Ok dat is wel fijn ja! Nou hopen dat het morgen op de foto allemaal meevalt en ze gewoon lekker op de wei kan blijven genieten! Zie dat je al genoeg hebt afgezien met je paardjes als ik je profiel zo lees.. pffff.
Nee wij hebben wel eens een hele vervelende hoefsmid gehad en dan merk je pas wat een geluk je hebt met goede mensen. Die man zag aan ieder paard wel iets en had voor alles homeopatische middeltjes. Zelfs voor de meest gezonde fieve paarden...
Saida; Knappe Fries!!! Heerlijk als je zo steeds meer vertrouwen in je paard krijgt en de band steeds sterker word.
zasread
Geplaatst: 06-04-09 16:22
Benthe: Jeetje, het zit ook niet mee he! Heel veel sterkte en hopelijk brengt de foto positief nieuws, in ieder geval uitsluitsel!!
Ik ben aan het leren en ik kwam zo iets stoms tegen in mijn boek... De auteur zegt: 'objectiviteit is een lastige term, daarom wordt er ook wel gesproken van intersubjectiviteit'
jaja... Objectiviteit vind ik toch een makkelijker woord
Oei Benthe, dat zou naar nieuws zijn! Ik duim voor jullie!
Michelle_88
Geplaatst: 06-04-09 17:28
Laura: eerst zien we die kennissen nog, is lang geleden! Dus dat is altijd leuk!
ellis: zelfde probleem! heerlijk om nu veel buiten bezig te zijn Maar dat remt het topic mss ook wat af!
frankie: Gezien ja! Hijs erg gaaf!
saida: Dapppere rints! Leuk dat het zo goed ging!! Foto's zijn ook leuk!!
Ilona: 1 lange en 1 korte kant zijn dicht...de andere lange zijde grenst aan de schuur dus dat is niet zo erg dat die open is en de achterkant..en het dak is helemaal dicht...zal binnenkort wel een foto zetten...hij is iig heerlijk om in te rijden! Leuk dekje heb je! en die smoel kan echt niet hoor Hij loopt echt al heel netjes!!! sanne en ilona die eerste van sanne en chico! Stelletje droogkloten!
Benthe: Heb je mn pb gehad? arme irm! Zou mooi zijn als ze nog lekker op de wei kon! Succes morgen!
Mijn leven is heerlijk niet boeiend op het moment...school werken en pownies rijden! Alles lekker op zn gemakje dus!!
Ik denk niet dat daar een standaard regel voor is... verschilt per paard..maar het lijkt me dat je een paard niet al te lang op asfalt laat galopperen en de schade wilt beperken
Jolijn: Ik heb toch even terug zitten lezen en nergens iets kunnen vinden dat robijn in het begin gestressed was...wel dat het pas vanaf een moment ineens was... maar juist voornamelijk positieve berichten in het begin!
Als het paard gewoon in goede conditie is, zou hij er niet zo gek veel last van moeten hebben hoor. Liever zonder ijzers dan met. Was hij belast of onbelast?
Mies, ja, maar nog niet gereageerd. Slecht he? Komt omdat mijn berekeningen briefje bij de coputer boven ligt, en internet doet het daar niet.
Dat was dus donderdag ( heel verhaal staat een aantal pagina's terug) Ik wou dus zonder zadel een stapritje maken maar meneer ging er in volle galop vandoor. En hij is niet heel goed in conditie.
Ik zou het ook niet bewust doen, maar als ze een keertje op hol gaan moeten ze het best kunnen trekken onbeslagen. Draven doe ik wel gewoon met ze op het asfalt . Moppie, sorry, had het gemist. Doelde niet zo zeer op conditie als in adem, maar gewoon, lichamelijke conditie. Maar is hij stijf, of kreupel?
Iedereen bedankt voor het medeleven, morgen horen jullie meer.
zasread
Geplaatst: 06-04-09 18:21
moppielover schreef:
@ zasread zoals je hierboven kunt lezen wou ik dus ook niet galloperen . Hij ging ervandoor en reageerde dus nergens meer op .