Vanmorgen ook wat foto's van Licor gemaakt, viel me toch op dat hij lekker rond is (vroeger had ik vaak het probleem dat hij te dun werd).
Rest staat op het Barokke Paarden Forum

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
soeske schreef:Vandaag dus naar Oenkerk geweest, voor Brooke. Vond het helaas wat tegenvallen. Showteam Allegria reed mee, paarden waren erg onrustig en vond het nou niet echt spectaculair om eerlijk te zijn. Josien met Pablo was er ook, vond dat nou ook niet echt denderend eigenlijk.. Verder heb ik Hanneke met Bondadoso aan de lange lijnen helaas gemist, wel wat springruiters gezien, was wel goed en Ilona Mens was er ook.. Horse ball was ook wel eens grappig om te zien en de 2 dames op een fries met een dames zadel vond ik ook wel mooi om te zien. Heb wat foto's en filmpjes, zet ze er zo even op
leonietje schreef:Morgen ga ik met 20 meiden op buitenrit ( als het weer mee zit), er was een meisje uit harkstede die een oproep op marktplaats heeft geplaats. Er zijn inmiddels 20 dames die zich op hebben gegeven, ik heb er echt heel veel zin in. Van onze stal gaan er 4 mee, dus dat word reuze gezellig.
leonietje schreef:ik zie net dat er een : Mooie Bruine Lusitano Merrie word aangeboden in ons dorp (op marktplaats).
Fryske schreef:leonietje schreef:ik zie net dat er een : Mooie Bruine Lusitano Merrie word aangeboden in ons dorp (op marktplaats).
Linkje???
Idra schreef:Ik kwam net wat grappig tegen, de PRE wereld is toch erg klein... Ik heb 6 maanden in een stal in Benissa gewerkt (vlakbij waar Malin nog met Suev gewoond heeft), en op die stal stonden 4 paarden (3 PRE's en 1 Hispano - Arab) van een 11-jarig Duits meisje met een stinkend rijke papa. Nu staan er op de website van waar ik Licor heb gekocht ( http://www.andalusier.com ) 2 van de 4 te koop. Helaas de 2 mindere (Amistoso en Cantor). Als ze nu haar andere PRE hengst (Fabuloso) te koop had gezet, dan zou ik zelf overwegen om Licor in te ruilen, zo'n knap dier dat dat was! Nou ja, de beste zal ze zelf houden wschlk...
Het is daar precies wel een beetje overal "ons kent ons" want op zich wonen die bemiddelaars in een totaal andere deel van Spanje dan waar ik werkte...
Malin, herinner jij je Cantor niet nog? Volgens mij had jij hem ooit gezien