Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jinthe1 schreef:Oei zonnebloem, ben je niet bang dat ze de andere kant van de sloot gaat opzoeken? Of staat ze dan nog safe?
Jinthe1 schreef:Lekker van genieten Utopia!
Imke, hoe gaat het met je paardje? Heeft de medicatie zijn werk gedaan?
Jinthe1 schreef:Als je drie hoofdstellen hebt liggen en alledrie niet mooi passen dan zou ik er eentje laten maken bij iemand die het hoofdstel aan komt meten. Dan wordt het op maat gemaakt en weet je zeker dat het past. Hoe doet ze het trouwens?
Sannahtris, spannend!gaat ze in Augustus naar de keuring?
Wij bekijken nog even of we met de veulens naar de keuring gaan maar dat zou dan een nakeuring moeten zijn. Ze zijn nu nog te jong.
Ik ben gister wel op pad geweest met mijn Thorben merrie. Ik had net voor Corona een startkaart aangevraagd en ingeschreven toen alles is stilgelegd. Gister dus voor het eerst weg geweest en twee keer winstpunten erbij. Had twee keer 191,5 punten.
boemel schreef:[ [url=m/mWOAMz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat raden jullie voor hoofdstel aan voor een Fries met wat boller koppie?
Heb hier een Kieffer, een BR en een Waldhausen Sensation liggen, maar echt mooi zit t niet.
Of haar neus is wat te breed of ik vind de gespen onder haar frontriem teveel op t bot vallen.
Hebben jullie een aanrader? Ik heb t liefst anatomisch.
Jinthe1 schreef:Als je drie hoofdstellen hebt liggen en alledrie niet mooi passen dan zou ik er eentje laten maken bij iemand die het hoofdstel aan komt meten. Dan wordt het op maat gemaakt en weet je zeker dat het past. Hoe doet ze het trouwens?
Wij bekijken nog even of we met de veulens naar de keuring gaan maar dat zou dan een nakeuring moeten zijn. Ze zijn nu nog te jong.
Ik ben gister wel op pad geweest met mijn Thorben merrie. Ik had net voor Corona een startkaart aangevraagd en ingeschreven toen alles is stilgelegd. Gister dus voor het eerst weg geweest en twee keer winstpunten erbij. Had twee keer 191,5 punten.
Heb hier een Kieffer, een BR en een Waldhausen Sensation liggen, maar echt mooi zit t niet.
Of haar neus is wat te breed of ik vind de gespen onder haar frontriem teveel op t bot vallen.
sannahtris schreef:Jinthe1 schreef:Als je drie hoofdstellen hebt liggen en alledrie niet mooi passen dan zou ik er eentje laten maken bij iemand die het hoofdstel aan komt meten. Dan wordt het op maat gemaakt en weet je zeker dat het past. Hoe doet ze het trouwens?
Wauw nette punten zeg! Zou zegge lekker doorpakken ik heb ook toen precies daarvoor startkaart aangevraagd.. alleen door geen goed zade etc kan ik al even niet rijden en ze gaat bijna weg voor training dus helaas..
Jaa 21 augustus ook een thorben !