Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Santos_05 schreef:Hoe gaat het met je voet? Is Anne zo groot of jij zo klein![]()
In januari was het ook al heerlijk weer! Nu is het weer zo lekker![]()
Afgelopen weekend meegereden met Strao Noordwelle! Wie nog meer?
[ Afbeelding ]
Kashmino schreef:Na een langdurige periode van ziekte ben ik gisteren eindelijk weer langs Prince geweest, en wat was hij blij! Keihard galopperend kwam hij op me af, al liep hij gelukkig de laatste meters wel rustig in stap want een enorm paard dat zo op je af komt is toch wel enigszins indrukwekkend
Ik merk wel dat het warmere weer hem goed doet, hij lijkt lekkerder in zijn vel te zitten. Al heeft hij het nog steeds wel warm onder zijn dikke vacht.
[ [url=m/Tk58zN.jpg]Afbeelding[/url] ]
jolleknol schreef:Ahhhw hij ziet er echt zielig uit zo :p hoe oud is hij als in vragen mag?
@santos_05 ja Anne is best een flinkeen ben idd trots dat ik er weer opgekropen ben haha. Nu word ze vooral door een vriendin gereden die een zekere ruiter is dus dat scheelt heeeel veel haha
rayoow schreef:jolleknol schreef:Ahhhw hij ziet er echt zielig uit zo :p hoe oud is hij als in vragen mag?
@santos_05 ja Anne is best een flinkeen ben idd trots dat ik er weer opgekropen ben haha. Nu word ze vooral door een vriendin gereden die een zekere ruiter is dus dat scheelt heeeel veel haha
Hij wordt de 22ste 1 jaar
Kashmino schreef:Wauw, Anne is gaaf! Hoe groot is ze, want ze lijkt echt enorm!
Arme arme Willem, het zit ook niet mee he met zo'n castratie
Gisteren heb ik Prince weer even opgezocht. Helaas heeft hij een hoef weer rechtsvoor, dus meer dan hem even lekker verwennen zat er niet in. Maar nu is hij wel weer (ongeveer) wit, en glimt hij mooi in de zon. Knapperd is het ook, vind zijn hoofd altijd zo sierlijk ogen in verhouding tot zijn enorme lichaam (ondanks dat zijn hoofd ook echt enorm is, het halster van een bijna 2m grote Shire is voor hem te klein)
[ [url=m/rRes5V.jpg]Afbeelding[/url] ]