Op mijn insta (onderschrift) staan er nog veel meer ben door haar begonnen met werken aan de hand want ik pas er niet op
Audesta
Geplaatst: 23-04-25 22:08
Joni
Echt zo'n leuk merrietje hahaha!
Ik denk dat ik wel een nieuwe bijrijdster heb. Vanavond samen een ritje gemaakt. En kon met de trainings merrie lekker verder gaan waar ik gisteren was gebleven dus ze liep lekker ontspannen rond en kon echt al meer naar mijn hand rijden. Pasjes opzij voor mijn been, beetje buigwerk erbij. Tis zo'n leuke pony. Ik ben wel voor doneren
Wat fijn dat je een bijrijder hebt Audesta! Leuke pony Maartje, ik volg je al op insta dus zie je leuke paardjes vaker voorbij komen Wat een naar Ongeluk Lucilusitano! Gelukkig valt het allemaal mee! Fuego was ook wel een broekzakpaard, Rambo ook maar die doet dat bij iedereen, Fuego alleen bij mij
Hier gisteren weer gereden met Rambo en jeetje, op het laatst liep hij zo gigantisch fijn, helemaal door z'n lijf als een echte dressuurknol Ik kreeg zelfs complimenten van een nieuw stalgenootje dat hij toch wel erg leuk kan lopen, altijd leuk Voor een Quarter die eigenlijk totaal niet de bouw ernaar heeft doet hij het echt niet slecht
Jeetje, jij was ook in 1 klap 30 jaar ouder lucilusitano?
Mijn cruzado die ik niet meer heb gleed aan de longe regelmatig uit. De eerste keer dacht ik echt dat ze minstens haar been gebroken had. Maar dit was ook wel een bijzonder paard, echt een beetje dom en klunzig
Elisa2
Geplaatst: 24-04-25 09:09
Leuk Maartje, ben benieuwd naar beeldmateriaal! Nieuw doel is voor de wagen?
Paarden die niet voorzichtig met zichzelf zijn zorgen voor heel wat grijze haren..wat dat betreft moet je er soms ook heel wat geluk mee hebben.
Wat fijn Tarzan! Altijd leuk dat soort complimenten.
Dat is fijn Audesta een nieuwe bijrijder en lekker verder rijden op dat knappe dier.
Wij hebben nu 3 Iberiers gehad, twee waren broekzak paarden..een was vooral veel hengst (laat gecastreerd). Maar ik vind ze over het algemeen wel mensgerichter dan andere rassen.
Elisa op mijn insta staat een kort filmpje van de les zaterdag Voor de wagen is wel een doel geweest, heb zelfs tuig hangen, maar het is er nog nooit van gekomen... De instructrice die ik voor Lis nu heb, beleert ook voor de wagen dus wie weet... Jonique heeft er voor ze hier kwam wel voor gestaan.
Ik ben benieuwd zinzi, hopelijk snel een fijne plek voor haar!
Fijn een nieuwe bijrijdster Audesta! En wat goed dat je projectje zo lekker gaat.
Tarzan, heerlijk dat Rambo zo braaf was.
Spannend Zinzi, zou fijn zijn als ze goed terecht komt.
Hier ook geen broekzakpaard. Wel heel mensgericht. Echt mn vriendin, ben zo dol op dat paard. Ik zie nu al op tegen de zomervakantie, dan ben ik 3 weken weg. Hoe ga ik dat overleven
gefeliciteerd met je verjaardag zinzi! Die had ik gemist
en dank voor de complimentjes over onze Jonique Zo lang je er geen kindje los op laat rijden, is het echt een super leuke pony Rijden vindt ze gewoon stom haha
Ah Nadir, dat komt ook wel goed, op vakantie is je focus en ritme anders en is het gemis vaak minder dan je vooraf verwacht
Zo wat gaat het hier hard! Ben vooral erg aan het meelezen, maar zelf weinig te vertellen.
Ik wil wel nog even terugkomen op Century’s verhaal. Vooral doen wat voor jezelf en je paard goed voelt. Ik heb een halfjaar echt een zware dip gehad met mijn merrie, zo erg dat verkopen zelfs in me opkwam en ik was al aan het rondkijken voor iets anders. Gelukkig toen een instructrice gevonden die echt plezier brengt in terug een team worden, en een vriendin die me toen echt wel duidelijk maakte dat ik aan haar een gouden paard had. Sindsdien gaat het enkel maar in stijgende lijn. Jezelf spiegelen aan andere mensen maakt het er niet makkelijker op. Je komt jezelf wel een paar keer tegen als je met je paard werkt, maar dat is zeker niet altijd negatief. Jullie komen er samen echt wel.
Als jullie een bod zouden moeten doen op mijn trainingspony, waar zouden jullie dan beginnen?
Snoraly
Geplaatst: 24-04-25 16:20
Heb nu iemand die op zoek is naar een PRE. Merrie/ruin/hengst maakt niet uit. Voorkeur tussen de 5 & 12 jaar, dressuur ervaring. WE ervaring is een pré. Mocht iemand wat weten kan ik het doorsturen