[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AustriaTrick

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:17

Haii alemaal
vandaag weer ff gereden :D
De ouwe shet snuffie van 43 hebben we vandaag haar ouwe hoofdstelletje eff omgedaan wahaha we woude nhaar laten draven maar had geen zin.. wat biks niet kan doen wahhaa komen nog filmpjes/fotos van xD

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:29

Iloon - lekker bij geklets met de meiden lekker hoor zo'n meiden avond

Saida - ik had ff op je hyves naar de foto's gekeken maar lekker hoor zo weer op de wei :D

Mies - balen dat je schooldag zo saai was dan duurt de dag nog langer maar je hebt jezelf wel lekker verwend met een nieuwe broek

Laura - weer lekker erop gezeten en geoefend super hoor

Michelle - wat een k*t streek om dat zo te doen terwijl je hele andere dingen had afgesproken
hopelijk kan je nog een goed gesprek aan gaan met de nieuwe eigenaar zodat je misschien het een en ander kan oplossen

Naat - hij pakt dat VD goed op zo te lezen, knap hoor

Sanne - ook jij lekker geshopt :D en wat fijn dat je nu zo lekker door kan trainen met doosie zit een lekkere stijgende lijn in he ;)

Frank - balen van prince ze been hopelijk geneest het goed en hopelijk krijgt des niet nog meer lente kriebels maar je kan het nu nog even aankijken je hebt ze gelukkig bij huis staan dus je kan hem lekker zelf in de gaten houden

Heidi - zulke mensen moeten echt geen paarden houden :) echt jammer dat zulke mensen dat kunnen doen :n

En voor de rest sorry als ik je vergeten ben maar ik doe het uit me hoofd

Ook allemaal bedankt voor het meedenken wat betreft heike en niet loslaten.
vandaag had ik dan ook les en heb het gelijkt met mijn instructrise besproken zijn wou toch zelf even kijken hoe die liep. dus toen erop en gaan stappen maar ook zij zag het meteen al hij drukt ze rug weg komt tegen de hand waardoor die zijn speknek erop zet en zet het op een rennen.
dus zij gekeken en gedaan wat ze heb ook fysio gedaan dus ze weet wat ze doet.
ze heeft hem wat buigingen laten doen maar hij heeft gewoon verschrikkelijk veel spierpijn waardoor die alles vast zet dus ze heeft hem een beetje losgepeuterd (aan de hand) en heb nu een trainingsschema voor deze week meegekregen en volgende week zaterdag komt ze weer we laten hem deze week lekker lang met zijn neusje over de grond en ik mag hem niet langer dan 25 min 30 min echt aan het werk zetten (dus draf en galop) als die zelf aangeef dat die wat losser komt dan mag ik hem iets meer gaan vragen en zo dus de hele week door.
me arme vent :(:) hij heeft lekker extra spierkruiden gehad en nu maar dit schema volgen

sorry voor het lange verhaal maar omdat jullie toch allemaal zo lief meedachten heb ik het maar even goed proberen uit te leggen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 18:31

He bah Heidi, naar is dat altijd :(:)

Hoop dat je nieuwe trainingsschema goed werkt Denise :)

Avanti weer gereden, stond 5 keer recht overeind :=
Er maar afgesprongen, even gelongeerd en weer erop, toen ging het echt super, ze begint lekker aan mijn hand te komen!

Robijn gelongeerd met verzorgster erop, ging ook goed!

Weide afgezet, harstikke fijn, dus lekker productief dagje gehad!

Morgen weer les :D

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 18:35

even snel tussendoor :D

Ik heb zoooo lekker gereden vandaag, de eerste tien minuten was ze heel kijkerig en heeeeeheeet maar daarna ontspande ze en heb ik haar zo heerlijk kunnen rijden.. goed voorwaarts, en zo mooi over de rug, kon haar echt lekker naar het voorwaarts-neerwaarts rijden en lekker uitgedraafd met de teugel aan de gesp en zij lekker met haar neus over de grond :+: ben helemaal trots op mijn puppie :D Morgenvroeg ga ik stoeien met 1 van de jonge paarden hier die nogal wat praatjes heeft en zich niet laat longeren, ben erg benieuwd :P maar komt vast goed :)

Ik ga dalijk even rustig bijlezen, wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 18:37

Goedzo Bianc :D
Jullie gaan ook echt goed :D

Morgen weer foto's (en hopelijk een filmpje) van Robijnemijn! :+:

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:18

Heey
Jeetje michelle wat een rotstreek zeg :(:).
Frank : Jeetje, hopenlijk is het niet heel ernstig :(:). Ik zou nog even wachten met castreren.
@ heidi : Sjeesus hee, wat een mens :(.
Super kjoetie :D.

Moppie is nog steeds een beetje stijf, hij is in de omgang wel weer superbraaf :D.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:02

saida: Go jij en rints!!! Het is ook echt heerlijk om nu buiten te rijden!

Laura; nee die MPL mag blijven! Die zijn cool!

Michelle: Het is erg rot voor jou, maar met de verkoop heb je afstand gedaan van je rechten, ze zijn je niks verschuldigd. Maar het blijft rot dat ze de afspraak niet nakomen.
Niet vervelend bedoeld, of als kritiek. maar vanwaar de afspraak? ik snap dat nooit..paard wordt niet voor niks verkocht

Frank: Gezellige boel bij jou dus! Het is ook altijd wat met die mannen :P Al een besluit genomen?

heidi: wat een eikel!!! Die is inderdaad niet paard waardig!

sanne: Andermansgeld uitgeven is altijd leuk! Dus johan kan strak in pak mee naar bunschoten!

denise: Fijn dat er aan een oplossing gewerkt wordt!!! Ik wil wel even zeggen dat je volgens mij echt op een goede manier met hem bezig bent! Zo op de foto's te zien lijkt hij me niet de makkelijkste om 'volgens het plaatje' te rijden!

Oke..je hebt paarden en je hebt deusjes.. Na shaggy zn brave actie vorige week ga ik hem weer meer oppakken en ging ik in de bak rijden (waar hij van de week 2x in gelongeerd is) maar dat was toch eng!! Ik weet niet wat hij allemaal zag maar eerst maar even lekker gestapt tot hij wilde ontspannen..morgen nog maar even ter bevestiging nog een keer wat stappen...wat een mini pipo!
En ik ben aan mn nieuwe projectje begonnen!! Ik ga in mn vakantie shannon dr zusje scooby inrijden (3,5) dus nu al beetje rustig longeren en leren ontspannen...in stap ging het wel maar draf wat het nog lekker vast houden in de kaak... ben beniewd hoe die uitpakt!

En heb eindelijk tijd gevonden!
[ITP] Fotoshoot Shannon @ bos door Zasread

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:13

kwam vandaag bij mijn verzorgpaarden en er kwam een man. hebben jullie een lapjes kat? ik schrok me kapot dacht dat het de stal kat was. maar nog erger het was de kat van de buurman. die man is al in de 70 egt heell zielig! Y;( hij is aangereden hij had nog proberen te remmen maar het was te laat. heb de kat nog zien liggen zag er zo zielig uit! :(:)
en gisteren is capone gecastreerd.. zijn b..... lagen nog in de wei want de container was net geleegt.
hij moet nu een paar nachtjes op de wei staan want anders krijgt hij infecties. ;)
hij wou allemaal galopperen vandaag maar het deed heel zeer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:14

Zielig van de poes en van de ballen van Capone :=

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:17

Flip heeft een weekendje rust want hij zit niet zo lekker in zijn vel. lekker verwennen en dna komt het wel goed! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:18

Verwennen maakt veel goed idd :)

Ik heb echt teveel zin in mijn les morgen, vrees dat het weinig slapen wordt vannacht :=
Zit helemaal te stuiteren op mijn grote roze wolk :+:

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:26

had ik vandaag ook. had er hellemaal zin in. belt ze op ik ben ziek kan je volgende week zaterdag om 2 uur.
nog een week langer wachten. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:28

Balen :(:)

Mja, dan had ik al wel iets gehoord denk ik, komt vast goed!

Ben benieuwd wat zij nu van Robijn haar achterbeen zegt!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:57

misschien heb ik het gemist maar van wie heb je les morgen jolijn?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 21:07

even een vraagje aan de kenners :D Wat vinden jullie al van de (bijna) tweejarige hengst in het fototopic hieronder?

[ITP] Rodriguez Vives! 2 jarige anda hengst

De eigenaresse zit hier ook op bokt en vraagt af wat de kenners ervan vinden.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 21:09

Jeetje Heidi, wat een e*kel! En dan hangt ie niet eens aan een boom!

Verder ook een ego-berichtje van mij: helemaal blij. Frío is vorig jaar eind augustus naar deze stal verhuisd en het beleid is zo lang en veel mogelijk op het land. Dat kan in de winter helaas niet, maar tot half oktober kon het in ieder geval wel. En vandaag zijn ze al weer begonnen met de paarden te wennen aan het land *\o/* En ondanks het vandaag een stuk frisser was dan gisteren voelt Frío zich super bij de wat hogere temperatuur. Hij is super voorwaarts en heerlijk ontspannen tijdens het rijden. Ja, het goede weer mag van mij wel blijven! :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 21:16

:wave:

kom ook weer even zwaaien!

jee wat een verhalen hier allemaal!
ben aardig bijgelezen, maar is weer erg veel om allemaal op te reageren, jullie gaan zo snel... :wow:

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 22:47

Denise: Hoop voor je dat het nieuwe trainingsschema werkt.
Jolijn: Fijn dat het goed ging met je verzorgster.
kjoetie: Super zo te horen! :)
Mies: Ben benieuwd hoe het inrijden gaat. Foto's zijn echt heel mooi! Sanne mag hier ook wel langs komen.

Over het gesprek heb ik een goed gevoel. Hoor eind deze week of het wat wordt. Nu de foto's! Voor het
eerst lekker oefeningetjes gereden zonder een gevecht aan te gaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 23:36

kjoetie schreef:
misschien heb ik het gemist maar van wie heb je les morgen jolijn?

Van Puck (puchje @ bokt) van www.happyhorsemanship.nl

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 10:14

Amanda leuke foto's hoor! Hij loopt netjes jammer dat ze beetje bewogen zijn. Rij je altijd met bodyprotector?

Branka heerlijk he als ze lekker naar buiten kunnen. Zijn de paardjes ook altijd zo heeerlijk blij!

Melis 43 wat een leeftijd zeg!

Helga aaaah arme niet meer hengst... Hopen dat hij er snel geen last meer van heeft. En wat zielig van de kat van de buurman.

Mies de MLP blijft hoor hihi :P leuke opening voor het volgende topic als we zo door gaan haha...
Gave foto's hoor! heb je mooi gemaakt!

Ik ben zoooooooo trots (jaja alweer) dus wil er weer bij op de roze wolk! Ik heb namelijk gisteren een stukje gedraafd met Hincapie! Hij deed het echt zoooo goed! De eerste keer draafde hij twee passen en toen stopte hij abrupt want het was veel te moeilijk...
Daarna wilde hij ook niet meer aandraven. Maar na nog een keer proberen deed hij het wel en heb ik een pas of 10 met hem gedraafd. Mijn moeder weer gewoon ernaast en ik alleen maar stil zitten maar het is toch weer een stap.
Meneer wist niet wat hem overkwam toen hij in de spiegel keek en mij op zijn rug zag zitten. Hij bleef er echt heel stom naar staren vanaf 10 meter afstand echt schattig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 10:33

Leuke foto's :D

Lau: Goedzo zeg :D

Mijn les gaat niet door, helaas, baal er goed van...

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 10:42

Goeiemorgen!

leuke foto's amanda, hij ziet er super uit!

laura, gaaf zeg dat hij het zo goed doet, kan me voorstellen dat je enorm trots bent!

nog een plaatje van mijn spookje van gisteren...
Afbeelding

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 10:50

amanda89 schreef:
Joyce Ik wil ook naar het strand. Lijkt me zo leuk! Helaas hebben wij dat hier niet. :+ Spannend je nieuwe zadel.
laulau85 Je filmpjes ga ik zo even bekijken.
Michelle Vervelend dat ze je vorige paard zo hebben verkocht zonder iets te zeggen. Hoe heeft ze het daar..
Benthe Grappige paarden heb je! :P
Frank Vervelend wat er gebeurd is. Moeilijke beslissing dat castreren.
evdpanne Fijn dat het zo goed gaat met Atlas.
DinkeyGirl Super dat Suevo weer goed loopt.
Natalie Spannend hoor! Nog even wachten.. zal moeilijk zijn :o .
Machonito Snap niet dat dat soort mensen paarden hebben :(
Sanne Zo lekker geshopt dus. Lekker dat het goed gaat met je paardjes.

Vandaag les gehad. Heb nog nooit zo lekker met hem gereden :wow:. Foto´s komen vanavond. Heb nu een sollicitatie gesprek in
Dronten

Waar heb je gesolliciteerd? (ik heb 11 jaar in Dronten gewoond, van basisisschool tot HBO afgestudeerd, allemaal daar gedaan)

Spookje heeft een erg mooi hoofdstel.
Narinjero loopt er ook mooi bij!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 10:56

Pfffff gisteren Canta zijn startkaart binnen gekregen. Ik had het lijstje gegevens keurig ingevuld, stamboek en ingescreven bij; Pura raza Espanola..... ze vonden het allemaal te ingewikkeld blijkbaar...er staat nu; ingeschreven bij; SPANJE, whahahahaha

Zullen ze nu een KWPNér als ingeschreven bij; NEDERLAND, gaan neerzetten?? :Y)

Nou ja, we kunnen iedergeval beginnen, de 25e staat zijn wedstrijddebuut op het programma, ik ga L1 starten, dus dan is er een doel van de start van dit topic berijkt...en dan ook maar hopen dat het goed gaat..... :+

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 11:01

jeetje, handig zeg... :+

maar goed, je hebt 'm in ieder geval, veel succes! ;)