[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miichelle90

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 22:21

Die foto is ook leuk Esther!!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 22:24

Xantha schreef:
Gisteren ben ik met een paar vriendinnen naar Horse Event geweest, het was weer geweldig leuk.
Helaas geen bekende gezien, liep alleen bijna tegen Anky op, hihi.
Had niet eens door dat zij het was.

Hahaha! Jij ook al?! Madelief en ik waren gisteren ook op HE en toen we het Spaanse strodorp uitliepen, liepen we ook bijna letterlijk tegen Anky op. Ik had iets van "huh... bekende... dat was Anky....toch?" Madelief moest lachen, die had haar n.l. wel meteen herkend :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 22:30

Ja, zo kwam ik Emiel voest tegen. Zei hoi tegen mij, en ik had ook zoeits, volgens mij was dat Emiel

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 22:35

BrankaZ schreef:
Xantha schreef:
Gisteren ben ik met een paar vriendinnen naar Horse Event geweest, het was weer geweldig leuk.
Helaas geen bekende gezien, liep alleen bijna tegen Anky op, hihi.
Had niet eens door dat zij het was.

Hahaha! Jij ook al?! Madelief en ik waren gisteren ook op HE en toen we het Spaanse strodorp uitliepen, liepen we ook bijna letterlijk tegen Anky op. Ik had iets van "huh... bekende... dat was Anky....toch?" Madelief moest lachen, die had haar n.l. wel meteen herkend :D

Whaaaaahahaha, das grappig, ik liep juist bijna tegen haar op toen ik het Spaanse strodorp inliep en zij eruit!
Ik reageerde net als jij, vroeg aan mijn vriendin, was dat Anky??
Heb ik jullie dus net gemist! :P

Suus, was jij er ook gisteren dan??
Emiel is volgens mij best vriendelijk als je hem zo tegen komt.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 22:43

Ja, ik was er ook gister :) Emiel was inderdaad vriendelijk :)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:34

Flamon - Welkom hier! :D

Miichelle90 - Waarom pak je er niet een extra kussen bij?
Als je dan op je zij ligt dan kan je het been wat boven ligt, op het kussen leggen.
Werd mij ook aangeraden tijdens mijn zwangerschap en ik heb er veel profijt van gehad!

Esther - Die laatste is ook super!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:37

Weet iemand waar de uitslagen van de PRE keuring te vinden zijn? Heb al op de website van het stamboek gekeken maar kon niets vinden.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 07:08

nog zo'n gave foto esther!!

veel HE gangers, leuk gehad zo te lezen!
wij zijn dit jaar niet geweest...

Fifi gaat goed inderdaad, zal vanavond even wat uitgebreider verslagje plaatsen, heb gisteren een update in het topic gezet...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 07:47

Nog eentje dan :P (hier sta ik zelf is een keer op :), was alleen muntjes aan het zoeken in het water :=)
Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 07:58

Mindfields schreef:
Weet iemand waar de uitslagen van de PRE keuring te vinden zijn? Heb al op de website van het stamboek gekeken maar kon niets vinden.

Jazeker, http://213.236.7.147/concursosOnLinev3/ ... NCURSO=216 en dan links bij Septiembre op Deurne klikken

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 08:31

Ben ik ook weer!

Ik was zaterdag samen met Deb, manlief en nog 2 vriendinnetjes op HE. Was weer zo leuk. Weer heel veel inspiratie opgedaan. Heb nog wel gekeken of ik bekenden van hier zag, maar niet gezien. Wij zijn ook niet echt bij de PRE keuring geweest. Wel Anky ook in het spaanse strodorp gezien en Tineke Bartels bij de La Place :). Demo's waren zo leuk weer. Heb ze in ieder geval van Balingehof gezien, wat van Lammers, Voest en Annemarie van der Toorn. Rassendefile gekeken (Nathalie met Querido reed toch mee?). Helaas Thamar haar hogere dressuur op een Shire gemist. Wel de Shire gezien.....wat een groot paard.....1.98m!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 08:56

martine - ja het geneest heel goed, zo dadelijk ook blij zijn om er weer even op te stappen
wel fijn dat jullie airco hebben is voor de kleine meid ook beter dan die warmte
en wat een gaaf aanbod zal zeker leuk staan tussen al die andere kleuren alleen jammer dat je er geen plek voor hebt kwa paddock

saida - het is nu al alle ellende waard als ik zie dat ik mijn eigen nu na bijna 3 weken al zoveel beter voel,
tuurlijk heb ik soms nog zo'n erge pijn dat ik denk waarom heb ik dit gedaan, maar ik weet dat het er alleen maar beter op wordt

michelle - ik heb bijna geen pijn meer soms nog wel maar over het algemeen gaat het goed.
en hoe is het met jou nog geen aankondiging van de kleine?
bijna op maheeba gestapt kijk je uit met je bekken je kan dadelijk nog genoeg rijden

esther - wat een gave foto's van je bijrijdster en shaggy oeh ik ben jaloers

debby - ik ben dit jaar helaas niet gegaan door mijn operatie maar volgend jaar gaan wij denk ik wel weer met stal
ik vind het namelijk wel altijd leuk
en de paarden weer lekker binnen heerlijk zeker met dit weer, en morgen weer les lekker hoor fijn dat het vrijdag ook goed ging

Angela - gaat goed hoor met me bedankt voor het vragen

flamon - welkom hier, heb je een foto van je kanjer?

anita, suus, madelief en branka ook lekker genoten op horse event gezellig hoor

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 09:20

Saida, Dat is inderdaad wel handig! Had ik zelf helemaal niet bij nagedacht, dat slaapt waarschijnlijk wel iets lekkerder!
Ik vind ook gewoon heel erg rot dat als je hier in de buurt een fysio belt het overal zo lang duurt voordat je kan komen. Die laatste 3 weken of misschien wel 5 als ze een klein monster is hou ik ook nog wel uit.
Hoe gaat het met je diva?? :D

Spokie, Leuk he die shire's. Ik heb toen op marktplaats die Shire zien staan die zo hoog dressuur loopt, wat onwijs mooi om dat ze te zien lopen. Iets wat je eigenlijk helemaal niet verwacht van zo'n beestje.

Denise, Fijn dat je er bijna helemaal geen pijn meer aan heb! Zijn de wondjes ook al helemaal goed dicht? Al enig idee wanneer je weer naar je lieve paardje kan?
Maar hier nog steeds geen aankondiging :( Helaas..
Ja ik kijk uit met me bekken, was alleen maar even een rondje uitstappen! Gelukkig is het een smal paardje haha dus zit niet gelijk in een spagaat. Maar het is wel beter geweest dat ik het toch maar niet gedaan heb! Denk ook niet dat vriendlief het leuk had gevonden als die had gehoord dat ik op Maheeba gezeten zou hebben.. Die zou behoorlijk pissig geweest zijn, maar ach straks als ik bevallen ben moet ik Maheeba toch even een tijdje doen dus dan kan ik er genoeg op stappen als ik wil...

Jeetje, hebben jullie gister gênante lijven gezien?? Der was een meisje en die had cup J, elke borst woog 2 kilo :O Ik ben toch wel heel erg blij met mijn C cupje en nu dan D cup.
Ze kon door der borsten niet eens rennen/spelen met der eigen zoontje..

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:11

Esther gave foto!! Die anderen op je fb ook trouwens :j

Debby ja wel jammer maar het is niet anders he.. Leuke tijd gehad op HE dus :D en je meisje weer van het land af, lekker weer lessen dinsdag :)

Angela hoe gaat het met jou, al een ander paardje op het oog?

Saida dat klinkt goed, lekker bezig :D

Hoi Flamon!

Michelle whaha kan me voorstellen dat je het zat bent.. Uugh als lopen enzo ook zo'n pijn gaat doen, vervelend.. Nog steeds geen opgezwollen voeten enzo? Hihi of valt dat wel mee daar, het is ook niet zo warm he? UUgh niet kunnen slapen is zo erg :( ik sliep aan het einde met 4 kussens, 2 onder m'n hoofd zodat het maagzuur niet naar boven kwam, 1 onder m'n buik en 1 tussen m'n benen :') Nina doet het goed dus? Hoe gaat ze met Samantha samen? Wij gaan van de week langs de pediater voor controle dus dan stuur ik je wel een update :) Nachten slaapt ze nog bepaald niet door nee, helaas ;)
Hier komt binnenkort waarschijnlijk een tekort aan haver, hooi en stro aan, er schijnt wel te zijn geexporteerd maar eigenlijk niet genoeg geoogst voor de productie hier.. Nou wij hebben nog wel liggen voor een paar maanden, maar prijzen schieten ook gelijk weer omhoog nu. In NL dus zelfde probleem? Ook zo'n rotoogst met al die regen he?
Aach moest je toch nog even slikken bij heeba? Tja als je haar zo ziet zal het best even moeilijk zijn, maar ach je kan haar altijd opzoeken en je hebt het ook al druk natuurlijk verder!
Ouch en nee ik heb dat programma niet gezien, jemig moet er ook niet aan denken zeg, ik heb net zoiets als jij en dat is echt wel genoeg.. Pfff stel je voor, paardrijden kan je anders ook wel vergeten :')

Suzanne hoe gaat het met jou?

Denise dus het valt wel mee qua pijn nu al? Hoop voor je dat het snel gaat! Ja wel jammer dat die schimmel niet meer kon, maar vol=vol..

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:35

evdpannen: wat een gaaf paardje heb je daar. VInd zijn hoofdje erg lief.

Ik zal snel foto's plaatsen.
Heb vandaag haar eerste halstertje gekocht. Ben er helemaal wreed mee. Het is een fel rode halster met friese print. Je bent er een voor stander of tegenstander van maar vond dit voor een 1,5 jarige wel een leuke :D:D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 18:13

Heey

Jullie maken het mij wel moeilijk om nog niks te vertellen. We zijn idd bezig met een super paardje maar daar mag ik nog niks over vertellen. Pas als ze goedgekeurd en alles is mag ik jullie meer vertellen.

Michelle: Wat fijn dat je weer even bij Maheeba bent geweest :D.

Denise: Super dat het goed met je gaat en dat je bijna geen pijn meer hebt.

Flamon: Welkom :D.

Esther: Gave foto :D. De laatste kan ik hier op de pc niet zien :(.

Met Nouchka gaat alles goed. Ze verhaart echt enorm. Ze vind het borstelen dan ook enorm lekker.
Voetjes geven gaat ook steeds beter :). Ze werkt steeds meer mee ipv te gaan vechten met ons.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 20:12

Shaggy is ook al zo aan het verharen! Moet nu overal bij m kriebelen :).

Owww heb nog veel meer gave foto's gekregen van de shoot :D. Nog even de rest afwachten en dan kan ik een topic maken :P.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 20:47

Esther, fijn he alle beesten die nu al gaan verharen. Hier thuis ook zo'n last van. Vanochtend alles gestofzuigd en gedweild. Hond gaat even krabben, draai me om en liggen weer hele plukken :( Gelukkig heeft ze een lange vacht en verliest ze alles in plukken zodat ik het op kan pakken en weggooien hihi. Heeft het toch nog een voordeel een langharige hond.

Angela, Het was zeker even fijn! Fijn dat Nouchka steeds meer gaat meewerken! Komt allemaal wel goed, heeft even tijd en oefening nodig. Maar daar is ze natuurlijk nog lekker jong voor! Straks lekker de puberteit hihi
Ben wel heel erg benieuwd hoor naar het eventuele nieuwe paardje!!

Martine, sinds vandaag zijn mijn voeten een heel klein beetje opgezwollen. Mijn moeder zegt dat mijn gezicht nu ook gaat opzwellen, die had ik een aantal dagen niet gezien dus het viel haar op. Trok net mijn sokken uit en toen zag ik mijn sok helemaal in me voet & enkel staan. Terwijl de sokken normaal nooit straks gezeten hebben, had het zelf ook niet echt door.
Maagzuur valt hier gelukkig wel mee, ben blij dat ik daar niet extra een kussen voor hoef te gebruiken. Heb je nog last van je keizersnee?
Nina doet het inderdaad goed en we mogen niet klagen! Met samantha gaat het ook goed, soms is ze een beetje te fel dus dat moet er wel even uit. Ze bijt op het moment heel snel van der af, dus ze schrok vanmiddag en gelijk hap. Ze gaat nu echt in een puberfase komen en dat moet er wel even uit. Maar komt wel goed, ze leert snel.
Jammer dat ze de nachten nog niet doorslaapt maar komt vanzelf wel! Ze is nog zo klein, in welk maatje kleren zit ze nu?
Prijzen zijn hier inderdaad aardig omhoog gegaan! Maar het is ook niet echt een beste zomer geweest, natuurlijk veel regen enz. Het is ook nooit goed, dan te droog dan te nat haha..
Haha ja paardrijden kan je dan inderdaad wel vergeten! Dat meisje heeft ze laten verkleinen naar een dubbel D cup, alsnog vreselijk groot maar voor haar was het klein hahaha.

Flamon, leuk juist al die kleren haha. Ik hou daar wel van! Ik ben erg benieuwd hoe je paardje eruit ziet!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 23:47

Denise - Tuurlijk voel je nog pijn, en dat blijft ws ook nog wel even.
Ze hebben aardig wat uitgevoerd in je buik.
Maar dat je nu al verbetering merkt is natuurlijk top!

Miichelle90 - Je moet niet zo lang meer idd, maar als je eventueel je verloskundige laat bellen naar een fysio heb je kans dat je sneller een plekje krijgt.
In principe hoor je zelf een afspraak te maken, maar mijn huisarts doet het ook gewoon voor zijn patienten.
Puur omdat ze dan sneller aan de beurt zijn! :D
Heb je al geprobeerd met extra kussen te slapen?

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 08:02

Saida, Ja me verloskundige zei dat ik moest bellen. Maar ben toch niet zo helemaal happy met der/ze. Heb vannacht inderdaad geprobeerd met een extra kussen te slapen! Dit was wel veel fijner voor mijn bekken.
Helaas een hele slechte nacht gehad, merendeels wakker geweest maar nu kwam het niet door me bekken.

2 rare dromen gehad. Eerste droom was dat me vliezen gebroken waren terwijl ik lag te slapen (zoals ik met Samantha heb gehad) en dan Patrick niet wakker te krijgen was terwijl ik mezelf moest gaan douche, bed verschonen, Samantha laten eten, Samantha douche en der naar school brengen en ook nog de hond moest uitlaten. Dus werd wakker en ben gelijk het bed gaan navoelen maar alles is nog heel van binnen.

2e droom was dat Patrick vandaag gewoon zoals normaal was gaan werken en ik helemaal geen tekenen of iets had van dat de kleine zich zou gaan melden. Me weeën uit het niets begonnen en na een half uur weeën de persweeën al begonnen en ik beviel zonder dat Patrick erbij was.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 08:18

michelle de wondjes zijn bijna dicht dus dan kan ik weer lekker met heike aan de slag aan de hand
en wat een nare dromen zeg, hopelijk slaap je vanacht beter en komen die nachtmerries nooit uit.

saida de pijn zal zeker ook nog wel even blijven maar ik ben blij dat ik nu al resultaat merk dan weet ik waarvoor ik het doe.

martine zoals je al zegt vol is vol misschien ooit in de toekomst.

angela fijn dat nouschka zo braaf is met poetsen lekker van genieten hoor

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 08:22

Denise, tjsa dat me vliezen breken is niet eens zo heel erg! Dat mag nu best wel gaan gebeuren, we zijn heel nieuwsgierig naar hoe de kleine eruit ziet en dergelijke. Maar bevallen zonder dat Patrick erbij is hoop ik niet te hebben haha.
Fijn dat de wondjes bijna helemaal dicht zijn, je zal Heike wel heel erg missen. Ben je al bij hem langs geweest??

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 11:16

Miichelle90 - Je bent overduidelijk al heeeeeeeel erg bezig met de bevalling! :D
Fijn dat het bij jou ook helpt met dat kussen!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:44

Angela spannend, ben benieuwd!! :D

Michelle ai dus toch een beetje opgezwollen, ach gelukkig pas nu bijna aan het eind :) gelukkig dat maagzuur meevalt, dat had ik aan het einde wel af en toe best heftig. Ik voel me eigenlijk al weer helemaal goed, doe gewoon alles weer, kijk nog wel uit met echt zware dingen tillen enzo maar verder weer helemaal de oude *\o/* misschien dat ik zelfs wel even op het paard spring vandaag, heel voorzichtig rondje stappen ofzo :o Oei Nina een pittig hondje dus, doet ze dat niet naar Samantha? Maar ach Sam is ook al wat groter die begrijpt het ook wel als je uitlegt dat je soms voorzichtig moet zijn toch? Oh afgelopen nacht heeft Soraya best goed geslapen, het lijkt steeds wat beter te gaan (met af en toe toch een rotnacht tussendoor dan). Ze zit nog maar in 56 dus tis nog wel een ukkie ook :D
Oef en die arme meid, verschrikkelijk, moet er niet aan denken.. Krigj je toch rugproblemen van, ouch..

Hier alles goed, nog altijd mooi weer natuurlijk, en vanmiddag lekker rommelen met de paarden...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:21

michelle ik ben al bij heike geweest om hem lekker te knuffelen hij ziet er goed uit, hij is alleen een beetje erg verkouden dus heb vandaag wat middelen voor hem gehaald
en de bevalling komt heus wel goed en patrick zal er vast en zeker bij zijn