Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caro_MarjaH schreef:Jeetje, beterschap RG en sterkte verder. Lijkt me echt vreselijk om op zo'n manier je paard te verliezen.
Ondertussen staat Carolien al een paar dagen in haar nieuwe stal. Volgens mij heeft ze het er wel naar haar zinEn rijden in de binnenbak, zo hee wat een luxe zeg, geen rekening meer houden met wat voor weer het wordt en of het een blubberbodem is of niet. Echt super genieten.
Nu mijn rug nog weer wat beter en dan is het echt helemaal top. De uitstralingspijn in mijn linkerbeen is gelukkig vrijwel weg, ook zonder pijnstillers. Nu alleen weer een flinke stijve onderrug en ik vermoed dat dat toch echt spieren zijn die een opdonder hebben gehad en nu flink stijf zijn. Als het ff meezit verdwijnt dat binnen enkele dagen en loopt alles met een sisser af........
M_arjolein schreef:Zijn er ook nog mensen die veulentjes krijgen trouwens volgend jaar.
Ben me zelf af en toe aan het verdiepen voor een leuke hengst voor Caroliene over een aantal jaar.
Ze heeft een Tsjalle veulen gehad waar ik wel erg weg van was, en dit jaar zou ze een Epke veulen krijgen
maar is leeg gebleven.
_R_G_ schreef:Wat fijn dat de nieuwe stal goed bevalt!
Pff.. uitstralingen vanuit je rug zijn altijd heel erg vervelend, fijn dat het nu beter gaat! Inmiddels met je onderrug ook al weer beter?
berdien85 schreef:Oehh wat leuk een nieuwe hond! Wat voor? En hoe oud?
Ahhh arme Vamke.. Jullie hebben wel veel pech! Sterkte meijd!
Isanne is nog niet goed.. Dinsdag komt de DA weer, en als die het met mij eens is moet ze op de foto.
Zou wel blij zijn als ik straks weet wat er aan de hand is.
Caro_MarjaH schreef:_R_G_ schreef:Wat fijn dat de nieuwe stal goed bevalt!
Pff.. uitstralingen vanuit je rug zijn altijd heel erg vervelend, fijn dat het nu beter gaat! Inmiddels met je onderrug ook al weer beter?
Ik heb nog regelmatig wel flink pijn in de onderrug. Volgende week wordt er vrijdag een rugscan gemaakt bij een chiropractiepraktijk. Maar eens zien wat ze daarop ontdekken en of ze kunnen helpen om de blokkades op te heffen.
Met paardrijden gaat het op zich wel goed, beetje afhankelijk van hoe ik me voel. Morgen heb ik een georganiseerde rit door het Drents Friese Wold van ongeveer 20 km, dus ik ben wel benieuwd hoe ik me daarna voel........
Sterkte met Vamke!
Wat voor hond heb je gekocht?
berdien85 schreef:Oehh wat leuk een nieuwe hond! Wat voor? En hoe oud?
Ahhh arme Vamke.. Jullie hebben wel veel pech! Sterkte meijd!
Isanne is nog niet goed.. Dinsdag komt de DA weer, en als die het met mij eens is moet ze op de foto.
Zou wel blij zijn als ik straks weet wat er aan de hand is.