Ach nog een jaartje studeren (misschien nog 3) en dan gaat ik werken en heeeeel hard sparen . En dan kan ik het misschien ook zelf betalen . Ik heb al ontdekt dat ik er genoeg tijd voor heb... Ik werk nu ook tijdens mijn stage en heb er een paard naast (eigenaar van mijn verzorgpaard is pas bevallen ). En dat red ik wel allemaal.
welkom aan de alweer nieuwe die ons forum lekker gezelschap komen houden leuk dat jullie er zijn
madelief en frank ik ben idd met manege peolenburg mee geweest de rest van de meiden hadden ene paard gehuurd en ik en een stalgenoot hadden de paarden mee maar hoezo mag je daar niet komen na 1 mei??? en slechte ervaring.....nee het beviel ons wel mss hadden we geluk een leuek meid die mee reed wel was ze op het strand van nee nog niet gaan en wachteuuuuuuuu maar goed die meid heeft ook verantwoording over haar paardjes en ja steil was het zekrrrrrrrrrrrrrr
oh meiden wat is het stil hier celine is op kamp bah zo saaiiiiiiiiii vrijdag avond komt ze pas weer trg mis haar nu al gelukkig stuurt ze al een paar smsjes en heeft ze vanmorgen gebeld dat ze goed was aan gekomen lief he
vandaag met janske voor het eerst met de dubbele longes gewerkt. vond het best moeilijk om te sturen omdat als je te hard trekt ze dan voor mijn gevoel veel ste erg inbuigt ( heb de dubbele ongedaan hoe lammert haamstra beschreef) longeer hier iemand ook met dubbele longe ??
fanny: ja ik sinds kort maar met dat overdreven inbuigen heb ik geen last. wel is ie op de rechterhand wat moeilijker naar binnen te sturen, dan "plakt" ie nogal makkelijk aan de hoefslag. maar veel oefenen dus. Lammert-methode ken ik (nog) niet. Peet: dat wachten is ook nodig, anders wordt het een onverantwoorde crosspartij. Van degene die toen met ons mee was, mochten we niet eens een takje als zweepje gebruiken terwijl die paarden zo lui als dikke stront waren.
Net lekker gereden, en gelachen haha: me broer belde net toen ik met 2 meiden stond te buurten. 1 daarvan past hier ook wel eens op dus we weten wat we aan mekaar hebben. Zij wilde hem wel opnemen. Ok dus. Wat ze met een wel erg sexy stem zei: "met Tatiana. ja die is hier, wil je hem spreken? Ok dat kan, hij ligt hier naast me. Doeeiiiii" Haha nou wij hadden het dus echt niet meer!
Sanne: Dank je wel! Ik ben er heel erg blij mee, maar dat snap je wel denk ik . Jammer dat je niet meer naar Otje en fifty kon door die t-shirts.. Wel leuk die foto, toch een kleine impressie! Al denk ik dat ie er in actie een stuk vlotter uit ziet En leuk, een topic! Ik ga meteen even buurten!
Mies: Goed man, ik hoop ook dat het goed in de smaak valt bij de docent. Dat is altijd maar afwachten Laat je het ons nog weten?
Peet: Ah, wat lief dat je die kleine nu al mist Veel ouders zijn blij als ze even "rust" hebben geloof ik . Maar gelukkig is het maar tot vrijdag
Frank: Hahahahaha Ik zie het al helemaal gebeuren . Zo'n grap zou ook écht wat voor mij zijn, prachtig!!
Lindy: Hihi, kleine meid is al lekker brutaal! Faya is wel een knapperd hoor! *Ook zo vanaf de achterkant *
Fanny: Gewoon nog even doorzoeken dan, je komt vast wel wat leuks tegen. En longeren met dubbele lijn is idd best lastig. Amanda maakt zich dan best sterk, en remmen is dan best moeilijk vind ik, maar heb ook nooit echt hulp gehad
Esther: Welkom hier! Wat grappig, ik zit in het zelfde schuitje als jou . Ik vind barokke paarden (vooral ook anda's) echt ge-wel-dig. Voor mij geen ander paard meer eigenlijk (al zijn ze allemaal wel lief natuurlijk!). Momenteel rij ik een haffie, maar heb hiervoor een friesche hengst gereden (en daarvoor 2 spaanse kanjers, vandaar de verliefdheid ). En ik ga werken in juli, gelijk mn 1e baan! Dus ik kan al gaan sparen . Maar zal toch ook nog ff geduld moeten hebben haha
Ilona : Kitty heeft weer een kleine gekocht, zij met dr pony tegen me is gewoon een dwerg. Hij is net iets groter als dat easy was. En ze wil dr ook nog een merrietje bij hebben. (allebei appalossas) en dan wil ze fokken denk ik zo