Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KellyR schreef:ZE is heel naar, hier thuis een hond met allergieën die alleen met medicijnen jeuk vrij is... Lang leve de verzekering
Ik kwam deze net tegen op marktplaats
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ichSnippet
Ik vind het best wel bizar dat een Cremello voor nog niet eens 4000 te koop staat, net uit Spanje.
Dat betaal je al snel voor een jaarling.En dan nog niks te zeggen over de "rijkunsten" van de ruiter.
Vind het zo jammer dat niet gewoon het hele verhaal er opgegooid wordt zodat je weet wat je koopt. Zoals, komt van de slacht, maar we vonden haar mooi.
KellyR schreef:@Lollie, nee, maar ben stiekem al een beetje aan het rond kijken voor een PRE. Maar deze viel me op omdat ze niet bij de beruchte stallen vandaan kwam. Maar vind het alsnog een vage advertentie, wat in mijn ogen over komt als een slachtpaard wat door haar kleur is gered. Was benieuwd of ik de enige was.
@Elisa, Is het voor die kleur niet alsnog weinig? Met of zonder papier. Ik bedoel, ideaal om kleurtjes mee te fokken, alleen jammer dat er geen papier bij zit. Wellicht is dat nog aan te vragen.
KellyR schreef:@Lollie, nee, maar ben stiekem al een beetje aan het rond kijken voor een PRE. Maar deze viel me op omdat ze niet bij de beruchte stallen vandaan kwam. Maar vind het alsnog een vage advertentie, wat in mijn ogen over komt als een slachtpaard wat door haar kleur is gered. Was benieuwd of ik de enige was.
@Elisa, Is het voor die kleur niet alsnog weinig? Met of zonder papier. Ik bedoel, ideaal om kleurtjes mee te fokken, alleen jammer dat er geen papier bij zit. Wellicht is dat nog aan te vragen.
Elisa2 schreef:Wevers raak je echt aan de straatstenen niet kwijt is mijn ervaring...tenzij er wel heel veel tegenover staat. Wat bij deze merrie niet het geval lijkt te zijn, persoonlijk zou ik echt veel eerder voor een ZE'r gaan dan. En ik vind een prijs van E2000,- voor deze cremmello ook meer dan genoeg...en papier is niet aan te vragen. Dit is geen orginele kleur van een PRE dus zeker te weten dat het een kruising is..
Elisa2 schreef:Tegenwoordig heb je enkele PRE's in cremello maar was lang niet toegestaan en daarom nog aardig zeldzaam. Meesten cremello's zijn dus geen volbloed pre's maar cruzado's, en dat kun je bij deze ook wel zien aan de bouw en hoogte.