Ik was eigenlijk op de een of andere manier "klaar" met Moreno. Klinkt heel gek,maar hij heeft veel van mij geleerd,ik veel van hem....en ik had gewoon niet meer zo'n plezier om te rijden.Ik vond ook dat ik véél te weinig tijd voor hem had,het is een paardje dat echt super veel aandacht nodig heeft.
Ik loop daar al meer dan een jaar mee...maar "zo maar" verkopen kon ik niet,want hij is echt het allerliefste paard van de hele wereld :wink: Tot ik zo maar ineens een "gezocht"advertentie zag staan,en diegene omschreef Moreno gewoon! Dus voorzichtig eens gemaild (en ik schrok meteen terug omdat ze zo enthousiast reageerde :lol: ) maar toch haar eens uitgenodigd, en het klikte meteen. Hij deed nooit voor iemand anders zijn "kunstjes",ging dan meteen bij mij staan....en voor haar deed hij het en bleef ook bij haar!Ze is vervolgens een paar keer geweest, en toen hebben Karina en ik Moreno weg gebracht naar zijn nieuwe baasje....het heeft wel heel wat tranen en slapeloze nachten gekost,maar hij heeft het daar super en ze is echt super gek met hem.
Dan sluit je dus een hoofdstuk uit je leven af met veel mooie herinneringen.En Moreno is écht het liefste paard dat ik ooit gekend heb,ik kan hem op de voet blijven volgen,en ik ga zeker nog bij hem langs.
En dan...............................
dan staat er ineens een nieuwe uitdaging voor je neus,één die ik "vroeger" héél graag gewild zou hebben.....en nu nog steeds,echter ben ik wat huiveriger

Maar ik ga de uitdaging aan,en probeer het gewoon!
Mag ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe uitdaging: Magico!
Hij is een 3 jarige Lusitano X Berber ruin,1.63 hoog en cremello van kleur.
Hij is nu erg nerveus en gespannen,schreeuwerig,maar wel nieuwsgierig,bijdehand en best brutaal....
(ik hoop dus ook dat ik zoiets in goede banen kan leiden....en hoop daarbij natuurlijk op hulp van ene mevrouw K

Ik zal niet langer zemelen en maar gewoon foto's plaatsen

in de wei op de stoeterij

lekker luchtjes:

ben benieuwd naar de reacties,meestal is het zo dat je een cremello óf schitterend vindt,óf spuug lelijk