En thx sjolvir

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lakshmi schreef:Onley jouw meiden staan er ook weer lief op
Alik het blijft interessant he die kleurengenetica, wil Mabrouk van ons ook nog eens laten testen, of hij nu wildkleur of valk is.. Schimmels heb ik niet dus dat maakt het al wat simpeler, snap daar ook nooit zo veel van hoe dat nu precies wordt doorgegeven! Anyway, mooie foto's ook van hun oogjes!
Margot je merrie is wel heel erg spectaculair!! Hebben jullie de paarden ergens op stal staan of aan huis? En blijft je uk nog hengst of gaat hij nog onder het mes?
Lovelance ook weer prachtige foto's, zijn jullie te voet naar het strand gegaan?
Rivano schreef:lakshmi schreef:Rivano, Knappe Vreule! Enne over die hakken van 20 cm, ik ben al dik 1.80 (volgens mij ben jij ook vrij lang?) en kan al niet op hakken van 5 cm lopen dus euuuh dat gaat 'm toch niet worden denk ik
Probeer in een winkel wel eens voorzichtig te vragen of ze in het magazijn misschien iets hebben met een blok-hak van 5cm...
"U wilt wàt hebben?!?"Zelfde voor een bikini met boxer broekje. Alsof ik om een 'plintenladder' kom vragen...
lakshmi schreef:maareeuuh verder klinkt het als een goed planwe moeten het buitenland topic maar weer actief maken om daar verder te organiseren
Bokt on Tour!andamoon schreef:WAUW die galopfoto van Vreule, ziet er allemaal heel netjes uit Rivano !!!
Alle credits voor Marcio! Dat is zo´n super ruiter. Hele aardige bescheiden jongen ook (met z´n baseball petjes en tattoo´s,). Hij was geselecteerd voor ons social talentplan (leiden we grooms/ruiters op om daarna een baan voor ze te zoeken), maar al snel bleek dat hij over zoveel capaciteit beschikt dat we hem zelf een baan aangeboden hebben. Toen hij kwam kon hij nog niet zoveel, maar ik denk dat hij ondertussen mij er met een wedstrijd zwaar uitrijdt!
![]()
Haha, Lusitano, die foto met dat wilde haar. Net een pokemon. Heel gaaf.lovelance schreef:Passage
Wat kunnen veel mensen hier toch fantastische dingen op de grond (en erop). Heb een clicker gekocht en een boek... Het begin is er!Sjolvir schreef:Vreule wel knappe dame hoor, waren eigenlijk trouwens op die ene foto niet de kleurtjes die opvielen, maar de goal.
Klopt, is een multifuntioneel veld.
Er staan 2 goals, het is een 'helicopterplatform', is 1 van de 5 hengstenweides (omzoomt met hekken en hoge bomen/struiken), en ik vind het een handige wei om te foto´s te maken omdat hij niet zo megagroot is als de andere weides en ik steeds uitgeput achter het paard aanren met de camera. KOM TERUGGGGG!!!
1x per jaar wordt er een grote voetbalwedstrijd georganiseerd met BBQ en muziek.Amable schreef:Zit op vakantie even achter de pc en kan gewoon niet laten
Vooral niet laten! Die eerste foto is meer dan prachtig.Mioux schreef:
Filmpje is nu aan het laden, dan ga ik het ook kijken.
Kijk altijd wel naar America Got Talent. (dat was eerst met David Hasselhof in de jury...) Zie het graag want zijn echte talenten die ze (soms) daar vinden. Ze winnen dan een flink geldbedrag en een optreden in Las Vegas.
Andamoon schreef:http://img.photobucket.com/albums/v253/ ... to2JPG.jpg
Bestaat daar een filmpje van? Zou het zo graag willen zien. Op de foto ziet het er al prachtig uit. Wat deden jullie precies? Een tango op muziek met nog dansers erbij?
Nog wat spam foto´s:
Zo ziet Tijs eruit close up aan de voorkant. (vind op hem stappen al leuk.. Je zit echt op een paaaard. Alleen past mijn wintec niet op zijn rug. Zit hier op mijn instructeurs zijn zadel, dat helpt vast.)
http://pic50.picturetrail.com/VOL459/43 ... 877331.jpg
En het is natuurlijk een heerlijke slijmjurk.
Kussen en knuffen.![]()
http://pic50.picturetrail.com/VOL459/43 ... 877322.jpg