Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik snap nog steeds de meerwaarde van een hengst niet echt
.
. Is stiekem ook wel leuk, dus ook Benthe gaat nu met een echte barok aan de gang. Hoor ik er ook voor het echie bij
.
Ik voel met jullie mee. Wat een top paarden hebben we he!
.
. Nee, maar het was niet de 1e keer dat het er stond. Als het nu iets engs is, okay, maar dit staat er al, en daar issie aan de hand ook al meerdere malen langs geweest. Het is een stilstaand verkeersbord
. Hij moet zich niet gaan aanstellen
. En wat betreft Des... tsja, rot dat dit even gebeurd. Maar niet vreemd. Het is voorjaar, en de hormonen spelen op! Des wordt even wat meer 'mans' dus voorlopig even gescheiden houden lijkt me het beste.. Ik zou hem in jou geval niet castreren, dit is 1 voorval, en bovendien heb je de paarden aan huis, dus kan je ook bepalen of ze apart gaan (voor een bepaalde periode) of niet. Des heeft toch volpapier? Zou zonde zijn als je ooit nog een veulentje van hem had gewild
. Mocht hij echt niet te houden zijn (wat ik niet denk) dan kan het altijd nog... 

Wat een rot streek!!!
.
. Wel leuk van die broek, daar kan je tenminste weer beetje happy van worden
.
. Ben moe, ga lekker mn bedje opzoeken...
frankiej schreef:goed, nou ff ego met minder goed nieuws.
vanmiddag stevige ruzie gehad met des. toevallig kwam ik op zo'n 100 m. afstand langs de weide lopen, ja ze mochten vandaag voor het eerst weer in het gras. des was bezig prince het leven zuur te maken: in een hoek drijven (dat doet ie in de bak ook weleens, vervolgens haalt prince dan uit en is het weer goed), maar nu sloeg des dus ook terug. dat ging zo op het 1e gezicht niet goed dus ik erheen. des onder de bloedplekken her en der, prince een bloedend achterbeen. bij des kwamen de plekken dus van de spetters die prince achterliet als ie zich verdedigde. meteen allebei naar stal. des mee naar buiten genomen om schoon te spoelen. ik was woest. hij is nu wel meteen helemaal koudwatermak, ik ging gewoon door met werkelijk overal op spuiten zelfs recht van voren op z'n snufferd. toen ie achteruitlopend tegen een kunststof bak stootte gaf ie zich over en begon ie uit de slang te drinken.
daarna prince naar buiten gehaald om die schoon te spoelen, z'n achterbeen bloedde flink dus dat haalde niks uit met water. de wond zit boven in het pijpbeen. da gebeld en die was er na een kwartiertje. hij heeft er drukverband op gedaan wat er morgenochtend of evt vanavond als de koot dik wordt, af mag.
goed, nu is frankie aan het twijfelen om des toch maar manneke af te helpen. over 2 weken komt de da sowieso 2 hengsten castreren.... volgens de da worden de meeste hengsten vervelend in het voorjaar.
. Zag in iedergeval dat hier niet echt aan de X en O's is gedaan
. Ik had woensdag niet eens tijd om op bokt te kijken
. School, daarna foto's maken op stal voor iemand en vervolgens naar Amsterdam op bezoek bij een vriendin
. Had ook nog gezien dat Frank 'zijn harem' moet delen
. Welkom voor de nieuwkomer in iedergeval
. Zag net ook nog een filmpje van Laura voor het eerst op Hincapie
. Het begin is dus gemaakt, veel succes nog!
. Vanaf vandaag mogen ze ook weer lekker het grote land op, denk dat ie daar ook wel heel blij mee is! Heb woensdag nog met hem gelachen
. Ik wilde hem gaan longeren maar het zonnetje scheen en Atlas dacht daar anders over... Meestal gaat hij rollen in de longeerbak maar nu ging ie lekker liggen. En ik kon gewoon bij m zitten, en ongeveer na een kwartiertje stond ie toch maar op en heeft ie toch nog netjs gelopen. Heb nog een foto ervan op mijn telefoon, zal kijken of ik m op de computer krijg.... 

maar wel lekker dat gevoel, fijn dat het zo goed gaat!
Had Steffi er ook nog over gesproken en die denkt, door de dingen die ik vertel, dat het toch in het rechterachterbeen zit. Dat is het been waar hij toen aan het griffelbeentje is geopereerd. Daarna is dat been altijd wat "zwakker" geweest dan de rest, dus zij raadde me toch aan om (weer) op mijn eigen gevoel af te gaan en niet te doen wat ik denk dat niet goed voor hem is. Dus geen superkleine voltetjes meer en niet meer zo over de buitenschouder weg.
dus dan kan ik daarna lekker zelf met hem op pad! Iloon in het paasweekend kan ik niet (zaterdag AR opleiding en die andere dagen al andere afspraken), weekend daarna is Bunschoten, weekend daarna ga ik de 25e met mijn vriendin naar Steffi, maar misschien het weekend daarna? Dat is zaterdag 2 of zondag 3 mei. Frank wat vindt jij daarvan? 
heb het zo ongelovelijk druk, val meestal rond 8 uur al in slaap.

Hij heeft een beetje last van het voorjaar (beetje erg) maar daar doe je weinig aan ...
daar reageerd hij heel goed op ! alleen meot ik oo kecht clicken voordat hij

Dat gaat goed!!

Dat paard is echt te braaf hoor, daar heb je niks aan 

Ow lees nu dat het een 1 april grap is, lekker ben jij
haha, kan je hem misschien toch nog inruilen voor een Anda 

We hebben 4 nieuwe spijkerbroeken voor hem gekocht! En dat was ook echt wel nodig, want wat hij nu had kon echt niet meer!! 

Spannend je nieuwe zadel.
.
. Foto´s komen vanavond. Heb nu een sollicitatie gesprek in