vandaag weer ff gereden

De ouwe shet snuffie van 43 hebben we vandaag haar ouwe hoofdstelletje eff omgedaan wahaha we woude nhaar laten draven maar had geen zin.. wat biks niet kan doen wahhaa komen nog filmpjes/fotos van xD
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en wat fijn dat je nu zo lekker door kan trainen met doosie zit een lekkere stijgende lijn in he 
echt jammer dat zulke mensen dat kunnen doen 
hij heeft lekker extra spierkruiden gehad en nu maar dit schema volgen

ben helemaal trots op mijn puppie
Morgenvroeg ga ik stoeien met 1 van de jonge paarden hier die nogal wat praatjes heeft en zich niet laat longeren, ben erg benieuwd
maar komt vast goed

.
. Ik zou nog even wachten met castreren.
.
.
.
Al een besluit genomen?
hij is aangereden hij had nog proberen te remmen maar het was te laat. heb de kat nog zien liggen zag er zo zielig uit!

Wat vinden jullie al van de (bijna) tweejarige hengst in het fototopic hieronder?
En ondanks het vandaag een stuk frisser was dan gisteren voelt Frío zich super bij de wat hogere temperatuur. Hij is super voorwaarts en heerlijk ontspannen tijdens het rijden. Ja, het goede weer mag van mij wel blijven!

kjoetie schreef:misschien heb ik het gemist maar van wie heb je les morgen jolijn?
leuke opening voor het volgende topic als we zo door gaan haha... 

amanda89 schreef:Joyce Ik wil ook naar het strand. Lijkt me zo leuk! Helaas hebben wij dat hier niet.Spannend je nieuwe zadel.
laulau85 Je filmpjes ga ik zo even bekijken.
Michelle Vervelend dat ze je vorige paard zo hebben verkocht zonder iets te zeggen. Hoe heeft ze het daar..
Benthe Grappige paarden heb je!![]()
Frank Vervelend wat er gebeurd is. Moeilijke beslissing dat castreren.
evdpanne Fijn dat het zo goed gaat met Atlas.
DinkeyGirl Super dat Suevo weer goed loopt.
Natalie Spannend hoor! Nog even wachten.. zal moeilijk zijn.
Machonito Snap niet dat dat soort mensen paarden hebben![]()
Sanne Zo lekker geshopt dus. Lekker dat het goed gaat met je paardjes.
Vandaag les gehad. Heb nog nooit zo lekker met hem gereden. Foto´s komen vanavond. Heb nu een sollicitatie gesprek in
Dronten