Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).
)

Knapperd is het toch!!
Ik ben echt heel benieuwd naar hem, maar komt goed
! Het duurt niet lang meer hihi. 
Knappe Hincapie. Vind hem zooo stoer. Jammer dat het ietsje minder ging. Maar dat heeft iedereen wel is! En bovendien zijn paarden van het uit proberen haha
. Volgende keer gaat het vast weer beter!
. Ben heel benieuwd wat de score zal zijn! Spannend hoor, je 1e wedstrijd. Maar in Bunschoten was hij ook erg braaf!
. Hele leuke foto's ook! Die laatste foto is echt leuk, straalt heel veel plezier uit, bij jullie én de paarden!
. Spaanse paarden, vertel mij wat
. Ze zijn geweldig! Zó gevoelig... Heel prettig mee te werken, als je ze eenmaal door hebt. Grappig idd, vaak hoef je bij hun maar iets te denken, en ze begrijpen je.. Hoe het kan, ik weet het niet
Maar het is prachtig om te mogen voelen. Leuk dat Nathaly er ook was met dr knapperd. Ben benieuwd naar de pics!
. Lief ook van je.
.
.
. haha En jeeetje, wat is Des een kleine 'opdonder'
. Had hem wel ietsje groter geschat.. Ik kreeg de opmerkingen dat chico gegroeid lijkt te zijn!
Moet hem ook maar eens officieel meten! Toen hem Jasmijn professories (of hoe schrijf je dat
) opgemeten, toen kwam er 1.57 m uit..
. Fijn dat Shannon ook zo goed gaat! Hoe ver is de bak nu
?
. Maar jullie gaan ook zo hard!!!
. Zou andersom moeten zijn
.
. En spelen in de bak is ook altijd heel leuk!!
. Nog een weekje en dan zit ik weer lekker in het zonnige egypte!!
. Ik vind vooral de plaatjes met Sanne gaaf
. Wat liep die netjes
. Ik zal sommige foto's van mezelf onthouden, want ik trek me toch een smoelwerk soms
.

.

Mijn knappe poownie! 
heike is idd moeilijk om volgens het ''plaatje'' te rijden hij heeft een flinke nek en onderhals die meneer er graag opzet, en daarin tegen heeft meneer een eigen wil die die graag door wil dwingen maar ook ik geef niet op maar ik doe het wel met respect en gedult hij geef zijn eigen vanzelf wel over hoop ik ooit 
echt gaaf die laatste 2 zal ik gewoon allebei uitvergroten
af en toe blijf ik me zelf ook verbazen dat ik zoveel gedult heb maar ik weet dat ik heike nooit de schuld kan geven hij probeert zijn best te doen alleen zijn lijf werkt af en toe niet mee maar ook wij komen er wel daar heb ik alle vertrouwen in het kost een hoop gedult liefde en aandacht maar dat krijg ik ook dubbel en dwars van hem terug want ik weet dat ik hem niet kan straffen niet dat ik dat doe maar er zijn mensen die de fout bij het paard zoeken hier bedoel ik niet jou of andere van hier mee hoor maar ik weet dat de fout bij mezelf ligt maar het komt allemaal goed

mijn kanjer 

. Ik zet haar in ieder geval de zomerperiode dichtbij op het land, van de winter moet ik even kijken hoe of wat. De veearts zei dat ze nog een redelijk pijnvrij leventje op het land kon hebben.