Nyckle wat een gaaf dier!! Heb dat halster hier bij de Boerenbond ook zien hangen leuk!
Pancho blijft leuk!! Heb je al dekkingen voor hem?
Bullymonster wat een leuke foto die onderste!!
Mijn dame vandaag met haar nieuwe spulletjes
En een minder charmante knuffelen met moeders na het rijden.
panchosil
Geplaatst: 08-08-11 20:49
Aliso prachtige ogen van hem!...smelt! Steffyentom heb al een paar dames voor Pancho maar ik wacht zowiezo een jaartje af eerst even rust in zijn bolletje(puberen)lijkt me wel geweldig nakomeligen van Pancho... Jou merrie is echt een pracht dat heb ik je vaker gezegd
bullymonster,, kun jij allemaal trucjes met je paard ? ik vind het wel leuk om is fotos van je verschillende bezigheden te zien, ik geloof dat ik toen alleen een filmpje heb gezien van dingentjes aan de hand, dat is ook alweer een flinke tijd terug.
Bullymonster
Geplaatst: 09-08-11 11:33
PP: Aliso en ik spelen heel veel. Ik had al een parelli basis t/m level 4 voor ik met hem begon en dus ging het erg hard. Ik merk dat dat het voordeel was, bij mijn vorige paard begon ik daarmee en ging ik voor hem eigenlijk te langzaam. Bij Aliso heeft het altijd spelen kunnen blijven. Toen hij gewoon los overal goed bij me bleef, ook in extreme actie zijn we nog meer gaan spelen met nieuwe dingen. Hij kan nu best heel veel. We doen alles zonder eten en zonder het echte tructrainen omdat mijn doel is het 'pignonachtig' uit het spelen te houden ipv er knopjes op te zetten. Ik zal wel eens van alles een foto maken. Zaterdag hebben we een wat grotere demo, dus komen er vast ook wel foto's.
o ik ben wel benieuwt !,, ik heb geen idee wat parelli is.. maar het klikt kwa opbouw nivo wel erg logish.. spelen is een van de belangrijkste dingen in het leven het spelen met de dingen om je heen om zo alles in een positieve invloed te leiden en te be houden, zo ook het leuk vinden om aan het werk te gaan. veel mensen kunnen daar nog een hoop van leren, zo ook ik haha
sanapril
Geplaatst: 09-08-11 22:38
April (fries X tinker) ook maar weer eens in the picture!
Vanmiddag is ze verhuisd naar Zuidlaren, fijn weer lekker dicht bij huis!
Nickeltje
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-11 11:46
Omdat dit topic inmiddels door alle grote bestanden een erg groot topic geworden is, sluit ik het en verwijs ik jullie naar het nieuwe: