[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:07

ROFL Nagelbijten / Gniffelen Misschien een nieuwe openingszin...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:08

Ow en nog gefeliciteerd met je zoontje Knipoog.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:08

Huilen van het lachen

Even aan Saida, wat sneu van dat veulen...
Gefeliciteeeeeeeeeeeerd met je zoon!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:09

hahahhahahaa okeeee alles goed arabische?

sanne mijn lijst was goeeed Haha!
zal hem straks neerzetten als ik er aan denk, nu lekker met mams naar divoza nieuwe rijbroek kopen yes yes Haha!

Saida gefeliciteerd met je zoontje!
Wat sneu van het veulen zeg Boos! maar wel goed van de eigenaresse dat ze het zo relativeerd.
Precies wat ze zegt, als het dan moet, dan liever nu dan wanneer je al een echte band hebt!
Laatst bijgewerkt door Zoë_Iris op 13-06-08 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:09

Saida: Gefeliciteerd met je zoontje!!
En wat ontzettend sneu van dat veulentje! Heeft de eigenaresse er nu geen spijt van dat ze hem niet op stal heeft gehouden?
Ik zou echt aan mezelf gaan vreten dat ik het niet beter anders had kunnen doen...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:11

Zoë_Iris schreef:
hahahhahahaa okeeee alles goed arabische?

sanne mijn lijst was goeeed Haha!
zal hem straks neerzetten als ik er aan denk, nu lekker met mams naar divoza nieuwe rijbroek kopen yes yes Haha!

Ik wil ook naar divoza! Ik heb stickers gekregen dat ik korting kan plakken! Nu moet ik nog iemand mee zien te slepen en ik ben erg benieuwd naar je lijst Ja

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:12

Daar zat ik ook al aan te denken... Maar als het veulen een hartafwijking had (weet niet of die er al was voor het schrikdraad). Had hij daar misschien ook later last van kunnen krijgen....

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:12

Laatst bijgewerkt door zasread op 13-06-08 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:13

evdpanne schreef:
Daar zat ik ook al aan te denken... Maar als het veulen een hartafwijking had (weet niet of die er al was voor het schrikdraad). Had hij daar misschien ook later last van kunnen krijgen....

Dat is altijd lastig om te zeggen... het blijft zonde van zo'n jong ding Ach gut

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:13

Ik wil nog steeds nieuwe leren laarzen Lachen, maar mijn moeder lief aan kijken hielp helaas niet echt.... Tong uitsteken.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:14

THANKS MEIDEN! Vork

Ja het is best wel sneu, het was zo'n mooi veulentje!
Echte een mini Painted Blackje.
Er was echt helemaal niets wat aangaf dat ze zou gaan bevallen, dus ze had haar buiten laten staan.
Zelfs haar uier was nog niet vol oid.....
De hersenbeschadiging die Annemarie opperde zou dan van het stroom moeten zijn gekomen.
De hartafwijking had er idd al moeten zijn bij de geboorte.
Daarom zei ze ook dat ze 'blij' is dat het nu meteen is gebeurd en niet over een jaar of wat.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:16

Mmm, dan had ze daar ook geen rekening mee kunnen houden...
Dan is het helemaal balen Ach gut

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:16

Jah idd.... En ik denk dat hoe jong ze ook zijn je gelijk een band met zo'n paardje hebt... Als ik die eigenaar bij ons op stal zie... Voor haar was het een hele verassing, die had dr drachtig gekocht... (wist ze niet op dat moment). Ongeveer twee weken voordat het veulen kwam wist ze pas dat ze drachtig was...

Maar ja ze was helemaal van plan het veulen te verkopen, maar ze kan het nu al niet meer Knipoog.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:20

Als ik al die verhalen hoor van dingen die fout gaan bij bevallingen krijg ik al een brok in mijn keel en zenuwen dat het allemaal wel goed gaat bij mijn veulentje. Ik ben er namelijk nu al verliefd op en het is er nog niet eens...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:27

Het is altijd afwachten... Maar het gaat ook heel vaak goed... Maar dr gebeuren ook echt rot dingen... Iemand bij ons fokt met dr fries en die heeft al twee veulentjes verloren... Die van dit jaar heeft het wel overleeft maar was ook op het randje... De merrie had een zware bevalling gehad en heeft een infuus gekregen. Maar dat werd doorgegeven in de melk en maakte het veulen ziek....

Maar wel zielig voor het veulen nu... De eigenaar is zo beschermend... Dr staan nog twee andere veulens op stal maar daar wil ze die van haar niet bij hebben omdat het land naast een sloot ligt en er dan wat kan gebeuren... Nu staat ze het land er naast en dat veulen wil zo graag spelen... Die andere twee gaan ook samen naar de opfok maar de fries gaat niet... Want moeders voed dr nog wel genoeg op... Maar ja het veulen wil ook lekker spelen en daar heeft moeders geen zin in...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:35

Hè gedver, dan moet je nu vooral met zulke verhalen komen...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:54

Ahhh joh gebeurd toch niet Knipoog. Met jou veulentje komt alles goed!! Dr lopen ook twee hele gezonde vrolijke veulens bij ons! (die ander is nu ook gezond en vrolijk hoor Haha! ).

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:58

Dat is inderdaad een betere gedachte, daar hoop ik ook vurig op! Ik kan niet wachten tot ik dat beestje helemaal plat kan knuffelen. (oei, dat is natuurlijk ook niet ongevaarlijk, dan maar iets minder plat)

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 13:11

zasread schreef:
Lisenka schreef:
Wie komen er precies tijdens de meeting van 26 en 27 juli? Ik vind het in elk geval gezellig, al heb ik de 27ste wedstrijd met Halley. Maar dat mag de pret niet drukken, de 26ste ben ik erbij.

Ilona, Jasmijn, Michelle, Madelief, Suzanne (als het nog lukt) en ik

Gezellig, maar waar hangt het bij Suzanne vanaf. Hier lukt het wel hoor.

Jee, wat erg van dat veulen Saida. Ik ben altijd blij als ze een paar dagen oud zijn. Ik vind het elke keer toch weer heel spannend. Gelukkig gaat het bijna altijd goed. Gefeliciteerd natuurlijk met je zoon.

Mijn veulens kunnen ook pas bij elkaar als ze afgespeend zijn. Ik vind dat heel jammer, maar Chistosa duldt absoluut geen andere paarden of veulens bij haar in de buurt als zij een veulen heeft. Zij gaat net zolang door met jagen op het andere veulen totdat deze door het draad gaat. Lagartera doet helaas niets tegen Chistosa. Ik hoop dat Esperanza (dochter van Chistosa) ander gedrag vertoont en dan in elk geval samen met Lagartera en de veulens in een stuk kan lopen.

Sanne: Hoe kom jij aan kortingsstickers van Divoza?

Iris: Die rijbroek heb je wel verdiend.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 13:46

Lisenka schreef:
Gezellig, maar waar hangt het bij Suzanne vanaf. Hier lukt het wel hoor.

Sanne: Hoe kom jij aan kortingsstickers van Divoza?

Suzanne heeft zich dat weekend opgegeven voor working equitation bij het Balingehof, ze moest dus nog even kijken of ze mee kon.

Ik kreeg de kortingstickers op naam in de bus, omdat ik een klantenkaart van ze heb.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 16:23

Saida: Gefeliciteerd met je zoon! Wat gaat dat hard he, al 11 jaar. Straks gaat ie naar de middelbare Knipoog . En wat goed dat Rintske al zoveel vertrouwen in je krijgt. Gaat steeds beter volgens mij! Knipoog
Wel naar van dat veulen, arm beestje Verdrietig .... Vind het altijd weer sneu om dat te lezen...

Verder las ik nog een vage actie tussendoor van iemand.. Huilen van het lachen -vraagt zich nog steeds al wat ermee bedoeld werd ROFL -

Zoe_Iris; leuk een nieuwe rijbroek!! Haha! . Hoop dat je een leuke vind, heb je wel verdiend na je diploma Knipoog

Sanne; had het nog niet gezegd, maar wat een mooie site zeg! Hij is erg leuk geworden Ja En er staan al mooie foto's op! Ook een makkelijke en overzichtelijke site!

Lisenka: Het lijkt me erg leuk die meeting! Eindelijk jou kleine en grote grut eens IRL bekijken! Haha! Ben echt heel benieuwd! Pling En zou leuk zijn als er weer foto's komen, kun je ons (iig mij) alvast even lekker maken hihi Clown

Zo, bijna klaar met werken. Heb het wel weer gehad! Wil weekend! Lekker even niks 'moeten' en gewoon leuke dingen doen. Zometeen wordt ik weer gebracht naar centraal, alleen dit keer door me broer Haha! *is leuk leuk hoor, en altijd handig 2 broers en 2 zussen! Haha! * En dan naar vriendlief toe! Daarna weer even wat weekendjes thuis!! Vork

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:31

zasread schreef:
Suzanne heeft zich dat weekend opgegeven voor working equitation bij het Balingehof, ze moest dus nog even kijken of ze mee kon.

Wat leuk! Ik kan op de site van het Balingehof niet meer informatie vinden. Weet jij er misschien meer over?

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:59

je kan ze altijd mailen! miss muts!

sanne: mooi is dat, ik heb geen kortingssticker gezien!

Ilona: nou dat is wel aardig gelukt Haha! 2x zelfs..
Een simpele blauwe, maar dat is ook wel eens fijn, die kan gewoon echt lekker vies worden haha!
En dan nog een lichtgrijze, ik had eigenlijk al zo'n broek maar ik vind ze zo ontzettend fijn!

(wist eigenlijk niet dat er een meeting was, mag ik heel beleefd en totaal niet brutaal Clown vragen wat jullie precies gaan doen)

mn lijst:
Nederlands: 8 op mn eindlijst Haha!
Duits : 6 op mn eindlijst(haha dat sloot ik al af in mn niet zo gemotiveerde periode, ik stond ook echt nét nog een 6)
Engels: 8
Geschiedenis : 7
anw: 7
maatschappijleer: 8
gym: voldoende
letterkunde: 6 (haha ook nét een zesje, al die stomme literatuurgeschiedenis, pff)
ckv: voldoende

frans: 7
geschiedenis: 7
wiskunde: 7
tekenen: 7
filosofie: 7

biologie: 7

ben dr wel blij mee!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 21:47

Ilona: Felix maakt het goed, we hebben al een keer gebeld was wel grappig maar lastig met tijd verschil. Het gaat me makkelijker af dan ik dacht Tong uitsteken Maar heb zn verjaardagskadoo al gekocht...een vliegles! Zal die wel leuk vinden

sanne: we gaan nogal gelijk op laatste dagen Knipoog Je site is mooi geworden!
Denk maar zo. wij hebben 6 veulens gehad zonder problemen!

lisenka: Ze vertelde me vandaag altijd al houten poot extensions willen hebben Knipoog Naja ik kom dus!

saida: Wat sneu van het veulentje, arm beestje!
gefelicitieerd met je zoon!

iris: Dat is een hele mooi lijst!! Ben stiekem beetje jaloers met mijn 5 erop!

Had ik weer hoor....Eerst shakira (shannon dr moeder gereden) Normaal wil die nooit stappen...nu niet vooruit te branden, anyway toch fijn gereden dus nu kan ik dr wat meer verkoop klaar gaan maken. Toen stallen schoongemaakt ed en dacht jeeh de zon gaat schijnen. Toen kwamen er mensen rijden dus heb ik even gewacht (heb liever de bak nog voor mezelf) En toen was het stralend weer..wilde ik gaan rijden....ging marijn (een echte boere!!!) even wild met de tractor rijden in de boomgaard naast onze bak (van de buren) Koe Ik was gelukkig nog aan het longeren en ze bleef wel rustig dus viel me mee...ik dacht nou ga toch maar rijden, en tot mijn vreugd ging de andere buurman, tevens mijn beste vriend Rolleyes zijn grasmaaien!!!! Naja dat vond ik wel erg veel van het goede dus heb het maar bij op en afstappen oefenen gehouden. Dat ging wel goed.
Echt serieus alsof die vent het erom doet! Altijd als ik ga rijden gaat hij iets nutteloos doen op zijn erg (zit een sloot en gaashek tussen maar grenst dus aan de bak) Een deel bosjes maar dan gaat die enge geluiden achter de bosjes maken) Vorige keer ging die lekker nutteloos een bal tegen zn deur gooien Gestoord
Zondag maar rijden! *mss morgen avond als ik me niet kan beheersen Tong uitsteken*

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 21:54

Saida: gefeliciteerd met je zoon!
Iris: mooie lijst zeg! wat voor opleiding was het?
Mies: wat balen voor je. Anders ff inplannen tijdens belangrijke (zijn die er?) ek voetbalwedstrijden? dan zit toch bijna iedereen naar het kassie te kijken

Meeting: jaaaaa ik doe ook mee!!! Onee die opmerking is voorbehouden aan een of andere arabische... haha
Maarre ook ik heb ff gemist waar er een meeting is, ik begrijp uit deze pagina dat het bij Lisenka is?? Niet dat ik kom hoor, ten eerste veel te ver, ten tweede heb ik er toch geen tijd voor en ten derde zal het wel een dameskransje worden hihi.

Desperado heeft vandaag weer een vordering gemaakt in de bomproofcursus: over een stuk oranje dekzeil gelopen. Duurde ff maar toen was het goed ook. Binnekort als het niet waait, rol ik het hele zeil (4x6 m) uit....