Dat ontwerpen enzo klinkt heel mooi, maar ze hanteren gewoon spullen van één fabriek. Mss was het een zadel van Strada? Daar werkt trekkingsaddles ook nauw mee samen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat ontwerpen enzo klinkt heel mooi, maar ze hanteren gewoon spullen van één fabriek. Mss was het een zadel van Strada? Daar werkt trekkingsaddles ook nauw mee samen.
. Vond de service in ieder geval super! Ze is een hele middag bezig geweest met passen en nu moet ze het zadel 14 dagen in rijden en dan komt ze het weer controleren. Haar zadel is bruin met zwart, echt ontzettend mooi. Helemaal hoe ze het zelf bedacht had. En het is zo mooi geworden dat ze het zelfs in haar folder gaat plaatsen
. 
Heb eigenlijk niet voor het ras gekozen omdat ik dat zo leuk vond maar m,eer omdat ik niet anders kon. ik moet dit jaar bij een fokkerij stage lopen en hun zijn de enige hier in de buurt. maar ik heb zeker geen spijt. ben ondertussen helemaal gek van dit ras en vooral als ik ze ga vergelijken met de kwpners. ondertussen mag ik daar zelf een beetje weten wat ik met de paarden doe. Ik rij daar 3 hengsten en 2 merrie's maar we zijn ook bezig om er 3 te beleren (zitten we eigenlijk al op:Y)). word wel weer wat minder want 8 van de 9 merrie's zijn drachtig..
, maar ze zit in Epe dus dat is denk ook te ver weg voor jou... http://www.zadelatelier.nl/
uitgerust. Stefan wilde dat ik hem eerst longeerde, want ja hij kwam net uit de stal. En hij weet nog dat zijn verzorgshet dan altijd vrij wild was. maar ja, dit is Jippe die al had gezien dat Stefan zijn cap opzette. Ik zweer dat Jippe dat snapt! Was superbraaf aan de longe, wilde niet eens echt hard doordraven en zat met een schuin oog naar dat kleine joch te kijken. Dus na 2 minuten rijbak in, kruk ernaast, Stefan erop. Lekker stappen. Heb Stefan een eerste echt rijlesje gegeven. OK hij liep met de shet vroeger al los en draafde dan ook wat, maar het echte werk kan nu beginnen vind ik. Hij is bijna 8 en rijdt nu op een echt paard! (Heb zelf vroeger ook op een Fries leren rijden
). Dus teugels op de juiste wijze vast laten nemen, op zijn hart gedrukt dat Jippe supergevoelig in de mond is dus dat hij echt niet eraan mag gaan sjorren (doe maar net of er eieren aan de teugels zitten die niet kapot mogen gaan!) longe wat langer en Stefan Jippe op de hoefslag laten houden terwijl ik zelf wat meer afstand nam. Hij merkte zelf ook wel dat Jippe supergevoelig is op de hulpen. Deed het echt heel netjes, niet te kort, niet te lang de teugels, niet te veel druk, niks geen getrek! Jippe zocht zelfs zijn hand op, kwam in een mooie lichte aanleuning en was na 5 minuten zelfs lichtjes aan het schuimen... Dat beessie was echt aan het werk met die kruimel op zijn rug! Dit hebben we een kleine 10 minuten gedaan en toen was het ook gewoon genoeg.
)
het rijden gaat momenteel super
hij doet goed zijn best en het gaat gewoon lekker 
moppielover schreef:heey
sorry dat ik een tijd niet meer ben geweest maar had het echt ontzettend druk, ga nu proberen weer te reageren en alles bij te houden.
dyio is er nog steedshet rijden gaat momenteel super
hij doet goed zijn best en het gaat gewoon lekker
ook rijd ik sinds kort scooter :D
Maar dat doe ik pas als het helemaal rond is. Ow en paard en koets is in Den Bosch. Heel goed te combineren met ons dus.

. Maar over een paar jaartjes kan ik jou dus bellen voor Shaggy
. En wanneer is het dan precies? Misschien dat ik nog iemand zo gek krijg
.
.
). We zijn buiten maar even met ze gaan stappen, konden ze weer even tot rust komen. Het zijn echt een stel gekken
, overdag hebben ze dat ook wel eens dat ze met zijn alle aan het rennen zijn.... En heel stout hekken naar andere landen openen zodat je daar met de andere paarden kan rennen
. Gelukkig gaat het hek waar ze door het land uit gaan niet zo makkelijk open!
haha Ik kom ook weer even buurten!
.
. Hier ook iemand die tijdje hier niet is geweest haha.
. Doet zeer he? Ik werd laatst ook omver gesprongen door een reus van 1.75m
. Voelde ook niet lekker haha! Maar gelukkig is jou Shaggy wat braver. En helemaal dolletjes op de wei. Chico vorige keer ook, heb me rot gelachen toen 
. Zo ben ik laatst met Heidi op het strand geweest en Annick. Voor de geïnteresseerde een linkje:DinkeyGirl schreef:Op welke dag is die PRE en lippi show bij paard en koets? Wij gaan op zondag.

.
Echt leuk om te horen dat hij het zo naar zn zin heeft!
Alleen zijn naam is spaans. Als je de paarden mooi vindt moet je gewoon blijven posten hoor. We zijn hier ook voor de gezelligheid. 
BrankaZ schreef:Bedoel je deze?
[HAR] Rambo Micklem competitie hoofdstel maar dan in de uitvoering multi?
O.a. hier te koop: http://www.mzm-geestig.nl/
Vind 'm zelf ook gaaf. Beetje duur voor erbij, maar wel heel multifunctioneel als trainingshoofdstel.
. Je kan er echt veel kanten mee op! En wat ik van degene begreep die het gekocht heeft is het speciaal ontwikkeld na aaleiding van een onderzoek naar bepaalde drukpunten op het hoofd van een paard. En het ziet er ook wel mooi uit
.