Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
leonietje schreef:
Linkje werkte niet .De tekst is :
Te koop aangeboden: zesjarige bruine lusitano merrie; grote(1.60) rastypische barokke lusitano met extreem veel zwart behang. Komt uit bekende Portugese bloedlijnen en staat ingeschreven in het stamboek aldaar. Erg temperamentvol paard, dus niet geschikt voor onervaren of beginnende paardeliefhebbers! Ze is erg persoonsgericht en bijzonder fijngevoelig. Vanwege het niet klikken met de andere merries in de groep ben ik genoodzaakt om haar te verkopen. Voor meer inlichtingen/foto's kunt u gerust een mailtje sturen.
Advertentienr.:6987445713
http://www.marktplaats.nl
Ze staat bij paarden, als je postcode 9602 intoets en binnen straal van 10 km gaat zoeken staat ze op de tweede pagina.
Fryske schreef:leonietje schreef:
Linkje werkte niet .De tekst is :
Te koop aangeboden: zesjarige bruine lusitano merrie; grote(1.60) rastypische barokke lusitano met extreem veel zwart behang. Komt uit bekende Portugese bloedlijnen en staat ingeschreven in het stamboek aldaar. Erg temperamentvol paard, dus niet geschikt voor onervaren of beginnende paardeliefhebbers! Ze is erg persoonsgericht en bijzonder fijngevoelig. Vanwege het niet klikken met de andere merries in de groep ben ik genoodzaakt om haar te verkopen. Voor meer inlichtingen/foto's kunt u gerust een mailtje sturen.
Advertentienr.:6987445713
http://www.marktplaats.nl
Ze staat bij paarden, als je postcode 9602 intoets en binnen straal van 10 km gaat zoeken staat ze op de tweede pagina.
Ze is wel mooi vind ik.
Zo te zien gok ik dat dit bij meisje (naam ben ik kwijt) Helmes is. Daar achter bij Kikoman Soja.
DinkeyGirl schreef:Idra schreef:Ik kwam net wat grappig tegen, de PRE wereld is toch erg klein... Ik heb 6 maanden in een stal in Benissa gewerkt (vlakbij waar Malin nog met Suev gewoond heeft), en op die stal stonden 4 paarden (3 PRE's en 1 Hispano - Arab) van een 11-jarig Duits meisje met een stinkend rijke papa. Nu staan er op de website van waar ik Licor heb gekocht ( http://www.andalusier.com ) 2 van de 4 te koop. Helaas de 2 mindere (Amistoso en Cantor). Als ze nu haar andere PRE hengst (Fabuloso) te koop had gezet, dan zou ik zelf overwegen om Licor in te ruilen, zo'n knap dier dat dat was! Nou ja, de beste zal ze zelf houden wschlk...
Het is daar precies wel een beetje overal "ons kent ons" want op zich wonen die bemiddelaars in een totaal andere deel van Spanje dan waar ik werkte...
Malin, herinner jij je Cantor niet nog? Volgens mij had jij hem ooit gezien
Haha dat zou best kunnen, heb daar zo veel paarden gezienMisschien als ik een foto zie?
Fryske schreef:Ik welke zin dan Redina?
leonietje schreef:Fryske schreef:Ik welke zin dan Redina?
Dan hebben we het niet over het meisje van Helmers want die heet anders idd.
Kweet niet meer hoe maar wel anders.
Idra schreef:Ik las in mijn history van Bokt terug en toen had jij gereageerd (laaaaaaang geleden) dat je hem had gezien, daarmee. Op de site staat een foto, maar die ligt er precies uit
Je beschreef hem toen als een kruising tussen Licor en Suev
Utopia is mooi![]()
Ik heb geen idee wat haar verleden was (ik vind dat Lusiforum zo moeilijk leesbaar, je moet allerlei dingetjes openklikken, dus ik kom er nog zelden) maar ze vragen er iig niet veel geld voor.
Citaat:Op 1 of andere manier zijn in hun "heet zijn" veel moeilijker te kalmeren. Ik bedoel maar: de hengsten zijn ook erg heet, maar die zijn veel bewerkbaarder dan de merries.