Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Symphonic schreef:Branka ik heb gisteren nog even rondgestapt met Frio. Hij ljikt wel weer wat beter te lopen.

, hopen dat het zadel gaat passen
Snowy2004 schreef:Anouk: Wat fijn dat het met jou en Sam weer beter gaat. Ik heb het een tijdje niet meer allemaal kunnen volgen, maar zo aan je verhaal van woensdag te zien gaat het wel lekker.
Arme opa. Eng zeg, dat ze zo op de openbare weg kunnen.
Onze eigen paardjes lopen op een ander stuk land en moeten nog een heel eind, voor ze op straat staan, dus die lopen niet zo'n risico.
idefix4 schreef:Branka: En nu maar hopen dat Peter het bij het rechte eind had en dat jij ook snel weer naar je roze wolkje kan!
Schrok hij wel van. Auto die er achter reed zag dat en reageerde erg sympathiek op mijn gebaar om wat rustiger te rijden. Hij wachtte tot ik Frío helemaal in de berm had staan en reed toen heeeeeel rustig door cloris schreef:Zeg we gaan Piropo niet als witte Fries bestempelen he, hij is niet Fries en al helemaal niet wit, plus hij mist de sokken

heel verschil als je vervolgens op een hengst zit met een merrie naast je

Wel leuk dat je op stage zoveek mag rijden, is ook wle is anders! 
en a.s. vrijdag heb ik mijn 1e les (half uurtje) met haar. Bij een nieuwe instructeur. Hij geeft nu de clublessen dus wil eerst privé kijken of het klikt. De instructeur waar ik met Hilbert en Vaj bij leste mag gewoon blijven hoor!

in Tunesie is alles wel weer snel geregeld gelukkig, je hoeft niet maanden tevoren al een locatie te huren. Dus kan nog even relaxen

. Gelukkig heb je zo'n super braaf paard! En gaaf dat je misschien mee gaat doen aan de Sicab!

hij was redelijk braaf en heerlijk los in zijn lijf