Hij was super lief en braaf, maar is duidelijk nog niet echt doorgereden.. Heb het dus maar bij een rondje gehouden en hup weer eraf, dat is wel genoeg dan voor een keer.
*spam*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
)
zit ook even helemaal op m'n roze wolkje, ondanks dat hij dus blijkbaar een stuk minder 'weet' dan ik had verwacht... Opzadelen geen probleem, opstappen ook geen probleem, maar het gas en het stuur moeten we nog even rustig aan werken. Ga over een paar dagen maar weer eens rustig erop, dan maar aan de longe of met iemand ernaast. 

. Ben benieuwd hoe die het straks onder het zadel doet! En hoe de foto's van Renee gaan worden
.
. Hij liep ook echt te showen als ie langs al die fotograven ging. En hij was ook zo heerlijk braaf, mag ie even hard maar daarna kan je ook weer lang teugeltje stappen. Ideaal!
misschien volgend jaar.. Vind Shaggy er echt goed uitzien trouwens, lekker draven door het water, en wat chique zo met z'n manen helemaal ingevlochten 
bedoeling was ook maar 5 minuten, ik zou eigenlijk nog dik een week moeten wachten ook
Oeh jij telt ook de dagen he! Voel je je nu wel al weer bijna de oude?
al m'n tuigage ligt in een hoek in de garage aan de andere kant van het landje, we hebben een zadelkamer gebouwd maar aangezien we nu zelf niet meer kunnen wonen op de boerderij met de kleine totdat we daar op z'n minst elektriciteit hebben en het huisje iets hebben uitgebreid, slaapt nu de staljongen in die zadelkamer zodat er iig altijd iemand bij de paarden is. Moet even alle rotzooi uitzoeken en gewoon voor ieder paard z'n eigen harnachement uitkiezen en alles op maat uitzoeken.
hij is net 1.50, echt een ukkie juist! Dat meisje ernaast is zo'n 8cm kleiner dan ik, maar wel een stuk dunner en lichter ook.. Voor hem qua maat wel goed om in te rijden denk ik in principe. Samen met Mouza (de palomino) is Mabrouk de kleinste.. Ik vind broek qua bouw best veel op Flavio lijken (hoewel wel iets hoger gedragen hals/nek), maar Flavio is zeker 10 cm groter en dus een stuk imposanter als je er naast staat.
.
(heb stiekem ook wel wat zon nodig...).
hihi en wel goed idee! Zou gezellig zijn
Ach anders volgend jaar misschien een keertje
Ben je ook zo lekker foto's aan het maken?
. Was ook als fotograaf aanwezig bij de meeting. Dus ben dr ook wel mee bezig
. Ik ga gewoon wel even hard sparen en wie weet kan ik dan een keer langs komen!
.
. Ben ook nog steeds verlieft op m! En hij palmt nog steeds iedereen in... Tijdens de shoot zei er ook een fotograaf tegen mij "je zal wel trots zijn dat dat jou paardje is". Nou dat ben ik zeker! Het was ook heerlijk om zo met m te rijden op strand.
Echt super joh
.
.
We hebben een nieuw paard