. En dan kan ik het misschien ook zelf betalen
. Ik heb al ontdekt dat ik er genoeg tijd voor heb... Ik werk nu ook tijdens mijn stage en heb er een paard naast (eigenaar van mijn verzorgpaard is pas bevallen
). En dat red ik wel allemaal. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En dan kan ik het misschien ook zelf betalen
. Ik heb al ontdekt dat ik er genoeg tijd voor heb... Ik werk nu ook tijdens mijn stage en heb er een paard naast (eigenaar van mijn verzorgpaard is pas bevallen
). En dat red ik wel allemaal.
mis haar nu al gelukkig stuurt ze al een paar smsjes en heeft ze vanmorgen gebeld dat ze goed was aan gekomen lief he

Ik ben er heel erg blij mee, maar dat snap je wel denk ik
. Jammer dat je niet meer naar Otje en fifty kon door die t-shirts.. Wel leuk die foto, toch een kleine impressie! Al denk ik dat ie er in actie een stuk vlotter uit ziet
En leuk, een topic!
Ik ga meteen even buurten!
Laat je het ons nog weten?
Veel ouders zijn blij als ze even "rust" hebben geloof ik
. Maar gelukkig is het maar tot vrijdag
Ik zie het al helemaal gebeuren
. Zo'n grap zou ook écht wat voor mij zijn, prachtig!!
*
. Ik vind barokke paarden (vooral ook anda's) echt ge-wel-dig. Voor mij geen ander paard meer eigenlijk
(al zijn ze allemaal wel lief natuurlijk!). Momenteel rij ik een haffie, maar heb hiervoor een friesche hengst gereden (en daarvoor 2 spaanse kanjers, vandaar de verliefdheid
). En ik ga werken in juli, gelijk mn 1e baan! Dus ik kan al gaan sparen
. Maar zal toch ook nog ff geduld moeten hebben haha
. Zij maar met dr fokken haha
. Maar wel leuk hoor! Dus ze wil weer 2 van die kleine dreumeltjes
. 

Miichelle90 schreef:Lindy : wat een schattig veulentje en mooi paardtje !!
Geweldig!! die lange benen

heb er net maar 100 geschoten 

Miichelle90 schreef:haha![]()
Het lijkt me wel een aardig bijdehandtje zeg
Ben echt jaloers op mensen met zulke mooien paarden:P