Maar ze bleef bij hem in de buurt of ze het echt niet snapte.
Baron mag dan wel braaf zijn maar het is en blijft een hengst die toch ineens kan door slaan en daar heb ik geen zin in.
en zijn ballen erfa halen door 1 zo een dom wicht doe ik ook niet.
Baron is altijd een heertje maar dit was te uitdagend voor hem

Ja Loontje ik weet nog met Prins dat ie ineens doorsloeg en dat ik maar de bak uit ging met mijn hengstige merrie (roos)
Ik zag gelijk dat jij eventje probleempje had met hem en dat ie echt link werd en jou eraf wilde gooien.
Maar gelukig pakte jij hem zo goed aan dat ie het wel geweten had

Maar ik keek teminste eventjes uit en ging eventjes voor je uit de weg zodat jij de ruimte had om hem aan tepakken.
Kijk dat kan ik niet van haar eissen maar blijf uit mijn buurt zou ik zeggen maar dat deed ze niet

Saida: Ja een grote dikke vette betonplaat had ze voor dr hoofd

Ik bleef netjes uit haar buurt maar zij niet van mij

Maar als ik haar straks zie dan zal ik haarfijn eventjes uitleggen wat nou een brullende hengst betekend

en dat Baron ook gevoelens heeft dat ze daar rekening mee moet houden en niet voor zijn neus moet blijven stappen of naast me.
Kijk het kan wel als ze niet hengstig is daar geeft hij niks om.
Kijk weet je hoe dit komt dat ie zo heftig op haar reageerd en niet op andere merries.
Toen hij nog in een andere box stond in een drukke gang.
gingen ze naast hem staan om te poetsen en ze was hengstig en draaide haar kont naar hem toe en Baron kon erbij en ging likken.
kinderen vonden dat prachtig Baron lekker likken en flamen ohh wat konden ze erom lachen.
ook met het ander paard die ze verzorgde liet ze dat toe.
dus nu is Baron gek op de dravers geworden zo gek dat ie dus niet meer tehouden is als hij ze ziet.
Ik was wel boos toen ik het hoorde en heb gezegt dat het niet de bedoeling was en het stond ook nog op zijn box van Hengst niet laten ruiken aub.
Nou ik ga naar Baron