Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vorig jaar gewoon lekker opgeruimd en niet naar gekeken dus hahaha Maartje_M schreef:Ja doet pijn hè, als onze mens-claimende paarden ons dan ineens aan de kant zetten
voelde zo fijn om een paard te hebben die zo blij met me was haha.
Jij hebt er ook 1.
heb altijd dekens van amigo of bucas dus denk dat ze wel passen. Ik snap niet waarom ze zo heftig reageerde… misschien idd boos (vanmorgen was de verzorger met haar man geweest en toen was ze wel geborsteld maar mocht ze niks doen, dus ze voelde zich vast genegeerd). Ze stond sinds het eten binnen, meteen na het eten wel lekker gewerkt en toen was ze wel gewoon en fijn, maar vervolgens dus weer niet naar buiten.
maar ja, ik heb geen plek en geen tijd en geen geld en ik wil geen schimmel meer en ik wil een “braver” paard waar eventueel een kind op kan dus ja, niet hier
Ik zou d’r houden 

Audesta schreef:Wie weet hoe ze over een maand is joh
En Lis is echt een 'broekzakpaard' dus die moet overal bij zijn 
Dais_ schreef:Hier zitten ook al zoveel knutten, echt sneu voor de paarden!
Balen van de chip! Hier ook 2 jonkies en ook allebei niet gekeurd. Dat heeft zo weinig nut. Daarbij moeten ze eerst maar eens groot worden zonder gekke dingen. Zeker het veulen doet soms echt dingen... grijze haren krijg ik ervan. Gisteren had ze een inschattingsfout en botste zo op de houten omheining en daarna viel ze op de grond. Ze staat op en rent weer verder, maar ik was accuut weer grijzer geworden!