[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 21:08

[quote="_Saida_"]Denise - Top dat jouw man voor jou naar Heike toe gaat!
Dat zou die van mij dus nooit doen! :D
Hoezo zien de wondjes er vies uit? Toch niet smettend?
Iig beterschap!!!

Loversyl - Jij kent je paardje natuurlijk in real life, dan zie je de foto's toch even anders.
Op de andere foto's zie je zeker wel verschil, maar persoonlijk vind ik hem toch wel iets van Hinc weg hebben, hoor! ;)
Ik kan Rintske haar manen echt niet meer los laten hangen, behalve wanneer ik ga rijden ofzo.
Anders gaat ze er geheid op staan, of ze komen in haar mond bij het grazen.
Zelfs vlechten kan ik niet meer los laten hangen, die moet ik opknotten zo lang zijn ze. :j

Haha ja ik ken die van haar juist niet in real life dus misschien lijken ze wel op elkaar in real life maar op de fotos zo vind ik het meevallen :P

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 11:26

Loversyl, wat een leukerd! Ik dacht hetzelfde als de rest....haha. Komt waarschijnlijk door die mooie bos manen.

Debs, jammer van de buitenrit. Maar ik denk dat je stalgenoot jullie wel vaker mee zal nemen :). Dus komen vast nog een hoop leuke buitenritten.......(jaloers :o)

Denise, wat leuk dat je man ook zo gek op hem is. En voor jou ook een fijn gevoel dat hij goed verzorgd wordt.

Michelle, wat leuk die puppycursus. Al die kleine hondjes, zo schattig. En dan zo trots kunnen zijn op je eigen dame. Gelukkig dat alles nog steeds goed gaat met de baby. Daar heb je die vele ziekenhuisbezoeken dan toch wel voor over :).

Madelief en Branka, klinkt als een geslaagde meeting. Balen van Frio dat hij zo vast in zijn lijf zat. En toch een compliment voor Branka dat hij zoveel verbeterd is, ook al is hij nu niet op zijn best :).

Madelief, zijn ze niet gewoon aan het stoeien? Nadiem kan ook wel flink stoeien en kan er wild aan toe gaan. Maar toch is het heel anders dan zijn vechten. En ze kunnen van het ene op het andere moment ineens gaan schoftje knabbelen. En bij Nadiem merk ik altijd een week of 2 lang als er een verandering in de kudde is geweest. Dan is hij toch wel van slag, eet minder en wordt dan heel territoriaal.
Haha, Nadiem is inderdaad niet klein. Hij is 1.68m. Maar voor mij is dat al helemaal niet meer groot :).
Pfff, drukke dag vandaag. Spannend, de tandarts voor Fuur. Ook al zijn het geen enge dingen, ik vind het altijd toch weer een beetje spannend. Ik merk bij Nadiem ook verschil als de tandarts is geweest met rijden.

Loontje, hier ook rijden op een laag pitje met dit weer. Ik hou hem wel in beweging en dit is misschien wel zwaarder voor Nadiem dan rijden...haha. Als het goed is blijft het komende periode iets beter weer (minder regen). Dus hopelijk kunnen we dan iets meer rijden :).

Sanne, wat wordt Iggie massief zeg! Wauw, echt een paard! Wanneer wil je wat met hem gaan doen? En Noa is een brave hond :).

Hier weer niet veel paardennieuws. Druk weekend gehad. Zaterdag verjaardag van mijn neefje, die 1 jaar werd. Daarna zijn manlief en ik naar Hotel New York gegaan om on 1 jarig huwelijk te vieren. We hadden weer dezelfde kamer als vorig jaar. Maar nu hebben we ook heerlijk gegeten daar in het restaurant en iets meer tijd kunnen doorbrengen in de kamer :). Volgende ochtend lekker ontbijten en samen in het grote bad! Toen naar de stad om nog taart te halen en daarna hebben we onze verjaardagen gevierd. Uiteindelijk blijven er altijd nog mensen hangen. Wel heel gezellig, maar was pas om 9 uur bij Nadiem. Gelukkig was mijn stalgenoot erg lief geweest en had ze alles al gedaan. Dus ik heb de paardjes nog even in de paddock gezet en heb toen was dingetjes op stal gerommeld en beetje met de paardjes gespeeld. Nadiem en zijn vriendinnetje zijn zo grappig samen.

heikedenise

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 08:59

Zo kom ook weer even reageren, manlief is vandaag jarig dus ga zo proberen om samen met mijn oma naar de winkel te lopen voor gebak, heb namelijk nog niet de energie om het zelf te maken. :n

Debby – heike van mij kan ook zo heftig reageren als er iemand anders in de bak is die aardig ‘’roemoerig’’ aan het rijden is.
En door dit weer worden die paarden ook wel fris met al die wind, gelukkig heb je wel goed afgesloten

Sanne – moeten ze 1 zijn voor agility dat wist ik niet, wel jammer dat je op deze school niet verder met haar kan hopelijk vind je een andere school zou zonde zijn, want ze doet het zo te lezen leuk.
En jij mag idd lenigheids oefeningen doen voor je op igneo gaat zitten hij wordt echt steeds breder :j

Anita – het is zeker een fijn gevoel dat mijn man hem lekker verzorgd, hij krijgt de vitamines netjes van hem en krijgt keurig beweging
Jij samen met manlief lekker genoten van een heerlijke nacht in het hotel nog gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk.
En fijn dat je stalgenoot nadiem lekker al had gedaan, zo kon jij nog even lekker met hem spelen, altijd fijn om elkaar te helpen op stal

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 11:19

Denise - Hopelijk gaat het nu al weer wat beter?
Ben je al bij Heike geweest voor een knuffelsessie? ;)

Anita - Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag en verjaardagen!
Klinkt goed dat hotel!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 12:46

Denise; Gefeliciteerd met manlief! Heb je nog veel napijn??

Spokie; Ja het is zeker leuk om al die kleintjes bij elkaar op de cursus te zien! Zo zie je maar hoeveel verschillende soorten in een kleine omgeving wonen. Bijna allemaal komen we uit de wijken Loosduinen & Leyenburg. Maar toch heel veel verschillende rassen. Zijn 2 labradors en verder is alles een ander ras. Verschillende soorten en maten, vandaar dat de pups ook niet los mogen spelen met elkaar. Der loopt een Chihuahua en dan een bulll. Ze willen voorkomen dat de 'grotere rassen' bull, Groenendaeler de wat fellere honden een overwinningssituatie meemaken en de wat 'zwakkere' rassen een nare ervaring meemaken. Opzich wel goed, maar ik ging juist met Nina naar puppycursus om der met andere pups te laten spelen zodat ze aan andere honden went. Dus dat was wel even een tegenvaller.
En inderdaad zolang de baby alles goed blijft doen vind ik de ziekenhuis bezoeken niet zo erg, gister laatste keer in het ziekenhuis geweest. Nu hoef ik voorlopig zolang baby alles goed blijft doen niet meer terug te komen :) En kan ik weer gewoon terug naar de verloskundige..
Leuk een eerste verjaardag van je neefje! De eerste verjaardag blijven altijd het leukst, cadeau's die ze meestal niet interesseren maar alleen het inpakpapier. Heeft die een eigen taart gekregen om mee te knoeien?
En jullie eigen verjaardag, lekker druk weekend dus! Wel fijn dat je stalgenoot alles al gedaan had, dat scheelt dan toch weer even na zo'n druk weekend! :)

Sanne; Ja ze staan er om bekend dat ze als pup zijnde wat angstiger en terughoudend zijn. Maar meestal worden ze daarna wel wat feller. Maar Nina is gewoon een aansteller! Met de dog van me ouders is ze helemaal aan het spelen en doen. Kom in het park 2 teckels tegen en kan achter me hond aanrennen omdat ze keihard wegrent en zogenaamd bang is?! haha, zo spoort niet.
Gelukkig is ze thuis niet terughoudend en dergelijke. Thuis is ze lekker fel en laat ze der eigen mening wel even weten. Ze is helemaal verliefd op Patrick. Ik mag der niks extra's geven van Patrick (op koekjes na als ze uit geweest is)
Wij eten meestal op zaterdag lekker vis, kibbeling, broodjes zalm enz. Patrick nam altijd ook wat vis mee voor de katten, die kregen normaal dan haring.
Nou wat doet meneer, die verpest die hond tot in de afgrond. Eerst zaterdag kreeg ze haring en wat zalm. Zondag had ik lekker kip klaargemaakt en dan krijgt ze dat 'velletje' die om de kip heen zit.. Gister rauwe andijvie stamppot met speklappen, hebben we speklappen over deelt die het op tussen al die beesten. Nou overal waar Patrick is is Nina.
Ook vind ze het op het moment veel leuker om met Patrick naar buiten te gaan, ik kan nu niet rennen met der.. Kan een balletje gooien maar verder red ik het niet met me buik en bekken. Patrick gaat lekker rennen met der enz, dat is natuurlijk allemaal veel leuker haha..
Wat voor cursus ga je nu met Noot doen??
Wanneer komt Ig naar stal toe?

Net me kraampakket opgehaald, aankleedkussen + hoezen gehaald, kleerhangertjes, beddengoed gehaald. Morgen even een badje + badstandaard & een matrasje halen en dan is het kamertje helemaal klaar en kan ik alle kleren enz gaan uitzoeken en kijken wat ik er nog bij moet kopen :) hoef nog maar 5 weken, ben echt heel erg benieuwd wanneer ze zich gaat melden!! :) Ik kan niet meer wachten en heb liever dat ze zich gister ter wereld liet zien dan vandaag.. Maar voorlopig moet ze nog heel even blijven zitten!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:37

Heey

Dankjulliewel :D.

Sanne: Haha, als dat zou gaan dan zou ik het doen :P. Nouchka hoeft niet enorm te worden hoor :P.
1,60 a 1,65 is hoog genoeg :P. We zijn wel rustig aan het zoeken. We gaan van het weekend waarschijnlijk ergens kijken maar daar mag ik nog niet teveel over zeggen.

Madelief: Ik hoop dat Furia snel weer wat bijkomt.

Spokie: Nog gefeliciteerd :D.

Denise: Das dan best een lange operatie geweest. Gelukkig is alles goed gegaan :D.
Hoe gaat het nu met je?

Debby: Balen dat de strandrit niet doorging.

Michelle: Gelukkig is alles goed met de kleine ( en met jou natuurlijk ook). Ik ben benieuwd wanneer ze komt.
Word nu denk ik wel spannend of niet?

Pff, Nouchka is een beetje kreupel en stijf. Ze heeft waarschijnlijk in de draad gehangen. Er waren 3 plastic paaltjes kapot en de draad ook. Ze heeft gelukkig geen wonden maar ze loopt echt niet lekker.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 15:18

Angela; Het word nu zeker wel spannend! Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet en dat soort dingetjes. Vooral ook omdat de gean zei dat ik waarschijnlijk de 37 weken niet zou gaan halen maar ze dit natuurlijk niet met zekerheid ofz kon zeggen maar dit haar gevoel was bij alle klachten en de ontsluiting en dergelijke. Dus erg benieuwd!

Gewoon Nouchka lekker afspuiten en wandelen. Loopt ze zo weer goed, ze zal waarschijnlijk gewoon goed stijf zijn van wat er is gebeurd. Wel sowieso heel erg fijn dat ze geen wondjes heeft. Dat is altijd wat vervelender bij draad wat voor wondjes zorgt

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 15:19

Afbeelding

Dit was met 30 weken & 4 dagen..

Afbeelding

Dit is vandaag met 35 weken & 1 dag..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 08:37

Zo, was even paar daagjes met vriendlief mee. Zit op een sleep/duwboot en ze hadden een extra persoon nodig die mee kon (ivm breedte van het object wat ze moesten vervoeren). Nou, dat kon ik wel even hoor :)
Verder weinig nieuws, heb nog wel een erg gave foto:
Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 08:52

hey suus heb ik wat gemist, wie is die bruine?!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 08:55

haha, nee, jullie hebben niets gemist. Is een logé, Zagal :)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 08:57

Mogge allemaal!

Voor de geïnteresseerden een update over Frío. Vrijdag liep hij helaas niet goed toen Madelief mee was. Oorzaak was dat hij zijn hele lijf vast was gaan zetten omdat hij gevoelige voeten had na het bekappen. Om die gevoelige voeten had ik hem een aantal dagen rust gegeven wat duidelijk het tegenovergestelde resultaat.
Mijn instructrice heeft hem toen een deel van de les gereden. Zaterdag en zondag heb ik zelf gereden. Zondag sprongen de tranen mij bijna in de ogen. Rijden was echt niet leuk, maar we moesten er doorheen omdat stilstaan hem slechter maakt op het moment. En het ging langzaam aan wel iets beter.
Maandag heeft mijn instructrice hem weer gereden voor mij. Zij voelt net wat beter aan wat ze moet doen. Ze gaf ook aan dat het best wel moeite kostte en dat hij loeisnel is.
Gisteren zelf weer opgestapt en in stap verscheen er al een lach op mijn gezicht. Helemaal goed was het nog niet, maar een verbetering van 60 a 70% was het zeker wel. Mijn instructrice stond bij de bakrand en bevestigde dat hij echt beter liep. Geeft de burger moed! :D
Frío lijkt nu weer te durven loslaten in zijn lijf. Hoop dat hij met een weekje weer als vanouds is.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 09:12

Branka, arme Frio. Kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt om hem dan door te rijden als hij aangeeft pijn te hebben. Gelukkig gaat het nu beter.

Suuz, wat een leuk plaatje!

Michelle, mooi buikje.
Mijn neefje heeft geen eigen taart gekregen om mee te knoeien. Mijn zusje is nogal netjes, dus had ook niet verwacht dat hij die zou krijgen :). Wij hebben hem een soort boederijachtig iets gegeven. En dan heb je boerderijfiguurtjes en geometrische figuren die allemaal een eigen gaatje hebben. En dat kan je dan weer openmaken met sleutels die de kleur hebben van het deurtje (als je begrijpt wat ik bedoel...haha). Die sleutels vond hij helemaal geweldig. Papa en mama lopen natuurlijk ook vaak met sleutels en die mag hij nooit hebben (ik ben als klein kind gevallen met sleutel in mijn mond en heb toen mijn tong afgesneden, dus we zijn allemaal een beetje huiverig voor sleutels...haha). Nu heeft hij zijn eigen sleutels :).

Angela, arme Nouschka. Gelukkig valt het allemaal mee, maar is natuurlijk nooit leuk als je paardje niet goed loopt.

Gisteren weer gereden op mijn knapperd. Was weer helemaal fijn. Hij hield in het begin wel wat vast. Maar veel overgangen gereden en tempiwisselingen en toen ging het een stuk beter. Ik moest alleen wel heel snel zijn, want hij probeerde wel iedere keer weer opnieuw vast te pakken. En dan moet ik me niet laten verleiden om ook vast te pakken. Maar al met al heb ik wel heerlijk gereden :).

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 09:17

Ben ik ook weer even! Twee hele drukke dagen achter de rug, studie is weer gestart.
Wel héle leuke projecten, lijkt alweer een stuk leuker dan het eerste jaar, maar wel veel werk. Maar heb er zin in :):)
Na school snel gekookt en doorgeraced naar stal beide dagen, maandags kwam de tandarts en het viel me alles mee, hij was boven wel flink scherp maar verder niks aan de hand.
Gisteren gereden en dat ging redelijk, kan weer wat beter maar dat komt wel weer :j

In de kudde lijkt het beter te gaan, hopen dat het zo blijft. Uiteindelijk dus geen draadje gespannen.
Probleem is alleen dat voorheen het ook goed leek te gaan en Furia dan toch plotseling werd aangevallen.
Maar trof hem laatst wel liggend in de wei aan (1 van zijn favoriete hobby's :D ) en gisteren stonden ze met zijn viertjes redelijk bij elkaar in de buurt.

Michelle: Leuk dat het op puppycursus zo goed ging met Nina! En fijn dat alles goed gaat met de baby in je buik. Heb je niet al die spulletjes nog van de babykamer haha? :D
Denise: Hoe is het inmiddels met je? Nog gefeliciteerd met je man!
Debby: Jammer dat de buitenrit niet doorging, maar ach volgende keer dan naar het strand ook leuk. Als je ergens écht mooi wilt rijden raad ik je echt Schoorl hier aan.
Ik ben natuurlijk op de Veluwe op vakantie geweest, maar eerlijk is eerlijk, ik blijf het hier veel mooier vinden! En je hebt hier alles: bos, heide, duin en strand.
Daarnaast rij ik er al dik 10 jaar rond en nóg ken ik het gebied nog niet helemaal. Dan moet je dat tegen die tijd natuurlijk wel even zeggen haha :D
San: Ja, Furia kan een tutdagje wel gebruiken, hij is zo extreem mensgericht. Hij vind het veel gezelliger met mensen dan met al die gemene paarden. En het is niet dat hij geen contact probeert te maken met andere paarden, hij wilt altijd heel graag kennis maken.
Ben je alweer helemaal aan het werk?
Anita: :D Nee, ze waren echt totaal niet aan het stoeien. Furia wordt echt extreem aangevallen, rent dan ook in doodsangst door de wei, en kan bij geen van de andere paarden steun vinden.
Het is ook niet continu, maar opeens heel plotseling, terwijl ze allebei aan de andere kant van de wei staan. Furia is ook hartstikke bang voor hem. Maar goed, het lijkt nu beter te gaan, hopen dat het zo blijft en dat ze misschien wel vriendschap sluiten!
Hihi, ik vind alles boven de 1.60m groot := Hij was weer erg braaf bij de tandarts, alleen 1 kant van het gebit vind ie nooit zo leuk, nu ook weer niet. Nog gefeliciteerd trouwens, met zowel je huwelijk en je verjaardag! Ik heb gewoon geen tijd gehad om je even via FB/hyves te feliciteren, dus dan nog maar even zo ;)
Angela: Balen dat Nouchka niet helemaal goed is, hopelijk knapt ze snel op!
Suus: Leuke foto! En hoeze heb je een loge?
Branka: Fijn dat Frío alweer beter lijkt te gaan, helemaal super!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 10:55

Suus, gave foto van Goya zeg :D ! Hoe is het met 'm? Rijden jullie nog lekker over de dijk enzo?

Anita, brrr, eng verhaal over die sleutels. Mijn kleine nichtje van ruim een jaar vindt ze ook prachtig.. Dus wel een leuk kado zeg voor je neefje :D . En Diemie lekker gereden. Hij is ook al zo snel begrijp ik, lijkt Chico wel, continue voorblijven die deugnieten :D

Madelief, druk druk met school.. Gelukkig heb je er wel weer zin in! Scheelt een hoop als het leuke stof is natuurlijk. En gelukkig meer rust in de kudde.. duurt vaak ook wel even voordat ze echt vriendschap sluiten en elkaar tolereren. Hopelijk blijft het zo goed gaan :j . En onderhoudsbeurtje ook weer gepleegd hihi, jullie kunnen er weer tegen aan!

Angela, he balen van Noushka.. Gelijk stijf door een wilde nacht in het draad.. Hoe is t nu met dr?

Denise, gelukkig gaat t al ietsje beter. Gefeliciteerd met je mannetje! :D Heb je nog een mooi kado kunnen scoren voor hem?

Mies, helemaal voorbereid op de kleine :D . De laatste spulletjes nog en dan is het klaaaar begrijp ik :D . De kleine groeit goed zo aan je buik te zien!

Debby, balen van je buitenrit afgelopen zondag! Al een nieuwe dag kunnen plannen?

Branka, gelukkig gaat t weer beter met Frio! :)

Rijden staat hier momenteel op een laag pitje. Afgelopen maandag weer ff opgestapt en toen was hij opzich wel redelijk braaf. Hij houdt er gewoon van om te k.lote haha! Reed in de schemer (omdat het al weer zo snel donker is :( ) en in de stal brandt dan licht.. En als er dan een paardje een rondje in de box loopt en voorbij zijn open luik komt, schrikt Chico zich wezenloos :') . Echt een aansteller. En zo zijn er nog tal van dingen die hij eng vindt of van schrikt, vaak ook dingen die ik niet eens zie haha! Maar goed, dat maakt 'm vooral niet saai haha, en als je sneller dan hem bent lukt het altijd hem fijn te laten lopen! :j Maar voorlopig heeft ie nog een makweekje, want vannacht stap ik lekker in het vliegtuig naar Turkije :D . Lekker 8 dagen vakantie vieren en genieten van de zon 8-)

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:01

Iloon, wat een boefje is Chico toch ook. Nadiem is gelukkig niet echt rennerig, maar zoekt soms wel spoken....haha. En met vastpakken is hij ook sneaky. Dan vraag ik stelling en buiging en lijkt hij mooi los, maar heeft hij toch weer het bit vastgepakt. Dus gisteren vooral ook stelling en buiging gewisseld. Daar werd hij wel los van, want hij kreeg in de gaten dat het wat fijner was als hij daarin los liet. En veeel belonen als hij losliet....haha.
Fijne vakantie trouwens!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 13:15

Miichelle90 - Flinke buik heb je!
Weten jullie al wat het wordt?

Angela - Nouchka kreupel, das niet fijn.
Je moet haar ff vertellen dat ze zuiniger moet zijn op zichzelf! ;)

Suzanne - Leuke speelfoto van Goya en Zagal!

Branka - Top dat Frío al weer beter liep!
Hopelijk is het alleen spierenwerk, en kan je lekker weer gaan opbouwen!

Ilona - Fijne vakantie!

Gisteren Rints voor het eerst weer gelongeerd en ze is erg vast op rechts.
Nog even een paar weken aankijken of het verbetert met de oefeningen, en anders laat ik haar even nakijken en behandelen.
Ook was ik weer begonnen met haar hoeven, dat was hard nodig want de hoefwanden en steunsels waren veel te lang.
Elke keer als ik bij haar ben doe ik dan weer iets.
Gisteren was ik de hoefwanden van haar achterhoeven aan het raspen en vijlen, en Rints was heel braaf.
Als laatste wilde ik de afronding aanbrengen aan haar linker achterhoef.
Hierbij breng ik haar been naar voren en zet die dan klem tussen mijn benen/knieën.
Bij haar linkerachterbeen moet ik dus mijn rechterbeen iets onder haar plaatsen, dat is het been waar ik aan geopereerd ben.
Dit vond Rints geen goed plan en ze was dan ook niet van plan om dat been te geven.
Ik kon doen wat ik wilde, ze gaf me dat been gewoon echt niet.
Vroeg ik 'm naar achteren toe dan kreeg ik 'm wel, maar niet naar voren toe...
Blijkbaar vond ze dat nog geen goed plan ivm mijn knie. :D
Erg leuk zo'n meedenkend en meevoelend paard! :+

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 13:32

Saida, wat lief dat ze zo meedenkt. Dan voelt ze waarschijnlijk toch dat dat pijn doet.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 14:35

Het doet geen pijn, hoor.
Anders zou ik het niet eens proberen.
Ik sta op dat moment wat instabieler, dus is het risico wat groter dat er iets gebeurd. (verkeerde beweging oid)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 14:50

@ Saida: ga er vanuit dat het alleen spieren zijn. Zo voelde het wel. En zolang het beter blijft gaan, gaan we op deze weg verder. Anders is een osteopaat snel besproken.
Lieve Rintske die zo rekening met je houdt. Die paarden voelen ons toch beter aan dan wij onzelf!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 18:16

Suus, leuke foto!! Een coole actie foto en wat leuk dat je met je vriend gezellig een paar daagjes mee kon!!

Spokie; O jammer dat je neefje geen eigen taart gehad heeft.. Ik vind dat altijd een prachtig gezicht om te zien haha. Ik snap wat je bedoelt met de sleutels! Samantha heeft ook nooit met sleutels mogen lopen hoor! Levensgevaarlijk en daar kan jij wel over meepraten. Kan me alleen geen voorstelling maken hoe dat eruit ziet zo je tong eraf gesneden hebben. Hebben ze dat weer eraan gehecht?
Lekker dat je fijn gereden heb, is moeilijk he loslaten als een paard vast pakt. Ik heb daar ook last van :) als een paard vastpakt wil ik ook vast pakken. En dan heb ik het gevoel alsof je meer te vertellen heb, uiteindelijk heb je toch niks te vertellen haha.

madelief; Nee ik heb toen alle spullen van Samantha weggeven. Het kamertje heeft mijn zus genomen van me maar die gebruikt mijn neefje nog steeds. En iets anders is natuurlijk ook wel heel erg leuk. Wel hebben we Samantha der badje hier nog, maar daar zit ze zelf nog in als ze geen zin heeft om te douche. En omdat nou te gaan wisselen is ook een gedoe en zo heeft Samantha ook nog gewoon iets van zichzelf, ze moet straks al genoeg gaan delen. Dus vandaag badje & standaard en matrasje gehaald! :) Nu alleen nog een lamp & rolgordijnen en dan is de kamer klaar. Maar dat gaan we zaterdag halen zodat ik dan de hele kamer kan schoonmaken en de kleren die gewassen zijn op kan ruimen in de kasten.
Fijn dat alles meeviel bij de tandarts!

Ilona; Heeeeel veel plezier met liekje in Turkije!!
En niet te bruin terug komen he haha

Saida;Ja we krijgen er weer een kleine meid bij! Dus Patrick is flink in de minderheid hier in huis haha. Haha die Rints, dieren voelen altijd wel alles goed aan he!
Ben benieuwd of het verbeterd met de oefeningen! Het zal vast wel al iets schelen, maar een keer de osteopaat laten komen kan toch nooit kwaad?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:37

Op zich kan dat niet echt kwaad, maar ik probeer het liever eerst zelf op te lossen dmv buigingsoefeningen aan de hand.
En als ze daar niet in verbetert haal ik er liever eerst een JM-therapeut bij, want ik ben er zo goed als zeker van dat het gewoon spierenwerk is, omdat ze al 2 maanden weinig heeft gedaan.
Maar ik denk niet dat dat nodig is, ze moet gewoon weer even de tijd krijgen.
Is natuurlijk ook niet zo gek na zo'n lange vakantie! :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 09:24

Saida – nee ben nog niet bij heike geweest, mijn wonden zijn nog open de hechtingen willen niet goed sluiten dus er komt ook een beetje vocht/troep uit, ik wil zo graag maar weet niet of ik er verstandig aan doet met mijn wondjes
En rints een beetje vast op rechts hopelijk is ze binnenkort weer fijn, en anders gewoon weer even een keertje na laten kijken kan nooit geen kwaad, en wat lief dat ze met je meedacht knap paard

Michelle – met de pijn gaat het iedere dag beter alleen als ik buk of draai voel ik de wondjes heel erg, en als ik hoest of diep ademhaal doet het zeer
Mooi buikje heb je hoor

Angela – het gaat steeds beter met me bedankt voor het vragen, en balen van nouchka goed koelen en lekker stappen met der en even goed in de gaten houden, gelukkig heeft ze geen wondjes

Suus – zeker een gave foto, en leuk dat je met vriendlief mee bent geweest even er tussenuit is ook wel eens lekker

Branka – fijn om te lezen dat die al zo’n end weer verbeterd is, ik hoop voor je dat die snel weer 100% goed is, en ik snap heel goed dat je met tranen in je ogen hebt gestaan zoiets is nooit leuk maar even moed houden :(:)

Anita – lekker gereden op je kanjer fijn dat die lekker ging

Madelief – gelukkig heb je wel leuke projecten en je hebt er zin in dat is het belangrijkste :j en ook fijn gereden op furia en ook zijn tandjes zijn weer helemaal goed lekker hoor.

Iloon – hij heeft gewoon nieuwe kleren gehad die kan die altijd wel gebruiken, ik wist anders ook niks voor hem hij heeft al zoveel
En jij lekker op vakantie heerlijk geniet van die 8 dagen ga je samen met je mannetje?

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 09:45

Denise; hm moet je niet terug naar de dokter dan voor de hechtingen die niet goed sluiten? Wel is het beter dat troep en vocht eruit komt, in plaats dat het blijft zitten in je lichaam.
Vooral niet teveel bukken/draaien :p

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 09:52

Branka, wat fijn dat Frio weer beter ging!
Anita, ook lekker gereden!
Madelief, Fuur weer bij tandarts geweest, gelukkig viel het mee!
Iloon, rijden doen we weinig. Goya is al wat ouder (ouder dan we dachten) en heeft waarschijnlijk artrose in zijn sprong. Het is dus per dag kijken of het kan, en of we niet door de bak/wei/dijk stuiteren. Hogere werk zit er iig niet meer in, hoe graag hij het ook wil. Maar hij kan het niet meer helaas. Binnenkort ga ik foto's laten maken, ben benieuwd wat er uit komt.. Hij mag nu eerst lekker papa spelen in de wei. Wat lastig van Chico, spookje dus haha. Veel plezier in Turkije!
Saida, wat fijn dat Rints dat aanvoelt! Wel lastig voor jou, dat je die hoef niet kunt doen, maar beter zo dan dat je heel veel pijn hebt.
Michelle, jaa, zeker leuk! Laatst ben ik een tijdje mee geweest naar Luik, was hij ook aan het werk. Dat was gewoon voor de leuk, nu "moest" ik mee, omdat ze een extra iemand nodig hadden. Anders mochten ze er niet mee varen. Nu dus een beetje werk (maar wel leuk haha)
Denise, zeker lekker even!