Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miichelle90 schreef:Denise, Het is altijd nog maar afwachten als kleine eenmaal geboren is. Ze heeft natuurlijk wel 4 jaar lang alle aandacht voor zichzelf gehad. En dat moet ze wel ineens gaan delen, dus dat zal wel even wennen worden der.
Wanneer moet je precies terug naar de dokter??

Miichelle90 schreef:Ja ze gaat ook helpen met de kleine. Ze doet nu ook helpen stofzuigen enz in de babykamer, veel kleertjes heeft zij uitgekozen. En straks gaat ze helpen met flesje geven, luier verschonen en noem maar op.
Zelfde als met de beesten, die moeten ook gelijk ruiken aan de kleine als we thuis komen en mee de kamer in haha..
Samantha is nu samen met me vriend luiers en dergelijke aan het kopen..

lekker weer een beetje aan de slag dus... Tja als je nog niet rijden kan is dat wel een heel leuk alternatief 
en ja, heb er echt weer zin in zeg! Nog 2 weekjes wachten eigenlijk... Hihi zal dan wel iemand met een camera regelen, alhoewel, de eerste keer gelijk...
misschien beter even wachten

met de paarden gaat het goed, 's middags staan Mouza en Kalife nu steeds samen en dat gaat ook erg lekker
Kalife ziet er echt steeds beter uit, ronder en glimmender.. Flavio is de laatste tijd erg kroelerig, zo lief
alleen heeft Kalife wel een bosje manen van Flaaf opgevreten
Hoe gaat het met jou, hoe voel je je nu? En ben je nog met de lange lijnen bezig geweest met Rints?
ja wel jammer van de schimmel maar genoeg is genoeg he 
hij stond ook echt te genieten, het is zo'n lieverd nu
wilde er eigenlijk wel weer even stiekem opstappen maar wacht nog maar even, eigenlijk moet ik nog anderhalve week wachten maar voel me al weer helemaal goed dus het kriebelt nu wel erg hard! Verder gelukkig nog flink haver in kunnen slaan voor een paar maanden, het schijnt dat er binnenkort minder te krijgen zal zijn..
. We hadden vandaag een fotomeeting op het strand van Noordwijk waar ik aanwezig was als fotograaf en mijn bijrijdster met Shaggy als model (ik ben er zelf natuurlijk ook wel op gestapt want wilde ook wel leuke foto's
). Moet nog even op die met mij erop wachten maar alvast een hele gave met mn bijrijdster. Pony vond het helemaal geweldig!
. Wat staan knotten hem onwijs leuk zeg.
.
.
.
. En vanaf 1 september mogen we ook alweer lekker bij de oprit rechtdoor dus dan is het weer wat korter rijden naar strand.
.