Ilona: Heel veel plezier in Turkije
. Nouchka loopt weer helemaal goed gelukkig
.Michelle: Je buik is goed gegroeid zeg
. Ik ben benieuwd hoelang ze nog binnen blijft.Saida: Wat fijn van Rintske dat ze zo goed mee denkt zeg
. Balen dat ze wat vast zit. Hopelijk is ze snel weer lekker soepel.Haha, helaas luistert ze daar niet naar
. Ze sloopt namelijk wel vaker de draden en ik blijf haar vertellen dat ze dat niet moet doen maar ze doet het toch
.Soeske: Leuke foto
.Branka: Fijn dat het weer beter gaat met Frio. Hopelijk blijft de stijgende lijn zich voort zetten.
Denise: Fijn dat het wat beter gaat
. Hopelijk genezen de wondjes snel zodat je weer naar je knappe man kan.Madelief: Fijn dat de tandarts is geweest en dat het mee viel
.Nouchka loopt weer helemaal goed gelukkig
. Ze is 2 dagen stijf/kreupel geweest maar nu loopt we weer goed. Ze is ook weer aan het groeien. Haar kont is weer 5 cm hoger. Ik denk dat ze ook wat groeipijntjes heeft. Ze groeit de laatste tijd echt heel hard waardoor ze met haar achterbenen niet helemaal lekker loopt.
maar wel heel fijn hoor! Wel nog steeds wat pijn maar kan wel weer redelijk bewegen.. Mag alleen amper wat tillen en ook nog niet sporten ofzo, nog een paar weekjes/maandje wachten... Alles goed gegaan met de tandarts? En hoe gaat het nu met Fuur in de groep?
hier gaat alles super, kleine gaat goed en de paarden ook
Ben benieuwd naar je babykamertje, ook wel lekker hoor alles nieuw voor je meissie
hoogste tijd om hem een beetje aan het werk te zetten, ik sta ook te popelen hihi.
Is het inmiddels al beter?
Moet je haar ook maar wat meer gaan verwennen. Bij ons merk je altijd dat Noa het meest trekt naar degene die haar het vaakst uitlaat. Toen ik niet kon lopen door mijn knie was ze echt helemaal gefocussed op mijn vriend. Maar nu ik zelf haar weer het meest uitlaat is het weer andersom
Dat is ook wel een heel groot verschil!
Mijn voeten waren gisteravond dus half dood en ook Noot was helemaal op. Maar we hebben er van genoten! Allen voor Noot was het misschien iets te veel. Ze was vorige week tijdens het spelen tegen een boom gelopen met haar rechterschouder en we dachten dat ze er geen last van had, want ze liep gewoon goed. Maar gisteren begon ze op gegeven moment toch een beetje mank te lopen.
Xantha reageerde daar echt op.