[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 15:01

Heey

Ilona: Heel veel plezier in Turkije :D. Nouchka loopt weer helemaal goed gelukkig :).

Michelle: Je buik is goed gegroeid zeg :D. Ik ben benieuwd hoelang ze nog binnen blijft.

Saida: Wat fijn van Rintske dat ze zo goed mee denkt zeg :D. Balen dat ze wat vast zit. Hopelijk is ze snel weer lekker soepel.
Haha, helaas luistert ze daar niet naar :P. Ze sloopt namelijk wel vaker de draden en ik blijf haar vertellen dat ze dat niet moet doen maar ze doet het toch :P.

Soeske: Leuke foto :D.

Branka: Fijn dat het weer beter gaat met Frio. Hopelijk blijft de stijgende lijn zich voort zetten.

Denise: Fijn dat het wat beter gaat :). Hopelijk genezen de wondjes snel zodat je weer naar je knappe man kan.

Madelief: Fijn dat de tandarts is geweest en dat het mee viel :).

Nouchka loopt weer helemaal goed gelukkig :D. Ze is 2 dagen stijf/kreupel geweest maar nu loopt we weer goed. Ze is ook weer aan het groeien. Haar kont is weer 5 cm hoger. Ik denk dat ze ook wat groeipijntjes heeft. Ze groeit de laatste tijd echt heel hard waardoor ze met haar achterbenen niet helemaal lekker loopt.

maaikysammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 11:52

hallo allemaal,

ik lees al tijden hier mee, maar nog nooit wat geplaatst.
ik ben sinds kort in het bezit van een andalusier (zonder papieren dus) en heb een vraag, dus ik dacht volgens mij kan ik die hier wel stellen.

kan een van jullie mij vertellen hoe het zit met de barokke paarden wedstrijden? wanner mag je daaraan meedoen? moet je dan papieren kunnen laten zien? en hoe zit het met kruisingen (bijvoorbeeld friesxkwpn)?
mogen die ook meedoen en waar kan ik het beste kijken om te weten te komen wanneer deze wedstrijden zijn?

ik hoop dat iemand mij hier antwoord o pkan geven! alvast hartelijk dank!!

groetjes maaike

BrankaZ

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:19

Ja, je mag meedoen met een papierloos paard. Ik wist het ook niet zeker, dus heb ik een tijdje terug de organisatie in Noord Holland gemaild. Daar mocht het. Het betreft geen keuring, dus mocht het.
In dit topic staan een aantal data [BKR] Kalender Barokke en Klassieke evenementen 2011
Mis 6 november in Benningbroek er nog.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:04

:wave:

sorry, ik heb de laatste dagen veel te weinig tijd gehad om hier bij te reageren...
probeer wel steeds bij te lezen, maar nu de vakantie voorbij is gaan de dagen weer veel te snel...

wel even een ego post als jullie het niet erg vinden..
want ik ben er zelf zo blij mee! *\o/*

vandaag is mijn zadel aangepast naar Fifi 'r dunner geworden ruggetje, en toen kon ik het natuurlijk niet laten om er heel even op te stappen...
en ze deed het zo braaf! <3

http://www.youtube.com/watch?v=bS31bW829iE

wel even opletten nog met de wond aan de zijkant, dus veel zal ik er nog niet opstappen de komende tijd, maar ik weet nu weer dat het nog kan! :j

(uitgebreider verslag en foto's heb ik in het topic om mijn onderschrift gezet voor wie het leuk vindt...)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 15:57

Sanne nog gefeli voor de gehoorzaamheidskeuring :D whaha Iggy wordt echt BREED!!

Madelief ja tis een hele verandering :') maar wel heel fijn hoor! Wel nog steeds wat pijn maar kan wel weer redelijk bewegen.. Mag alleen amper wat tillen en ook nog niet sporten ofzo, nog een paar weekjes/maandje wachten... Alles goed gegaan met de tandarts? En hoe gaat het nu met Fuur in de groep?

Denise hoe gaat het met je? Heel veel sterkte nog en een dikke knuffel...

Anita nog gefeli met verjaardagen en trouwdag!

Michelle je buikie ziet er goed uit :D

Suus hee hoe gaat het met je? Was het leuk zo op de boot? Ze zien er goed uit de ventjes!! Lekker zo spelen :D

Branka fijn dat het weer wat beter gaat met Frio!! Hoop dat hij snel weer op 100% zit :)

Ilona zit ondertussen al lekker in Turkije maar alsnog veel plezier!!

Angela fijn dat Nouchka weer lekker loopt!

Ellis zag je foto en filmpje al op fb, super joh!! Wie had dat nou gedacht een paar maanden terug, ben echt heel blij voor jullie *\o/*

Zo ben weer een beetje bij, iig de laatste pagina's :o hier gaat alles super, kleine gaat goed en de paarden ook :) krijg langzaam aan wel weer zin om wat te gaan doen met ze hihi. Nog een paar weekjes en dan stap ik weer eens op *\o/* ach het is nu eigenlijk toch te heet om te rijden, weer een hittegolf, paar dagen dik boven de 40, getver!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 11:24

angela - fijn dat nouchka weer helemaal goed loop

michelle - ik moet volgende week terug naar het ziekenhuis dus ze zullen het dan wel na kijken

martine - fijn dat het met de kleine zo goed gaat lekker van genieten hoor en ik snap dat je de paarden mist, ik wil ook zo graag weer rijden maar nog even gedult dan kunnen we samen weer rijden :D

maaikysammy - welkom hier

ellis - echt supper om er weer even op te hebben gezeten ziet er goed uit hoor ze pakt het lekker op en echt super dat het zadel na haar is aangepast nu kunnen jullie weer lekker spiertjes opbouwen
en het dekje staat haar ook super (ik heb hem ook voor heike)

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 12:14

Denise; Ja ze zullen het dan inderdaad wel nakijken.

Martine; Dank je!! Hoe gaat het met jullie :D
Pff 40 graden, ik moet er niet aan denken.. Vond het gister hier al te warm en vandaag vond ik het veel te benauwd haha.. Ik heb nu liever de kou xD

Ellis; Wat fijn dat Fifi het braaf deed, wel lekker dat je weet dat je er zo nu en dan ook even op kan gaan.

Angela; Fijn dat Nouchka weer goed loopt! Beetje last van groeipijnen, niet fijn voor der!!

Pff gister eerst me hele huiskamer onderste boven gehaald :) alles opgeruimd en helemaal schoongemaakt en we hebben gelijk de box neer gezet. Katten blijven er zowaar netjes uit!
Toen zijn we naar de mediamarkt gegaan en hebben we een nieuwe tv gekocht :p Ik heb wel een slimme vent hoor, we hadden eerst op internet gekeken en daar stond een Samsung voor €444,- een 40 inch. Maar wij dachten dat we een andere tv hadden uitgekozen maar toen zei Patrick dat die die tv op internet had gezien maar dat die niet wist of het dezelfde was. Maar we kregen deze tv nu dus voor die prijs mee! Goed opletten dus anders word je genaaid haha.
Maar helemaal happy met de nieuwe tv, nu gaan kleine aquarium eruit en dan zijn we daar ook weer vanaf..
Toen maar de hele babykamer schoongemaakt alvast gewassen en gestreken spullen in de commode en kast opgeruimd. We kunnen niet meer wachten. Deze week nog veel wassen en strijken en dan mag ze komen!! :)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 13:26

Denise lekker zal het zijn zo straks weer te paard he!!

Michelle hier ook alles goed, kleine doet het super! Ga zo ff terug pb'en :) ha en heerlijk he hele huis aan kant! Jullie zijn er helemaal klaar voor dus, super! He fijn een nieuwe tv! Wij hebben ook een samsung haha hier gekocht maar hij kwam uit Libie waar alles taxfree is (was net voor de oorlog daar...) dus hij was maar iets van 350 euro :') normaal in de winkel 550 ofzo := Ben benieuwd naar je babykamertje, ook wel lekker hoor alles nieuw voor je meissie :D

Oooh gisteren was het 48 graden aahrg!! Nou wij zijn bijna de hele dag binnen gebleven onder de airco := ben wel nog even langs de paarden geweest toen de kleine sliep, daar was alles goed, toch verbazingwekkend hoe goed ze ertegen kunnen.. Mabrouk was alsnog als een mafkees heen en weer aan het rennen en springen, Flavio bleef wat relaxter haha en de rest stond ff binnen.. Kalife begint trouwens echt te veranderen, hij krijgt veel meer zelfvertrouwen, met Mouza begint hij nu echt het baasje te spelen (waar hij eerst dan steeds zich zielig liet rondjagen en uiteindelijk maar bij het hek ging wachten tot hij eruit mocht), en bij Flavio heeft hij een hele hap manen eruit genomen (gewoon in de box, met z'n hoofd door het tussenraam heen) :( hoogste tijd om hem een beetje aan het werk te zetten, ik sta ook te popelen hihi.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:29

Kan me voorstellen dat het weer begint te kriebelen, Martine!
Bij mij kriebelt het nu ook wel...
Ik heb Rints wel al een paar keren aan de lange teugels laten gymen, en afgelopen week een keer gelongeerd.
Dit ging best goed, ze is zoveel voorwaardser dat ik er gelukkig niet echt achter aan hoef te lopen! :D
En afgelopen vrijdag heb ik haar voor het eerst met dubbele longe laten werken, wat echt heel leuk is om te doen!
Ik had het nog nooit gedaan, maar het ging best goed zonder in de knoop te komen met de leidsels. ;)
En Rints pakt het ook heel goed op!
De staleigenaresse doet het al heel lang en helpt me hierbij, wat wel erg fijn is.
Vandaag nog een keer gedaan, en weer een klein stapje verder gekomen.
Ik ben helemaal enthousiast! *\o/*

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 11:02

Michelle – mijn mannetje kijkt daar ook altijd naar hoor, zo kan je best veel geld besparen want bij sommige winkels zijn de tv enzo echt een stuk duurder.
En is Samantha al helemaal klaar voor de komst van haar zusje?
Zal ze wel leuk vinden om grote zus te spelen ;)

Martine – het zal zeker straks lekker zijn om er weer op te klimmen ‘’gelukkig’’ zijn mijn wondjes nu nog open want kwa lichamelijk had ik er het liefst al op gezeten, maar ik weet dat het het beste is om nog even mijn herstel aan te houden.
Fijn dat het met de kleine meid zo goed gaat en heerlijk dan de paarden het goed hebben en jee wat een hitte heeft de kleine meid er geen last van?

Saida – ik doe met heike ook vaak dubbele lijnen werkt bij hem heel goed om hem lekker soepel te maken :j en in het begin zat ik ook vaak in de knoop met de lijnen maar bij mij gaat het ook steeds beter

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 11:11

Anita: Igneo komt eind oktober/begin november van het land, ligt een beetje aan het weer en de hoeveelheid gras. Dan wil ik gaan beginnen met lange teugelen. Ik heb zitten twijfelen, dubbele longe of lange teugelen. Het is lange teugelen geworden, omdat het voor mijn gevoel minder belastend is omdat je ook veel rechtuit kan werken. Maar het longeren zal er sowieso wel bij komen. Je kan daarmee natuurlijk weer op een andere manier trainen. We gaan het in ieder geval rustig aan doen. Ik zie wel hoe het gaat lopen.
Al weer 1 jaar getrouwd! Gefeliciteerd. En dat heerlijk gevierd met z'n tweetjes :D Haha en ook nog eens in dezelfde kamer

Denise: Hoe is het nu met je? Vervelend dat de wonden nog niet echt willen sluiten :(:) Is het inmiddels al beter?

Michelle: Ja, hahaha, liefde gaat door de maag he :+ Moet je haar ook maar wat meer gaan verwennen. Bij ons merk je altijd dat Noa het meest trekt naar degene die haar het vaakst uitlaat. Toen ik niet kon lopen door mijn knie was ze echt helemaal gefocussed op mijn vriend. Maar nu ik zelf haar weer het meest uitlaat is het weer andersom :=
Ik weet nog niet wat ik nu wil gaan doen met Noa, er wordt erg weinig aangeboden hier in de buurt, dus ik ben nog aan het rondkijken. Iig lijk agility me erg leuk.
Igneo komt eind oktober/begin november op stal.
Hoe is het nu met jou? Maakt de kleine al aanstalten of blijft ze nog even zitten :P Wel spannend hoor!

Angela: Hoe is het nu met Nouchka? Nog steeds kreupel? Ah, ik lees het al, ze loopt weer goed gelukkig :D Jeetje, haar kont 5 cm hoger :oo Dat is ook wel een heel groot verschil!
En zijn jullie alweer aan het rondkijken voor een paard of staat dat nu echt even op een laag pitje?

Madelief: dat is wel lekker, dat het tweede jaar in ieder geval al leuker lijkt dan het eerste jaar. Vanaf het derde jaar wordt het pas echt leuk (tenminste, dat vond ik) Dan kan je echt kiezen wat je leuk vindt en stage vond ik zelf ook wel erg leuk om te doen. Moet jij ook in het derde jaar stage lopen?
Gaat het nog steeds goed in de groep? En trekt Fuurtje al een beetje bij?

Ilona: Als het goed is lig jij nu lekker in de zon te bakken! Geniet er van meis :D

Saida: Leuk joh, met Rintske aan de dubbele longe, ze lijkt het goed op te pakken. En op deze manier kan je toch weer een beetje met haar trainen :D

Ellis: Echt helemaal super! Voor je het weet is Fifi weer helemaal back-on-track *\o/*

Martine: Jeetje, boven de 40 graden. Pfoeh, ik kan me voorstellen dat je dan niet aan rijden moet denken. gelukkig gaat alles goed met de kleine meid. Kan je al een beetje wennen aan je nieuwe dagritme?

Gisteren zijn vriendlief en ik samen met Nootje een dagje naar Schiermonnikoog geweest. We hadden echt heerlijk weer, op drie druppels regen na en hebben ruim 17 km gelopen :wow: Mijn voeten waren gisteravond dus half dood en ook Noot was helemaal op. Maar we hebben er van genoten! Allen voor Noot was het misschien iets te veel. Ze was vorige week tijdens het spelen tegen een boom gelopen met haar rechterschouder en we dachten dat ze er geen last van had, want ze liep gewoon goed. Maar gisteren begon ze op gegeven moment toch een beetje mank te lopen. :(:) Komende week dus maar even rustig aan doen.

Door dit spontane dagje uit heb ik helaas geen tijd gehad om naar Igneo te gaan, dus dat staat vanavond in de planning :D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 16:48

Heey

Sanne: We zijn heel druk bezig met een paard maar daar mag ik nog niet veel over vertellen ;).
Dat komt zodra ik zeker weet dat alles door gaat.
Heerlijk dagje zo te lezen :D. Balen dat Noot wat mankt. Hopelijk loopt ze snel weer helemaal goed.

Saida: Heerlijk dat ze het zo goed oppakt :D.

Ellis: Wat een super filmpje zeg :D. Ik ben echt zo ontzettend blij voor jullie.

Martine: Pfoe, wat een temperatuur zeg. Super dat het met jullie en de paarden goed gaat :D.

Gister middag echt heerlijk met Nouchka bezig geweest. Wat is ze toch braaf <3. Ik heb haar lekker geborsteld en daarbij blijft ze steeds beter stilstaan. Dat vind ze nog wel moeilijk maar dat gaat steeds beter. Ook voetjes uitkrabben gaat steeds beter.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:31

Ellis: Wat fijn zeg om Fifi weer onder het zadel het zien! Echt een wondertje dat het zo goed gaat!

Martine: Zowwww wat is dat warm zeg! Maar zou het toch liever hebben dan wat we nu in Nederland hebben (nou ja voor een weekje ofzo dan...).

Ben lekker een paar dagen naar Disney geweest, echt heerlijk! Leuke agentenaanbieding gehad van me werk dus voor 100 euro drie dagen park en twee overnachtingen. Helemaal top! Nu lekker bijkomen :=.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:41

Sorry, heb het even druk gehad. :o
Heb jullie wel een beetje gevolgd hoor.

Ellis, wat super dat je even hebt gereden, ik vind het er heel ontspannen uit zien.
Volgens mij had ze er weer zin in!! :j

Esther, gefeliciteerd :D

Angela, gelukkig loopt ze weer goed. ;)

Martine, heeft de kleine geen last van de hitte??
Jij staat te popelen weer te gaan rijden he? Kan niet wachten op foto's!! :9

Saida, weer lekker bezig met je Diva!! <3
Leuk he met de dubbele longe, je zal zien dat je er snel handiger in wordt, ik vind het ideaal om Xantha beweging te geven op die manier.

Xantha gaat lekker, ze is echt heel braaf de laatste tijd. Ze is eindelijk volwassen! <3
Dat komt ook omdat we (bijrijdster en ik) zelf rustiger zijn geworden.
Van de week was ik een beetje hieperdepiep en Xantha dus ook gelijk.(ze is echt een spiegel)
Dan vind ik het nog wel moeilijk haar los te laten en is het lastig de spanning te laten afvloeien.
Kwam er ook nog eens iemand bij me in de bak rijden die continu aan het klakken was met haar tong en haar paard nogal ophitste met haar stem en de zweep. ~~}> Xantha reageerde daar echt op.
Volgende keer ga ik er wat van zeggen hoor.
Vorige week zijn haar tanden gedaan en ze was superbraaf, gewoon zonder sedatie.
Doc was blij met haar! +:)+
Morgen heb ik weer les.

O ja en nog een goed nieuwtje, ik heb vrijdag een mommografie gehad en die was weer goed!!!
Ben er weer voor een jaar vanaf *\o/* *\o/*

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 19:43

Esther, gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk hoor een weekendje Disney!!

Sanne, Ja nou het gemene is!! Patrick zegt tegen mij, die hond niks extra's geven. Terwijl al onze honden altijd 's avonds met de pot mee aten enz. En dat mag dus niet van hem, maar hij geeft wel van alles.
Ongelofelijk he dat die honden dat ze snel weten, net als bij jullie met dat uitlaten. Ze zijn zo slim!
Hmm lastig dat er niet zo heel veel word aangeboden bij jullie in de buurt!
Is Flyball niks?
Lekker dat igneo al zo snel naar stal komt! Je zal wel niet kunnen wachten om lekker met hem bezig te zijn!! :)
Gaat goed, kleine maakt nog niet echt aanstalten denk ik, vandaag wel bij de verloskundige geweest ik begin langzaam stukjes van die slijmprop te verliezen. Maar goed dan kan het alsnog 2, 3, 4 weken duren :( Ik ben vandaag precies 36 weken, over 4 weken uitgerekend maar ze mag wel eerder komen hoor! Liefst morgen al haha
Lekker gewandeld dus!! Wel veel hoor 17 km, hoelang hebben jullie er over gelopen??

Denise, ja ik vond het wel heel erg slim van hem! Ik had er zelf niet aan gedacht. Maar slim dat jou man dat ook doet!!
Samantha is inderdaad al helemaal klaar voor der zusje, ze zit nu elke keer tegen me buik te praten dat ze eruit moet komen want ze wilt der zien en flesje geven en luier verschonen. Alleen zegt ze dan : Met poepluiers moet je bij mama wezen want dat ga ik niet doen..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:03

ff snel, Esther, van harte!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:20

Denise - Ik kan wel aardig overweg met de lange lijnen, ben nog niet 1x in de knoop gekomen ermee. :D
Het is echt heel leuk om te doen, en weer eens wat anders.
Plus je kan er veel oefeningen mee doen, maar dan onbelast, en je ziet ook nog eens wat ze doet.
Ja hier ga ik zeker weten mee door!

Sanne - Rints pakt het idd best goed op.
Geen reacties op de lijnen die langs en achter haar lopen, ze vindt het allemaal best.
Gelukkig maar, want zo is het voor mij ook gemakkelijker om het te leren! ;)
Arme Noa, last van d'r schouder...
Wel heerlijk zeg, zo een dagje relaxen!

Esther - Happy Birthday!!! *\o/*

Debby - Xantha volwassen? *grinnik*
Een vos mag dan wel z'n haren verliezen, maar niet z'n streken, hè! ;)
Ik had je bericht over de mammografie idd al gelezen, echt super bericht weer meis!
Ben heeeeeeel blij voor je!

Gisteren weer Rintske met de lange lijnen gelongeerd.
Ik liep tegen wat dingetjes op, en werd heel fijn geholpen door de staleigenaresse.
Ze liet ook wat oefeningetjes zien die ik met Rints kan doen.
Daarna weer zelf met Rints aan de slag gegaan.
Hier nog een foto van vrijdag! :D

Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:21

sorry, ook even heel snel...

thanx allemaal voor jullie leuke reakties, ben er ook blij mee! :j

esther gefeliciteerd! *\o/*

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 10:12

esther - alsnog gefeliciteerd en een paar heerlijke daagies disneyland gehad zo te lezen lekker hoor

sanne - gaat inmiddels een heel stuk beter, lopen gaat heel veel beter en ik kan zelf ook al stukjes fietsen de wonden gaan nu eindelijk sluiten op 1 na die is nog wat aan het iriteren.
jullie lekker een wandeling gemaakt met noot alleen balen dat ze toch daarna wat mankte maar 17km is ook niet niks he, hoe ging het met jou knie na de wandeling geen last meer van gehad?

michelle - echt leuk dat ze zo betrokken is met der zusjes en ik geef der groot gelijk ik zou ook geen poepluier doen hoor ;)
hoop voor je dat ze eerder komt maar nog even geduld

angela - jij ook heerlijk getut met nouchka lekker genieten hoor meis

debby - dat is super nieuws fijn dat je er nu weer een heel jaar vanaf bent
en xantha volwassen ze wordt gewoon ook zelf veel wijzer en slimmer net zoals ons :D en ouder daardoor kunnen ze ook al een stuk rustiger worden,
en vervelend dat ze zo reageert op die stemhulpen en zwepen, je kan altijd vragen of ze daar iets mee willen minder, vragen staat vrij. ik zelf gebruik onbewust ook veel stemhulp (klakken en aanmoedigen) moet ik ook afleren maar kan me voorstellen dat het voor jou niet leuk is als zij er heftig op reageert

saida - fijn dat het zo lekker ging met de lange lijnen ik gebruik het ook vaak voor de afwisseling, wil er volgende week ook weer mee gaan beginnen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 10:15

Iedereen bedankt voor de felicitaties :).

Saida: Fijn dat je weer lekker aan het werk kan met Rintske!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 10:47

Denise, Het is altijd nog maar afwachten als kleine eenmaal geboren is. Ze heeft natuurlijk wel 4 jaar lang alle aandacht voor zichzelf gehad. En dat moet ze wel ineens gaan delen, dus dat zal wel even wennen worden der.
Wanneer moet je precies terug naar de dokter??

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:49

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 08:19

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 09:12

Ik zag dat topic ook. Heb nog wat coupons en ga die niet op krijgen voor het eind van het jaar. Zoveel wedstrijden rij ik niet meer. Zonde, maar als ik lees dat sommigen er nog 32 of meer hebben liggen valt het bij mij nog mee.
Ben reuze benieuwd wat er voor in de plaats komt, hoe dat gaat werken. Ook voor wedstrijdsecretariaten. Nu is er veel administratie, maar hoe moeten ze het dan gaan doen?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 09:26

ik heb net 2 paar setjes binnengekregen dus 32 stuks
ze schijnen (wat ik gehoord heb he) het via computers te willen doen zodat de punten gelijk worden uitgerekent en dat de punten dan ook gelijk bij het knhs binnenkomen.
maar dan vraag ik me weer af krijgen dan alle juryhokjes een computer en hoe doen ze dat met buitenwedstrijden in een auto.
dus ook ik ben reuze benieuwd en ik wacht het allemaal wel af.