[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 00:14

Ik heb even een poosje weinig gereageerd....zat in een dipje.

Ik was eigenlijk op de een of andere manier "klaar" met Moreno. Klinkt heel gek,maar hij heeft veel van mij geleerd,ik veel van hem....en ik had gewoon niet meer zo'n plezier om te rijden.Ik vond ook dat ik véél te weinig tijd voor hem had,het is een paardje dat echt super veel aandacht nodig heeft.
Ik loop daar al meer dan een jaar mee...maar "zo maar" verkopen kon ik niet,want hij is echt het allerliefste paard van de hele wereld :wink: Tot ik zo maar ineens een "gezocht"advertentie zag staan,en diegene omschreef Moreno gewoon! Dus voorzichtig eens gemaild (en ik schrok meteen terug omdat ze zo enthousiast reageerde :lol: ) maar toch haar eens uitgenodigd, en het klikte meteen. Hij deed nooit voor iemand anders zijn "kunstjes",ging dan meteen bij mij staan....en voor haar deed hij het en bleef ook bij haar!Ze is vervolgens een paar keer geweest, en toen hebben Karina en ik Moreno weg gebracht naar zijn nieuwe baasje....het heeft wel heel wat tranen en slapeloze nachten gekost,maar hij heeft het daar super en ze is echt super gek met hem.
Dan sluit je dus een hoofdstuk uit je leven af met veel mooie herinneringen.En Moreno is écht het liefste paard dat ik ooit gekend heb,ik kan hem op de voet blijven volgen,en ik ga zeker nog bij hem langs.

En dan...............................
dan staat er ineens een nieuwe uitdaging voor je neus,één die ik "vroeger" héél graag gewild zou hebben.....en nu nog steeds,echter ben ik wat huiveriger :oo
Maar ik ga de uitdaging aan,en probeer het gewoon!

Mag ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe uitdaging: Magico!

Hij is een 3 jarige Lusitano X Berber ruin,1.63 hoog en cremello van kleur.

Hij is nu erg nerveus en gespannen,schreeuwerig,maar wel nieuwsgierig,bijdehand en best brutaal....
(ik hoop dus ook dat ik zoiets in goede banen kan leiden....en hoop daarbij natuurlijk op hulp van ene mevrouw K ;) )
Ik zal niet langer zemelen en maar gewoon foto's plaatsen 8-)

Afbeelding

in de wei op de stoeterij

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lekker luchtjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ben benieuwd naar de reacties,meestal is het zo dat je een cremello óf schitterend vindt,óf spuug lelijk :D

BrankaZ

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 00:34

Eerste reactie van iemand die er niet van houdt :o
Zie graag zo min mogelijk roze huid bij een paard, scheelt ook zonnebrand ;)

Maar dat jij er blij mee bent is het belangrijkste!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 08:07

Wat een aparte verschijning, ik hou altijd wel van zulke paarden..

Wel goed dat je eerlijk ben geweest naar jezelf en mor, het zal geen gemakkelijke stap geweest maar het is natuurlijk al heel fijn dat het gelijk zo klikte..

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 08:10

gefeliciteerd met je aanwinst!

ik vind het apart, maar zou er zelf niet voor kiezen, ze zien er altijd zo 'bloot' uit met dat roze...

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 09:00

Gab zonder Morrie, dat is wel even wennen. Knap dat je die keuze hebt kunnen maken en wat heerlijk dat hij zo'n fijn plekkie heeft! Ik vind je nieuwe aanwinst geweldig! Echt een droompaardje.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 09:19

Heej daar is ie weer.
Ik vind hem knap!!! <3
Ben benieuwd naar rijfoto's :o

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 09:28

Oeh ik vind hem GEWELDIG! Haha lekker voorspelbaar, maar prachtig kleurtje en gewoon een prachtig paard.. En dan nog half Berber ook :P hoe heb je hem gevonden? Gelukkig dat je zo'n goed baasje voor Mor hebt gevonden, zal best gek zijn ineens wat anders... Maar hij is gelukkig zo, en voor jou weer eens een echt nieuwe uitdaging. Ben heel erg benieuwd naar meer :D

Ga zo verder even bijlezen/reageren, ook pb's, als de kleine het toelaat, ze ligt nu naast me in haar slaap te grijzen dus hoop dat ze nog even door blijft slapen hihi. Tis wel en heel nieuw ritme zo zeg :')

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 10:31

Madelief: Balen dat Fuur zo ingevallen is van die perikelen op de wei, maarja, gaat natuurlijk ook niet in de koude kleren zitten. Daarbij zie je zelf natuurlijk ook niet wat er op de moment gebeurd als je er niet bij bent. Lijkt me iig verstandig om ze op te gaan splitsen.
En dan ook nog balen van je rooster! Heb je nog wel een beetje tijd voor Furia dan?

Denise: Hoe is het nu met je? In ieder geval fijn dat je weer lekker thuis bent.

Michelle: Balen dat het ziekenhuis bezoek niet voor wat meer duidelijkheid heeft gezorgd :(:)

Suuz: Dat is fijn dat je hooi van eigen lang kunt halen, ik hoor al verschillende berichten van mensen dat ze echt moeite hebben om hun wintervoorraad compleet te maken.

Deb: Jeetje, sta je al weer bijna een jaar op die andere stal, dacht dat het nog niet zo lang geleden was dat je verhuisd bent. Maar lekker joh dat je het gevoel krijgt er steeds wat meer bij te horen, dat geeft toch wel een prettig gevoel.

Anita: Wat ontzettend leuk dat je man ook steeds meer met Nadiem wil doen, ik hoop dat ik Johan ooit ook zo ver krijg, maar ik ben bang van niet.

Saida: Volgens mij heb ik over die vraag heen gelezen, maar nee, ik heb geen fysio, op zich hebben ze natuurlijk ook niet veel meer gedaan dan mijn knie spoelen, dus misschien dat het daarom niet aangeraden/aanbevolen/ onderdeel van de behandeling is?
Haha, volgens mij zijn alle honden geobsedeerd door ballen (tenminste een hoop) := Alleen is Noa vaak van het spelen met een bal met andere honden, ze wil altijd graag dat hij afgepakt wordt.
Is toch wel puur genieten als je hond zo veel plezier heeft :D
O!! Heerlijk, dat tutten met Rintske, ik kan niet wachten tot dat ik dat over 2 maanden ook kan doen bij Igs (hoewel hij nog wat langere manen moet kweken)

Leuk, Branka en Madelief een kleine meeting gehad, gezellig :D

Angela: Steviger of dikker, want volgens mij is vooral dat laatste de laatste tijd op Igs van toepassing :=
Wat een super leuk cadeau, het is een mooie foto :j
Volgens mij gaat Nouchka een reuzenpaard worden :=

Gab: Jeetje, Moreno naar een nieuw baasje, dat is een pittige beslissing, maar zo te lezen wel de juiste. Kan me voorstellen dat je daar heel wat traantjes om gelaten hebt :(:) En nu dus een nieuwe uitdaging, overigens een prachtig dier! Ik ben benieuwd hoe jullie vorderingen zullen zijn.

Martine: Haha, de kleine bepaalt zeker lekker je dagritme := Ach, gelukkig maken ze ook weer veel goed ;)

Hier niet zo veel te vertellen, afgezien van dat Noot woensdag voor haar 3de gehoorzaamheidscursus is geslaagd en dat ik straks Igneo weer een bezoekje ga brengen :D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 11:18

Heey

Debby: Dankjewel :D. Wat super dat ze zo de trailer op liep :D.

Gab: Jeetje, Morrie verkocht. Dat had ik niet verwacht maar zo te horen is dat wel de beste oplossing. Gelukkig heeft ie een super huisje en mag je hem opzoeken en kun je hem blijven volgen.
Wat een knapperd is je nieuwe aanwinst zeg <3. Ik vind hem heel apart maar ook erg knap.
Sterkte met Morrie :(:) en heel veel plezier met je nieuwe knapperd.

Sanne: Haha, dat is bij Nouchka ook wel zo hoor maar ik vind hem steeds minder veulen en steeds meer paard worden. Dankjewel :D. Ben er echt heel blij mee.
Haha, ik vrees het ook := Ze groeit echt heel hard nu. Voor mij mag ze opzich wel groot worden want ik ben ook lang maar een reus hoeft nu ook wel weer niet :P.
Gefeliciteerd met Noot en veel plezier bij Igneo :D.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 13:17

BrankaZ schreef:
Eerste reactie van iemand die er niet van houdt :o
Zie graag zo min mogelijk roze huid bij een paard, scheelt ook zonnebrand ;)

Maar dat jij er blij mee bent is het belangrijkste!

gelukkig maar dat smaken verschillen ;)
ik vind hem geweldig...geeft licht dat paard. 8-)
Zonnebrand valt wel mee, hier in nederland |( (wat een prutzomer)
Nombrado, met zijn roze neus, verbrand nooit in het zonnetje .

Super veel plezier ermee!
Maar gaat zeker lukken.
Tis idd wel een heul ander typ dan Moreno.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 13:28

Gab: Dat had ik nu echt niet verwacht! Maar zoals hier boven ook al is gezegd klinkt het als de juiste keuze! Maar het blijft inderdaad moeilijk! Maar je hebt wel een onwijze leuke nieuwe uitdaging erbij gekregen :). Hij is echt leuk! Ben ook wel benieuwd waar je hem hebt gevonden!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 15:18

Ik had eerlijk gezegd zelf ook nooit verwacht dat ik Moreno weg zou doen....klinkt belachelijk,maar hij is écht mijn grote liefde.....toch had ik geen plezier meer in het rijden,raar hè?

Ik ben zelf ook benieuwd hoe het zal gaan met Magico :D
Ik kan eigenlijk nog niet zo'n hoogte van hem krijgen....maar dat is natuurlijk logisch,hij is erg gespannen en in de ar van de verhuizing.
Ik laat hem eerst maar even lekker wennen en rustig worden,daarna zie ik wel weer verder ;)

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 16:01

Praat met hem, leg hem uit in woorden gewoon wat er gebeurd is, en dat je voor hem zal zorgen
je zal merken dat hij daar rustiger van gaat worden.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 16:04

inderdaad gewoon en vertrouwen geven en de tijd om alles te ontdekken en verwerken...
bij gevoelige paarden duurt het even voordat alles weer goed is en vertrouwd om te ontspannen...

wel spannend hoor zo'n knappe nieuwe aanwinst!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 17:28

Angela: Als ze dan te groot wordt mag ze wel wat maat aan Igneo geven :=
Zijn jullie nog aan het rondkijken voor paardjes of hebben jullie dat nu even op een laag pitje gezet?

Gab: Ik kan me voorstellen dat je nooit had gedacht dat je Moreno nooit weg zou doen, je had hem immers met het idee gekocht dat hij je paard zou zijn tot dat hij oud en grijs was. Ik vind het nog steeds echt heel knap dat je het besluit hebt kunnen nemen om eerlijk tegenover jezelf en hem te zijn.

Igneo was lief vandaag <3 en hij geniet zichtbaar flink van het gras (hoewel ik het idee heb dat hij naast het vet ook qua bouw weer in de breedte is gegroeid.

Mijn lieve spekkie:
Afbeelding

Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 17:55

:wow: Wat een kanon van een paard wordt hij! Wát een borstomvang! <3

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 18:09

Wat een gezellig geklets!

Branka en Madelief, toch nog een leuke meeting gehad! Al zijn beide heren niet op hun best momenteel.. mooi excuus om het nog eens over te doen binnekort :D .

Deb, knappe xantha! Oefening baart kunst he! Fijn dat ze het braaf doet. Gaat zondag helemaal goed komen, veel plezier :D .

Anita, ahh helemaal gelukkig met Diemie :D ! Fijn hoor, ik werk ook wel eens aan de dubbele longe met Chico, hij gaat er ook heel fijn van lopen!

Angela, zo gave foto zeg <3 . Mooi cadeau. En wat wordt Noushka dan al groot, men!

Gab, jeetje, nooit verwacht.. Jij en Morrie.. gewoon geen duo meer. Maar ik kan het ergens wel begrijpen.. Chico is ook niet de makkelijkste, maar tot nu toe gaat t nog heel leuk met hem! Maar heb ook voor mezelf gezegd, als ik er geen plezier meer aan beleef.. dan moet je idd aan andere opties denken.. Mooi verhaal wel, hoe t is gegaan! Klinkt als een geweldige match die ze hebben, heel dapper dat je hem hebt kunnen loslaten! Ik vind je nieuwe erg leuk, heel bijzonder paard! Ben heel benieuwd hoe het jullie vergaat, veel succes en geluk :D

Sanne, aaah die Iggie! Kijk hem eens genieten van het goede leven :D hihi. Hij is knap hoor! Hij blijft maar groeien! Nog eeeeven en hij mag aan de slag. Leuk leuk :))

Denise, hoe is het met je? Heb je veel pijn?

Saida weer lekker met Rints bezig. Met die manen ben je altijd wel ff zoet hihi :D

Wat een rotweer.. deze hele week weinig motivatie en zin in rijden met Chico.. Dus staat op een laag pitje. Al die regen en zooi maakt hem ook wel wat stijfjes! Maar goed, komt wel weer goed, misschien aankomende dagen weer beter weer, kunnen we nog wat aan de slag!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 18:22

Zo, ben ik ook weer even :D
Wat een rotweer vandaag zeg, ben zo'n 3 uur bij Furia geweest, haalde hem drijfnat van het land af, even lekker laten opdrogen.
Aantal pogingen gedaan dat ik dacht dat het redelijk was, had ik alles qua longeerspul erop begon het weer keihard te regenen en ook te onweren.
Gezien Furia zo schraal is, ben ik nu even makkelijker met een dagje overslaan, dus ik heb lekker met hem getut terwijl hij in stal zijn buikje kon rondeten.
Had ie ook echt even nodig :j

Gisteren was het gezellig met Branka, we hebben het toen gelukkig wel droog gehouden :D
Alleen beide paardjes niet in topconditie, maar goed, volgende keer beter.
Frío was ten positieve veranderd sinds de laatste keer dat ik hem heb gezien, veel ronder en ondanks dat hij niet helemaal goed was, zag ik wel dat hij ook dressuurmatig erg verbeterd was, helemaal top!

Anita: Het lijkt weer beter te gaan in de kudde, maar zo gaat het goed en dan opeens wordt Furia toch weer aangevallen door Limonero.. Ik kijk het toch nog even aan omdat het nu wat beter lijkt te gaan en Limo ook meer zijn plek heeft gevonden.
Lekker weer aan de longe bezig geweest, lekker hoor, haha ponypaard? Volgens mij is Nadiem echt HUGE!
Denise: Ondanks dat Furia wat stijver was inderdaad alsnog wel lekker afgesloten, maar niet zo top als ie ging. Maar dat komt wel weer :j
Hoe voel je je nu, pijn al beter? Lief dat je man ook zorgt voor Heike nu jij dat niet kan.
Angela: Leuk cadeau hoor, een echt mooie herinnering aan Shaddy :j
Zo en Nouchka al maat full! Die wordt wel aardig aan de maat denk ik zo :j
Debby: Ja, dat is het lastige ook, de ene keer gaat het goed en dan opeens niet meer met Limo en Furia. Als ze continu aan het vechten waren is het snel duidelijk, maar nu is het een beetje vreemd.
Maar het lijkt de laatste dagen weer beter te gaan dus ik laat het denk toch nog even zo. Lekker geoefend met trailerladen, uit zichzelf erop lopen is inderdaad helemaal top, wil ik ook nog wel zorgen dat Furia dat doet. Toch een paar scherpe randjes, Furia gaat maandags naar de tandarts, die is al even niet geweest dus het zal wel nodig zijn..
Gab: :oo Wat een verandering, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, gelukkig heeft Moreno een fijn nieuw baasje. Ik vind hem gaaf hoor, je nieuwe aanwinst! Ik zou zelf niet snel voor een cremello kiezen, maar vind ze altijd hartstikke leuk om te zien :D Hoe ben je er aan gekomen?
Martine: Haha, helemaal wennen aan je nieuwe ritme, kan ik me voorstellen, je leven draait opeens om zo'n kleine! Geen last meer van de keizersnede en slaapt je meisje goed en is ze gezond?
Sanne: Ik maak tijd voor Furia :D Maar het zal wel even lastig worden ja. Als ik straks me rijbewijs (ein-de-lijk) heb zal het weer wat makkelijker zijn. En gelukkig heb ik Hanneke nog voor 2x in de week :j
Dus zelf ga ik 4x in de week heen, waarvan de ene week 3 doordeweekse dagen en de andere week 2 doordeweekse dagen. Nog gefeliciteerd met Noa dat ze geslaagd is! :oo Oeee, wat heeft Iggie een spekjes zeg!!! Je kan hem beter Dikkie gaan noemen :P
Pff, nou is het helemaal een kanon!! Fijn dat ie zo lief was, lief paard :j
Iloon: Ja, het is inderdaad echt rotweer.. Zelfs ik heb vandaag niet gereden :o Alleen donderdags was het mooi. Die kou maakt ze inderdaad toch ook een beetje stijfjes, kan me het zelf ook voorstellen.

Nou, en maandags begint mijn studie dus weer. Meteen knallen met 1 van de zwaarste dagen van het blok vermoed ik zo, van 8.30 tot 18.00 les... En dan moet ik snel doorracen want 's avonds komt de tandarts voor Furia, is hard nodig. Hij is al een tijd (te lang) niet meer geweest, na we met onze vorige hoefsmid/tandarts zijn gestopt. Dat zal al anderhalf jaar zijn? En hij kreeg altijd vrij snel scherpe randjes, merk het nu ook dat hij veel op touwtjes kauwt en voer veel morst. Ben benieuwd of het dressuurmatig ook nog wat uitmaakt.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 21:35

Bedankt Madelief! Ben ook erg trots hoe hij geworden is ten opzichte van hoe ik hem kocht.

@ Ilona: klopt. We moeten het zeker een keer over doen als beide heren weer helemaal in goede doen zijn.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:00

Denise - Top dat jouw man voor jou naar Heike toe gaat!
Dat zou die van mij dus nooit doen! :D
Hoezo zien de wondjes er vies uit? Toch niet smettend?
Iig beterschap!!!

Loversyl - Jij kent je paardje natuurlijk in real life, dan zie je de foto's toch even anders.
Op de andere foto's zie je zeker wel verschil, maar persoonlijk vind ik hem toch wel iets van Hinc weg hebben, hoor! ;)
Ik kan Rintske haar manen echt niet meer los laten hangen, behalve wanneer ik ga rijden ofzo.
Anders gaat ze er geheid op staan, of ze komen in haar mond bij het grazen.
Zelfs vlechten kan ik niet meer los laten hangen, die moet ik opknotten zo lang zijn ze. :j

Branka - Jij op Fuur gereden, wat een onverwinning voor jou! +:)+
Wat sneu dat Frío kreupel was na het bekappen.
Dan zie je idd terug dat ze zich vast gaan zetten en verkrampen, wat weer spierproblemen kan geven.
Hopelijk is hij er snel doorheen en kan je weer verder!

Angela - Mooie foto!
Wat groeit Noushka snel, zeg!

Debby - Fijn geoefend met trailerladen.
Rints liep er thuis ook zo op, maar als we ergens zijn en ze moet de trailer weer op dan heeft ze daar nooit zo'n zin in... :roll:
Ze is reuze nieuwsgierig en wil niets missen van wat er om haar heen gebeurd; veel te interessant! :D
Bij haar helpt het om met een zweepje steeds tikjes te geven onder haar buik.
Bij een pasje naar voren stopt het meteen, blijft ze stil staan dan gaan we door tot het haar irriteert, en wanneer ze naar achteren stapt worden de tikjes iets harder.
Ze vindt dit getik vrij irritant, en na 2x had ze al door hoe het werkte en liep ze na een paar tikjes zo de trailer op.
Uiteraard wel na eerst even nijdig te hebben gekeken naar degene die het lef had om haar aandacht weg te halen van haar omgeving met het getik... O:)

Gabriella - Een blanke parel tussen ale zwarte parels op de stoeterij!
Ik had 'm al gespot, maar echt; ik vind hem supergaaf!
Is hij nog hengst eigenlijk?
Iig wens ik jullie alle plezier en geluk toe saampjes, en ik ga weer eens een bezoekje inplannen, hoor!
Deze prachtige vent wil ik wel eens in het echie bewonderen!

Sanne - Gefeliciteerd met Noa d'r 3e diploma al! Gaat goed!
Bij de kijkoperatie vorig jaar hebben ze bij mij ook niet veel gedaan, behalve een klein stukje meniscus wegknippen.
Toch kreeg ik fysio daarna, omdat er toch is gerommeld in je knie, en ze zijn er met instrumenten in zijn geweest.
Tegenwoordig moet je de fysio ook zelf regelen, wist je dat?
Igneo lijkt idd wel breder te worden!
Laatst bijgewerkt door _Saida_ op 27-08-11 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:14

Sanne, gefeliciteerd met Noot!! :) Knap hoor alweer geslaagd!!
En wat ziet Igneo er goed uit! Hijs lekker dik hihi

Ik heb donderdagavond samen met Nina eerste puppycursus gehad en wat deed mijn mooie zwarte monster het toch knap! Ze kon de oefeningen die we deden al maar ze luisterde heel goed ondanks andere hondjes toch ook wel heel erg interessant waren! Wel zie je echt duidelijk verschil qua rassen. Groenendaelers zijn als puppy wel wat angstig van zichzelf en dat komt uiteindelijk ook wel goed maar de meeste pups die er liepen waren niet zo bang en juist heel erg enthousiast.. Uiteindelijk vond ze op het einde toch wel wat andere hondjes leuk.. En ooo er liep ook een bernersenner pup, zo leuk en lief!! Moest gelijk aan me oude hondje denken toen die pup was! Ook zo'n lief bolletje wol.

Donderdag & vrijdag weer in het ziekenhuis gelegen omdat ik donderdag bij de verloskundige op controle moest komen en ze toch voor de zekerheid wou dat ik langs het ziekenhuis ging. Vrijdagochtend moest ik van het ziekenhuis weer op controle komen. Maar alles was goed, ontsluiting nog steeds hetzelfde en de weeën moet ik nog maar tijdje mee rondlopen. Ze willen nu nog geen weeën remmers geven want dat willen ze pas doen als weeën straks echt met een goeie regelmaat gaan komen zodat ze het dan nog even kunnen rekken. Al met al dus allemaal goed met baby :)

Het is wel een erg lui kindje (hopen dat ze ook lui is als ze straks geboren is en lekker de nachten doorslaapt hihih)

Denise hoe gaat het met je? Heb je heel erg veel pijn of valt het mee? Is het je tegen gevallen?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 10:06

later uitgebreidere reactie: maar gab gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ik ben een van die mensen die gruwelt van dat roze ;) maar toch heel veel plezier met hem!

Sanne: is het al november?! haha iggie vind het gras wel erg lekker!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 15:15

madelief en branka - fijn dat de meeting geslaagd was en hopelijk zijn jullie beide kanjers dan weer helemaal in conditie

loversyl - toch ondanks dat jij het zelf niet zo vindt, vind ik hem er wel een beetje op lijken

angela - ja alles is goed gegaan tijdens de operatie, ze zijn bijna 3 uur bezig geweest
en super die foto kan je heel trots op zijn

debby - ik dacht echt dat je les had :o en fijn dat het trailerladen goed ging, veel plezier in het bos
en een paar haakjes gelukkig is ze er woensdag weer vanaf

gab - ik had het ook niet verwacht dat je moreno zo weg doen, maar hij heeft een goed baasje en je had er een goed gevoel
en je kan hem nog lekker vaak opzoeken,maar ik snap dat je er een aantal traantjes om heb gelaten
en veel geluk met je nieuwe kanjer persoonlijk zou ik zelf nooit zo'n paard kopen maar ben benieuwd hoe jullie samen uitgroeien

sanne - gaat goed bedankt voor het vragen, en super dat noot geslaagd is ga je nog verder?
en lekker bij igs op bezoek geweest lekker hoor

iloon - nog wel pijn maar het wordt elke dag dragenlijker
en ik snap dat je even geen motivatie heb om te rijden het is ook zulk slecht weer

madelief - het is zeker lief dat mijn man hem wilt doen, maar hij vind hem ook leuk en heike mag hem ook graag
vooral buiten rijden vind heike met mijn man te gek dus af en toe ging hij al met hem naar buiten.
maar ik mis hem wel hoor zou blij zijn als ik even bij hem mag gaan kijken maar hij krijgt alle goede zorgen die die verdient
en jij lekker getut met furia is ook wel eens lekker
en ook voor jou de tandarts, heike is vorige week dinsdag gedaan en ik merk altijd dressuurmatig wel verschil :j

saida - mijn man heeft vroeger zelf ook paard gereden dus die vind het ook niet erg om te doen
en de pleisters zijn er nu af dus je zie de hechtingen zitten, het ziet er nog een beetje rood vies smerig uit zeg maar.

michelle - fijn dat alles met het meisje goed is, en de operatie is mij meegevallen alleen de napijn verschrikkelijk
maar het is voor een goed doel

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:10

Nou buitenritje is niet doorgegaan!! ;(
Er was zoveel regen voorspeld dat we het niet aandurfden.
Het is gewoon even uitgesteld, voordeel is dat we tegen die tijd het strand weer opmogen en dan gaan we dat misschien wel doen!!! We zijn dus maar vroeg naar stal gegaan, waren toch al wakker. :D
Ik heb op Xantha gereden in de binnenbak en jeetje wat was ze hieperdepiep :)) . Ze schrok van alles en stond op een gegeven moment zelfs op haar plaats te galopperen. Niets voor mij hoor, ik raak gespannen en zij nog meer. Uiteindelijk hebben we het wel goed afgesloten.

Kwam er ook nog eens iemand in de bak die haar paard voorwaarts probeerde te houden door hem luid aan te moedigen en veel te klakken met haar tong. ~~}>
Hierop reageerde Xantha heel erg.
Heb er maar niets van gezegd, ze was binnen 20 minuten uitgereden :j

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 20:11

Gab: Echt he, ik mag wel lenigheidsoefeningen gaan doen anders kan ik dadelijk niet eens op hem zitten :=

Ilona: Je bent toch niet van suiker ;) Maar ik kan me voorstellen dat je met dit weer niet echt zin hebt om te rijden. Heb je trouwens nog een wedstrijd in de planning?

Madelief: Jammer dat je niet op Fuurtje hebt kunnen rijden, maar gelukkig wel lekker getut. Kan Furia misschien ook wel gebruiken nu.
Haha, groot gelijk dat je straks tijd maakt voor Furia :D Ik hoop ook echt dat je je rijbewijs gaat halen, dat maakt het inderdaad allemaal een stuk gemakkelijker!
Jeetje, dat is wel cold turkey afkicken van je vakantie gelijk zo'n eerste dag. En dan gelijk doorhaasten ook nog. Na 1,5 jaar wordt het volgens mij ook wel weer tijd voor een tandartsbezoekje, Igneo moet ook echt jaarlijks (tenminste vooralsnog)

Saida: Dat je fysio zelf moet regelen, maar door zowel de arts, de verpleging, als in de info die ik na de operatie kreeg is geen woord gerept over fysio. Dus vandaag geen fysio.

Michelle: Leuk dat Nina zo braaf was bij de cursus. Bij ons op de cursus zat ook een tervuerense die was als pup ook erg terughoudend, maar inmiddels een pittige tante :j

Mies: Nee, helaas niet, zit nu ook serieus te dubben om hem toch maar vast naar stal te halen, want hij wordt nu wel heel dik en ik begin het bezoekjes brengen op de wei een beetje saai te vinden O:)

Denise: We willen wel graag nog verder met haar, maar dat kan niet bij onze huidige hondenschool dus zullen we verder moeten kijken. Ik wil graag agility met haar doen, maar daarvoor moet ze minimaal 1 jaar zijn.

Debby: Onwijs balen joh, dat de buitenrit niet door ging, stom weer. Nu maar hopen dat het volgende keer wel kan en dan dus lekker op het strand :D