaar een gelders paard genaamd Tatort dus ben ik al trotse eigenaresse van een barok diertje. Verder ben ik helemaal verliefd op de Andalusier, en mijn toekomst droom is dan ook om over 20 jaar naar Spanje te gaan en een Andalusies hengstveulen mee te nemen (als de omstandigheden er naar zijn, als ik dan nog niet genoeg ervaring heb, of ik heb geen plaats voor een hengstveulen dan wil ik gewoon een keer een kijkje nemen op een stoeterij) Misschien een beetje Penny, maar ik vind ze gewoon geweldig. Met Tatort rijd ik dressuur, ik ben 11 februari voor het eerst gestart, en toen was ik 2 x eerste van de 4 met 194 en 193 punten. Verder vind Taat springen geweldig, dus dat willen we volgend jaar ook gaan doen.
regine schreef:Misschien zitten we ongeveer gelijk inderdaad met onze merries. Je weet dus wel wie de vader is begrijp ik?
Basje98 schreef:die van mij ook...
Hengst is braaf, geen probleem... merries zijn snachts door de stroomdraadjes gelopen en toen hebben ze met zn allen lol gehad... 's ochtends kwam ik in stal en ze stonden gezellig naast elkaar te grazen...
Paar maanden later had ik een paar Halva's...