[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miichelle90

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 22:56

laulau ; Nou ik weet hoe die stal eigenaar is. en het is ene paard met goeie papieren. En die vraagt er dan opeens natuurlijk heel veel voor. Maar ga van de week wel ff langs stal.

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 22:56

Lau Lau: mooie filmpje, leuk dat je dit hebt vastgelegd. Dat muziekje ook hahaha! Veel succes saampies ziet er relax uit!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 22:57

ziet er echt goed uit laura. nu kan t beginnen...

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 23:08

het zijn leuke filmpjes zo. Zeker m,et die muziek eronder. Veel succes samen

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 23:47

frank ik blijf bij je hoor af en toe ga ik gewoon naar de nieuwe verandering van spijs doet eten hebben we geleerd
heb me rot gegeten de laatse tijd en toch veel kilo`tjes kwijt haahhaha :+ :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 00:27

Jammer Lau, ik zie je filmpjes niet!

Hier ook lekker aan het genieten van het mooie weer, Peerd lekker dekenloos en morgen weer longeren!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 00:50

Zo, even snel, want het is te laat om terug te lezen.

Frank, ik lees dat over Des. Normaal ben ik daar heel simpel in, laat het ze maar uitvechten, zolang er geen bloed vloeitgaat het nog goed. In dit eval vloeide er dus wel bloed. Is de ukkepuk op een lastige plek geraakt, waardoor het in feite "per ongeluk" bloedde, of waren ze echt flink aan het vechten? In het eerste geval zou ik het als de wond genezen is nog eens proberen (er wel bij blijven met een flinke longeerzweep). In het tweede geval, hakkie takkie weg zakkie. Als ze dit soort idioterie gaan vertonen is het vrij simpel. En ook al heeft hij z'n balen dan niet meer, het blijft hetzelfde paard :j. Ik snap nog steeds de meerwaarde van een hengst niet echt ;).

Verder word Minka de driftige draver als het goed is morgen ingeruild voor een heuse 3 jarige fries. Eigenaar was er voor het gemak maar even van uit gegaan dat ik hem wel weer zou inrijden :). Is stiekem ook wel leuk, dus ook Benthe gaat nu met een echte barok aan de gang. Hoor ik er ook voor het echie bij :+.

Utixo en Matz hebben vandaag los gesprongen. Mijn paarden sporen echt niet. Matz begon maar alvast toen ik de hindernis had opgebouwd, warmlopen deed hij niet aan. Keurig op de BEB volte in galop, en bij B de sprong, en dat zo door. Ik stond erbij en keek ernaar. Omdat ik het toch wel een fijner idee vond zijn spieren een beetje los te werken, maar weer even de balken op de grond gelegd. Toen sprong hij daar steeds overheen. Ik zweer het je, hij lachte me gewoon uit.

Utix liet een paar hele mooie sprongen zien, maar ook veel typische Utixosprongen. "Oh, ik kom niet uit. Welnu, dan maar een hertensprong/met vier benen tegelijk/enkel de voorhand en je achterhand vergeten/erdoorheen".

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 01:07

Laura & Saida; echt geweldig die plaatjes :D Ik voel met jullie mee. Wat een top paarden hebben we he!

Saida: Ik zag nog een leuke foto van Rints op de wei op je hyve! Lekker voor dr hoor :j .

Frank: Haha, jaa, ik ben al verpest lees je het nou :+ . Nee, maar het was niet de 1e keer dat het er stond. Als het nu iets engs is, okay, maar dit staat er al, en daar issie aan de hand ook al meerdere malen langs geweest. Het is een stilstaand verkeersbord :z . Hij moet zich niet gaan aanstellen :+ . En wat betreft Des... tsja, rot dat dit even gebeurd. Maar niet vreemd. Het is voorjaar, en de hormonen spelen op! Des wordt even wat meer 'mans' dus voorlopig even gescheiden houden lijkt me het beste.. Ik zou hem in jou geval niet castreren, dit is 1 voorval, en bovendien heb je de paarden aan huis, dus kan je ook bepalen of ze apart gaan (voor een bepaalde periode) of niet. Des heeft toch volpapier? Zou zonde zijn als je ooit nog een veulentje van hem had gewild :+ . Mocht hij echt niet te houden zijn (wat ik niet denk) dan kan het altijd nog... :)

Benthe: Spannend he, ik ben zo benieuwd *\o/*

Mies: Meen je niet :( Wat een rot streek!!!

Joyce: Jou Dito heeft ook last van de aanstellerites, haha. Chico ook van de week, ze lijken wel een beetje op elkaar als ik het zo lees :D .

Michelle: Pffff, saaaie schooldag dus :z . Wel leuk van die broek, daar kan je tenminste weer beetje happy van worden :D .

Zo net terug van een avondje bijkletsen met de meides :) . Ben moe, ga lekker mn bedje opzoeken... :z

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 01:12

Ik lig er al in, maar ga de laptop dichtgooien. Trusten!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:37

frankiej schreef:
goed, nou ff ego met minder goed nieuws.
vanmiddag stevige ruzie gehad met des. toevallig kwam ik op zo'n 100 m. afstand langs de weide lopen, ja ze mochten vandaag voor het eerst weer in het gras. des was bezig prince het leven zuur te maken: in een hoek drijven (dat doet ie in de bak ook weleens, vervolgens haalt prince dan uit en is het weer goed), maar nu sloeg des dus ook terug. dat ging zo op het 1e gezicht niet goed dus ik erheen. des onder de bloedplekken her en der, prince een bloedend achterbeen. bij des kwamen de plekken dus van de spetters die prince achterliet als ie zich verdedigde. meteen allebei naar stal. des mee naar buiten genomen om schoon te spoelen. ik was woest. hij is nu wel meteen helemaal koudwatermak, ik ging gewoon door met werkelijk overal op spuiten zelfs recht van voren op z'n snufferd. toen ie achteruitlopend tegen een kunststof bak stootte gaf ie zich over en begon ie uit de slang te drinken.
daarna prince naar buiten gehaald om die schoon te spoelen, z'n achterbeen bloedde flink dus dat haalde niks uit met water. de wond zit boven in het pijpbeen. da gebeld en die was er na een kwartiertje. hij heeft er drukverband op gedaan wat er morgenochtend of evt vanavond als de koot dik wordt, af mag.
goed, nu is frankie aan het twijfelen om des toch maar manneke af te helpen. over 2 weken komt de da sowieso 2 hengsten castreren.... volgens de da worden de meeste hengsten vervelend in het voorjaar.

Ach ik vind dit niet zozeer hengsten gedrag, meer gewoon paardengedrag, hij is 5 jaar DE puberleeftijd bij uitstek!
En soms moet er iets ook gewoon uitgevochten worden. Heel soms hebben Cantaor en mijn shetje ook dikke ruzie, dan zet ik ze 2 dagen apart, zodat ze weer extra blij zijn als ze weer samen mogen staan.
Ik vind het niet direct reden om hem te snijden.

En Des snapt natuurlijk niet dat jij met het schoonspuiten boos was op wat er op de wei gebeurden, dat vat een paard niet ;)

Laura wat goed joh!!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 11:00

Michelle balen dat je weet hoe de eigenaar is... Hopen dat het meevalt en dat hij een beetje redelijk kan zijn...

Banditto (weet je echte naam niet) ja dat muziekje klonk veel beter dan ons geklets haha.. Braaf, goedzo, rustig, heel braaf, goedzo etc....

Maus ik vond het liedje er ook wel bij passen. Over twee werelden die samenkomen (komt uit Pocahontas haha) en samen verder gaan haha...

Robijntje ook niet bij de tweede keer dat ik ze gepost heb?

Benthe gaaf hoor een fries! Echt leuk. Haha mijn vorige paard sprong ook altijd alles ook al hoefde dat helemaal niet haha... Mafkezen he. Maar die van mij flikte het dus ook een keer toen ik er op zat. Wilde langs een lijntje van drie sprongen rijden en hij sprong ze alle drie...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 11:28

Ik ga het bijreageren maar overslaan dit keer denk ;). Zag in iedergeval dat hier niet echt aan de X en O's is gedaan :P. Ik had woensdag niet eens tijd om op bokt te kijken ;). School, daarna foto's maken op stal voor iemand en vervolgens naar Amsterdam op bezoek bij een vriendin :). Had ook nog gezien dat Frank 'zijn harem' moet delen :P. Welkom voor de nieuwkomer in iedergeval ;). Zag net ook nog een filmpje van Laura voor het eerst op Hincapie ;). Het begin is dus gemaakt, veel succes nog!

Atlas knapt op het moment ook aardig op :). Vanaf vandaag mogen ze ook weer lekker het grote land op, denk dat ie daar ook wel heel blij mee is! Heb woensdag nog met hem gelachen :P. Ik wilde hem gaan longeren maar het zonnetje scheen en Atlas dacht daar anders over... Meestal gaat hij rollen in de longeerbak maar nu ging ie lekker liggen. En ik kon gewoon bij m zitten, en ongeveer na een kwartiertje stond ie toch maar op en heeft ie toch nog netjs gelopen. Heb nog een foto ervan op mijn telefoon, zal kijken of ik m op de computer krijg....

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 11:30

Gave filmpjes van Hincapi, hij pakt het goed op zo te zien! Ik weet nog dat ik voor het eerst op Suev had gezeten, hij was ook zo heerlijk braaf. Ik heb toen ook echt zo'n heerlijk gevoel gehad, was zo trots op hem! Jammer genoeg zijn al mijn mailtjes kwijt die ik daarover uberblij naar al mijn vrienden had gestuurd (vanuit Spanje toen nog) want dat had ik graag bewaard als een soort dagboek/aandenken.

Frank wel balen maar ik ga hierin helemaal met Cyrina mee, ik zou hem ook niet gelijk snijden hoor. Er staan bij ons op stal ruinen die dat soort dingen ook doen als je de verkeerde bij elkaar zet ;)

Benthe, leuk dat je die fries gaat inrijden! Hehehe ja nu ben je ook voor het eggie een barokke-roze-wolk bokker :D

Laura en Saida idd leuke plaatjes, die van die MLP is echt briljant _O- maar wel lekker dat gevoel, fijn dat het zo goed gaat!

Mies wat een rotstreek, heb je haar zelf al gesproken?

Maus welkom, mooie paarden heb je!

Moppielover ook welkom!

Sorry als ik je vergeten ben, maar de rest weet ik niet meer, en kan niet verder terugscrollen :Y)

Afgelopen week liep Suevo vanaf dinsdag weer goed *\o/* Had Steffi er ook nog over gesproken en die denkt, door de dingen die ik vertel, dat het toch in het rechterachterbeen zit. Dat is het been waar hij toen aan het griffelbeentje is geopereerd. Daarna is dat been altijd wat "zwakker" geweest dan de rest, dus zij raadde me toch aan om (weer) op mijn eigen gevoel af te gaan en niet te doen wat ik denk dat niet goed voor hem is. Dus geen superkleine voltetjes meer en niet meer zo over de buitenschouder weg.

Vanmiddag gaan we eindelijk de mat ophalen voor de trailer *\o/* dus dan kan ik daarna lekker zelf met hem op pad! Iloon in het paasweekend kan ik niet (zaterdag AR opleiding en die andere dagen al andere afspraken), weekend daarna is Bunschoten, weekend daarna ga ik de 25e met mijn vriendin naar Steffi, maar misschien het weekend daarna? Dat is zaterdag 2 of zondag 3 mei. Frank wat vindt jij daarvan?

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 11:44

zooo, hallo ! kom oo kweer even kijken :D heb het zo ongelovelijk druk, val meestal rond 8 uur al in slaap.
even beetje reageren :D

Ilona: heb je strandfoto's gezien, ze zijn echt super !!! echt gaaf joh, mie wil oowk !! :P

Amanda: leuke foto's van nino en je hondje :D

Laulau85: heb helaas je filmpjes neit kunnen bekijken (werken neit bij mij) en de foto's in je profiel ook niet, maar denk dat het wel
een leuk paardje is :D

Saida: heerlijk een buitenrit, zeker met het weer van de afgelopen paar dagen.

Michelle oooh wat erg van je merrie, zou ook echt wel over de zeik zijn ! wat een takkewijf zeg

Met Betunero gaat alles ook lekker :D Hij heeft een beetje last van het voorjaar (beetje erg) maar daar doe je weinig aan ...
Heb hem vorige week leren stijgeren op comando (los in de bak) doormiddel van een clicker :P daar reageerd hij heel goed op ! alleen meot ik oo kecht clicken voordat hij
stopt met stijgeren, als ik dat niet doe dan blijft hij omhoog gaan en steeds dichterbij komen, en als ik dan click staat hij weer netjes op de grond en wacht op z'n snoepje hahaha.

nog ongeveer een week en dan arriveerd me merrie uit spanje !! heb gisteren een mailtje gehad dat ze door de APTA keuring heen is gekomen en dat ze al gedekt is, kan
niet meer wachten !!!!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 11:53

Dat snap ik!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:11

eventjes een ego berichtje :o

:( :(
grrr je heb mensen ertussen zitten die geen paard waardig zijn :( :(

Gisteren laat op de avond wilde ik Baron los gooien
en er liep al een paard in de bak
ik netjes wachten tot de eigenaar hem eruit haalde.
kwam de eigenaar en zei gooi Baron maar erbij hoor.
ik huh kan niet hoor dat word vechten (zijn paard is zeer dominand)
ach geef niet mijn paard moet een keer paar goede klappen op zijn knieen krijgen.
Ik ????????
Ja zei hij eerst 10 min gaat het altijd goed en daarna gaat ie jagen. en trappen en rot doen en hij moet maar een keer goed verrot getrapt worden.

nou zei ik denk je toch niet dat ik Baron ervoor gebruik om met jou paard telaten vechten.
hoe zo niet Baron is toch een hengst hij moet gewoon een keer goed door een echte hengst gepakt worden.

Ja straks is mijn paard zwaar gewond of Baron draaid door en kan ik hem niet meer houden omdat ie met jou paard mocht vechten.
en kan ik niet meer normaal met hem over de terrein lopen of in de bak rijden.
of alle 2 zwaar gewond

en ineens begon hij ach maak het uit mijn paard is toch niet goed hij makeerd weer eens wat, hij is weer niet goed aan zijn voor benen
loopt weer niet zuiver en ze weten niet eens wat het is.

Mijn vermoede was ineens hij wil gewoon dat zijn paard keupel word geslagen zodat het afgekeurd word en dat zijn verzekering uitbeltaald en dat zijn paard naar de slacht gaat. :(

Bah bah bah :(

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:14

Echt erg dat soort mensen!! Die zijn inderdaad geen paard waard!!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:17

wat een verhaal ! en wat een ziek verschrikeklijk iemand !
die zou je toch !!!!!!!!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:55

Lau : ja ik ga in iedergeval van de week ff naar stal toe. ff precies kijken hoe of wat. Tis gewoon zielig als ze manege lessen loopt. Kan die er beter nog een veulen uittrekken.

dinkeyGirl ; Nee heb haar zelf nog niet gesproken. maar ze reageert ook nergens op. Straks kijken of me nicht wakker is en of die al wat gehoord heeft.

Naatjuh ; Jaa was gister echt aardig over de zeik, keihard janken. Maar gelukkig was me schoonmoeder vanuit de kroeg snel naar huis gekomen. En die was ook aardig pissig.

Ilona ; ben je vanaaf op sil dr verjaardag?
Ik ga vanmiddag al naar stal toe, moet aapie ff doen.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 12:56

hee bah heidi wat een gek.:S die is niet helemaal 100 ofz. Dat zeg/ doe je toch niet

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 13:20

Heidi wat een gek zeg! Wat een hart voor dieren heb je dan... Echt te erg!

Natalia ik zal de foto's zo aanpassen dat ze het weer goed doen.. Spannend zeg dat je merrie bijna komt!! Wel foto's als ze er is he!

Malin fijn dat je paard weer goed loopt!

Esther leuk he als ze zo lekker in de bak gaan liggen en je er gewoon bij kan gaan zitten!

Zo vanavond ga ik weer naar Hincapie. Hij heeft trouwens door hoe hij nog meer aandacht kan krijgen haha.. De stal waar hij in staat heeft voor de deur dunne spijlen. Een vorig paard dat er in stond heeft die helemaal verbogen om er met zijn neus door te kunnen een stukje. Hincapie heeft nou dus door dat hij ze kan draaien en ook zijn neus er doorheen steken. Dan staattie echt zo schuin met zn neus naar buiten om aandacht te vragen. Tis echt een grote knuffel!

Gisteren lag hij trouwens in zijn stal (eerste keer dat ik hem zag liggen dat hij lag was altijd wel aan zijn deken te zien haha) maar ik kon er gewoon bij gaan zitten. Echt schattig dat hij me al zo vertrouwd. Alleen toen ik zijn stal uit liep stond hij op omdat hij mee wilde.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 13:44

Ik ben begonnen op blz. 109 :=

Lobke: Ik heb met Vaidosa al een aantal keren op vreemd terrein gereden, namelijk bij maneges in de buurt. Daar wordt ze wel wat heet, dus ik denk dat ik nog wel een aantal keer op andere plekken ga oefenen.
Haha, volgens mij wil jij Terroso straks niet eens meer kwijt ;)

Masaro: Gefeliciteerd

Ellis: fijn dat je spokie weer beter is!

Benthe: Wat een mooie foto!
Haha, je krijgt gewoon een nieuw project in handen geschoven :P

Debby: Jammer dat jullie hebben moeten stoppen met jullie stalletje. Gelukkig heb je wel weer een fijn plekje voor Xantha gevonden! Hoe gaat het nu trouwens met je?

Frank: Wat gaaf dat je met Despie naar de Drunense Duinen bent geweest. Wat een super paardje heb je toch :D
Jeetje, lastige beslissing hoor, om Des echt man te houden of niet.. Denk er goed over na!! Ik zou zelf nog even afwachten, het is wel voorjaar... voor het zelfde geld koelt hij ook weer wat af in de loop van de tijd.. Daarbij kan hij toch nog APTO gekeurd worden enzo?
Ennuh, ik snap het niet helemaal. Hoeveel paarden heb je nu bij jou thuis staan? en staan er ook nog paarden van anderen?

Petra: Wat leuk dat je samen met Branka op pad bent geweest :D

Mies: Ik had het al gezegd, maar bij deze nogmaals gefeliciteerd met jullie mooie score :D
Ja!! In de zomer moet je zeker op bezoek komen en Ilona ook! En dan moeten Jasmijn en Madelief ook maar mee :P
De foto's van Encanto zien er ook toppie uit! Wel balen dat je niet ook met Shannon mee kon doen!

Laura: Ik wilde kijken in je topic van Hincapie en helaas doen alle foto's het niet meer :n
Oeh jeetje, ik vind dat ook altijd zo eng als het paard er vandoor gaat met het hoofdstel nog om! Gelukkig is het goed gegaan.
Gaaf dat je er voor het eerst opgezeten hebt :D Dat gaat goed!!
de filmpjes doen het helaas ook niet meer...

Denise: Jeetje, hoe asociaal dat ze die muziek zo hard zetten!!
Jeetje, dat vind ik altijd zo belachelijk, zo'n jury kan toch onpartijdig kijken, of ben ik nou gek... Als een paard goed loopt, loopt ie goed..
Jammer dat Heike niet goed los wil laten.. Kan je niet met je instructeur tot een oplossing komen?

Bianca: Stoere filmpjes hoor, van Yippes!!

Saida: Stoer hoor, ook weer aan het buitenrijden :D

Jolijn: He bah, hopelijk stelt het knobbeltje niet zo veel voor! :(:)

Penny: Balen dat je weer geband bent!
Jeetje, jij geeft echt veel geld uit aan kleding :wow:

Angela: Welkom! Jeetje, jou fries is al wel op leeftijd zeg..

Karina: fijn dat je een zadel gevonden hebt voor Veludo!
Wat een gave foto's van Veludo! Ook van Rico trouwens :D

Esther: http://www.menorcahorses.com/nl/tkhengsten-onil.htm Dat is zeker een beauty!!!

Ilona: Nou lever Chico maar weer in ;) Dat paard is echt te braaf hoor, daar heb je niks aan :+
Oja, ik zal jou nog even de rijfoto's sturen O:) :o

Kelly: Jeetje wat een moeilijke beslissing heb je genomen, dacht eerst dat je een Anda gekocht zou hebben, maar het is dus een nieuw fjordje :D Ow lees nu dat het een 1 april grap is, lekker ben jij ;) haha, kan je hem misschien toch nog inruilen voor een Anda ;)

Mauss: Welkom!

Joyce: Fijn dat je zadel binnen is :D

Michelle: Wat een schattige kleren voor je mooie meisje!
Dat meen je niet... altijd voorzichtig zijn met dat soort afspraken, want vaak houden mensen zich er niet aan, en dat zie je nu maar weer..

Amanda: Nino ziet er weer uit om te smullen :9

Katie: Als je les hebt van Piet, moet hij wel van ver komen.... Of geeft hij om de zoveel tijd les in het westen van het land?
Ik vind Enrique trouwens een schitterend paard!!

Malin: Fijn dat Suevo weer goed loopt :D

Natalia: Spannend, hopelijk komt je merrie goed en wel aan :j

Heidi: Jeetje wat een eikel is die vent zeg! Dat is toch niet normaal, hoe verzint hij het!!

Vanochtend heb ik heerlijk Johan zijn geld uitgegeven :D We hebben 4 nieuwe spijkerbroeken voor hem gekocht! En dat was ook echt wel nodig, want wat hij nu had kon echt niet meer!!

Gisteren heb ik tot 23.30 gewerkt, we hadden een afscheidsbuffet en ik had last van kriebelhoest... Dus stond ik daar met mijn dienblad champagne en een rood aangelopen hoofd. Kon gewoon niks meer zeggen en de tranen biggelden over mijn wangen, heb ze toen maar snel weggelegd en ben de personeelskamer ingevlucht.. Gelukkig is het allemaal weer goed gekomen en ben ik net niet gestikt :+

Verder geniet ik natuurlijk nog helemaal van Dosie en Igneo. Gisteren was Vaidosa wat heet met rijden en als ik haar gewoon liet gaan, haar eigen tempo, gingen we van stap, hup over in draf en verder in galop en daar hoefde ik niks voor te doen. Dus ben ik maar galop-stap , stap- galop en galop-draf, draf-galop overgangen gaan rijden. En ik voelde dat ze steeds meer onder kwam met haar achterhand, we hebben dus fijn gewerkt +:)+

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:39

Laura -> Leuk die filmpjes van de eerste keer op Hincapie!
Jullie doen het heel rustig en beheert, erg fijn voor hem!

Benthe -> Hèhè, eindelijk ga je voor het echie met ons meedoen met een barokkie! :P

Ilona -> Echt wel dat we toppaarden hebben!
Het is elke keer zo genieten met m'n meisje, en ik zie het al helemaal zitten komende zomer met veel buitenritten!

Heidi -> Wat een idioot zeg, dat ie dat zei..... dan spoor je echt niet.
Bij zulke figuren krijg ik van die nare ideeën dat ze in staat zijn om het zelf een handje te helpen.

Sanne -> Druk druk druk! :D

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:46

Joyce Ik wil ook naar het strand. Lijkt me zo leuk! Helaas hebben wij dat hier niet. :+ Spannend je nieuwe zadel.
laulau85 Je filmpjes ga ik zo even bekijken.
Michelle Vervelend dat ze je vorige paard zo hebben verkocht zonder iets te zeggen. Hoe heeft ze het daar..
Benthe Grappige paarden heb je! :P
Frank Vervelend wat er gebeurd is. Moeilijke beslissing dat castreren.
evdpanne Fijn dat het zo goed gaat met Atlas.
DinkeyGirl Super dat Suevo weer goed loopt.
Natalie Spannend hoor! Nog even wachten.. zal moeilijk zijn :o .
Machonito Snap niet dat dat soort mensen paarden hebben :(
Sanne Zo lekker geshopt dus. Lekker dat het goed gaat met je paardjes.

Vandaag les gehad. Heb nog nooit zo lekker met hem gereden :wow:. Foto´s komen vanavond. Heb nu een sollicitatie gesprek in
Dronten

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 15:03

succes Amanda!

Saida dankje! had je haast dat je geen tijd had om over jou beessies te vertellen??

Sanne dan ben je wel even bezig geweest denk ik om alles bij te lezen. Heb de foto's in mn profiel weer aangepast dus als het goed is doen die het wel! Ook de filmpjes heb ik daar bij gezet!