Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Ik werk nu al hele tijd op mezelf, maar zou zo graag iemand vinden zoals die therapeutische revalidatie coach. Mijn paarden zijn zo ontzettend verschillend....Cambiar schreef:Buitenzinnig, hartelijk dank voor je tip. Ik werk nu al hele tijd op mezelf, maar zou zo graag iemand vinden zoals die therapeutische revalidatie coach. Mijn paarden zijn zo ontzettend verschillend....
Ik vond het ook zo interessant over dat ruggebruik van Iberiers. Dat wist ik niet. Blij om dit te lezen zodat ik mijn paardjes nog beter kan trainen.
Wat zijn schënckelgangers aub?

Nu eerst wachten tot ik weer een nieuw goed passend zadel heb voor we weer verder kunnen.

). Vervolgens ben ik de schoftlifts in stap gaan vragen en toen dat goed ging, ook in combinatie met het achterwaarts, over balkjes wandelen en zijwaarts.
) en dat er genoeg mensen zonder papieren zijn die al 1000en paarden met alle problemen voorbij hebben zien komen en door middel van die paarden geleerd hebben wat wel/niet werkt en dus heel goed onderlegd zijn. Maar als ik moet kiezen dan ga ik in [***]'s geval voor de veiligheid voor iemand die een goede opleiding heeft gehad en veel ervaring heeft, en dan ook in die volgorde.
)
Kort geleden kwam ik het weer tegen, lees al even mee, ben nou eenmaal meer een meelezer dan een schrijver
Maar wilde graag even mee doen nu