Geen papier, wel uit Spanje (Spaans paspoort).
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Audesta schreef:Ja alleen de meesten die zoeken naar boven de 10 doen dat vanwege de ervaring. Die mist juist bij dit dier. Ik zie haar echt als een net gestarte 3-4 jarige.
Charaz schreef:Dat lijkt me wel erg weinig, voor dat geld kan je nog geen fatsoenlijke pony kopen en zeker niet al rontgen ggk.
Elisa2 schreef:Charaz schreef:Dat lijkt me wel erg weinig, voor dat geld kan je nog geen fatsoenlijke pony kopen en zeker niet al rontgen ggk.
Ik zie zat te koop staan voor minder dan dat.. vooral import, groen, nog moeten aankomen etc.
Niet röntgen gekeurd, dat dan niet maar deze is erg klein en zoals gezegd voor de leeftijd veel te groen. Voor mij zou 4000,- ook de max zijn.
Jenara schreef:Sinds woensdag loopt Jenara van me weg als ik haar van de weide wil halen
Zelfs echt in draf… ik heb haar woensdag dan uiteindelijk wel kunnen meenemen en een speelsessie met wat grondwerk gedaan, niet te veel en proberen leuk te houden. Vandaag loopt ze weer weg :’(
Ze staat ook wel super hengstig, dus mss speelt dat een rol?
Elisa2 schreef:.
Ai dat klinkt niet fijn Luci, soms worden ze ook koliekerig van nat gras.