[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Machonito

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:30

cruesli: gelukkig dat Baron bij me bleef en dat ie naar me luisterd en dat ik hem wag kan sturen.
Maar ze bleef bij hem in de buurt of ze het echt niet snapte.
Baron mag dan wel braaf zijn maar het is en blijft een hengst die toch ineens kan door slaan en daar heb ik geen zin in.
en zijn ballen erfa halen door 1 zo een dom wicht doe ik ook niet.
Baron is altijd een heertje maar dit was te uitdagend voor hem Ach gut

Ja Loontje ik weet nog met Prins dat ie ineens doorsloeg en dat ik maar de bak uit ging met mijn hengstige merrie (roos)
Ik zag gelijk dat jij eventje probleempje had met hem en dat ie echt link werd en jou eraf wilde gooien.
Maar gelukig pakte jij hem zo goed aan dat ie het wel geweten had Bloos
Maar ik keek teminste eventjes uit en ging eventjes voor je uit de weg zodat jij de ruimte had om hem aan tepakken.
Kijk dat kan ik niet van haar eissen maar blijf uit mijn buurt zou ik zeggen maar dat deed ze niet Boos!

Saida: Ja een grote dikke vette betonplaat had ze voor dr hoofd Boos! en bananen in haar oren hahaha dat was i ding zeker .
Slapen
Ik bleef netjes uit haar buurt maar zij niet van mij Boos!
Maar als ik haar straks zie dan zal ik haarfijn eventjes uitleggen wat nou een brullende hengst betekend Bloos
en dat Baron ook gevoelens heeft dat ze daar rekening mee moet houden en niet voor zijn neus moet blijven stappen of naast me.
Kijk het kan wel als ze niet hengstig is daar geeft hij niks om.

Kijk weet je hoe dit komt dat ie zo heftig op haar reageerd en niet op andere merries.
Toen hij nog in een andere box stond in een drukke gang.
gingen ze naast hem staan om te poetsen en ze was hengstig en draaide haar kont naar hem toe en Baron kon erbij en ging likken.
kinderen vonden dat prachtig Baron lekker likken en flamen ohh wat konden ze erom lachen.
ook met het ander paard die ze verzorgde liet ze dat toe.
dus nu is Baron gek op de dravers geworden zo gek dat ie dus niet meer tehouden is als hij ze ziet.
Ik was wel boos toen ik het hoorde en heb gezegt dat het niet de bedoeling was en het stond ook nog op zijn box van Hengst niet laten ruiken aub.

Nou ik ga naar Baron Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:08

zo heidi wat een dom kind sorry dat ik het zeg maar die heeft geen verstand in haar lijf ze zag toch dat baron zich groot maakte en wel trek had in haar merrie maar goed dat niet iedereen zo is pffffffff

saida van je hoofdpijn af??lekker oppas spelen op 5 kids pfffff
celine heeft het ook wel eens om iedereen mee naar huis te nemen heb ik innees een huis vol kids ben ook blij dat ze dan weer weg gaan het is wel gezllig maar toch wel erg druk Tong uitsteken

zag ook nog een paar foto`s van een fries die behoorlijk scheef stond erg man
hoop dat ze snel iets vindne hoe het nou echt kan en dat er snel een oplossing geboden wordt voor je paardje
heb het nog nooit gezien trouwens zal voor je duimen dat het snel weer goed komt

wat een rot weer is het toch koud en regen brrrrrr ga zo naar stal en ff wat doen met de paardjes en daarna moet ik les geven dus tot laterrrrrrrrr Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:35

nou, hier schijnt inmiddels het zonnetje.. Naja zeg, komt wel weer wat donkers aan, maar het ziet er nu mooi uit haha

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:41

Doei! iedereen !

Bah t is hier aan het haggelen en sneeuwen, spijtig da hij nie blijft liggen..

Hey evelyne hoe is het ?? wat heb je voor gehad zeg ? in het gips, aie beterschap hé
alles goed met je vos hihi?
Zodra ik kan plaats ik wat fotos of een filmpje.
Mijn fototoestel is/ was ? stuk.... ik had hem een nacht in de piste +regen laten liggen pf
Maar tot mijn grote verbazing deed ik hem deze morgen nog eens open en !! ...hij ging, een paar minuten, normaal kwam er te voorschijn opt scherm dat de batterij leeg is hij ging direct uit, nu kan hij al aan..dus ik HOOP da hij terug in orde komt !
Anders heb ik filmpjes, maar ik moet nog leren hoe ik ze moet saven enzo..wat een gedoe
Voor de rest heb ik een goed KI station gevonden waar ik vers sperma kan hebben van Special D, dus aqua zal een van deze gedekt worden, wat spannend zeg Bloos
Ik ga nu eens de paardjes vezorgen sè tot later

Wat een mooie foto met Cruela et Machonito !! Hij is zo leuk !

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:49

Heel even snel:

Het SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:54

Bij mij ook!!!!!!!!!!!!!

Het blijft alleen niet liggen... Huilen

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:58

Nee.. maar het is wel veel en grote vlokken!
Ik heb jammer genoeg Dizo net gewassen en die is dus nog nat anders was ik even een wandeling gaan maken Haha!.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 16:19

Zo iedereen is lekker bij de paardjes! Haha! Helaas heb ik manda vandaag niet... Zondag weer. Lachen En idd bij ons sneeuwde het ook, leuk hoor Ja

Saida: Dat is misschien wel een heel goed idee om mee te beginnen! Zo kunnen ze elkaar nog zien & ruiken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 16:21

Heidi Pffffttt wat een domme doos zeg! Dat is toch zielig voor dat beest dat ze expres een hengstige merrie aan z'n boxdeur vastzetten. X-tremo stond op het vorige stalletje ook naast een merrie. Die was een soort van chronisch hengstig (vind ik ook niet gek hoor met zo'n knappe vent naast haar Haha! Clown ). Ze konden elkaar ook gewoon zien/ruiken/aanraken door de tralies heen. Op het laatst kreeg hij er wel meer last van, dus ben eigenlijk wel blij dat hij nu niet meer naast een merrie staat.

En dan ook ernaast komen rijden terwijl je ziet dat de hormonen door z'n lijf gieren en hij loopt te brullen. Ik snap dat niet hoor....

En wat een super leuke foto van Machonito! Hoe zag de eerste prijs eruit dan? Want dit vind ik wel een heel leuk thema!! Denk niet dat iemand iets beters had kunnen verzinnen! Vork

Carmen Welkom! Wat voor mixje is Pablo?

Lindy Heb je het idee dat je nu echt veel hebt opgestoken van de mini clinic van LvL?
Ik heb op een stal gestaan waar hij privé les gaf. Het losrijden zag er nog ok uit, maar toen ze de teugels moest oppakken en echt aan het werk gingen zag het er niet uit. Veel te geforceerd. Paard moest in een zijgang en naar voren, maar werd van voren zo erg tegengehouden dat het er echt niet uitzag. Het paard snapte niet wat hij moest doen en het was een paard waar zelfs ZZ-licht mee gereden werd... Ik zelf zou voor geen goud les van hem willen. Maar dat is iets persoonlijks Knipoog

Vanochtend bij die wilde hengst van me geweest. Nou ja wild..... ik heb eerder een tamme hengst. Mijn longeerzweep ligt nog op het stalletje waar ik met mijn andere paard heb gestaan, dus ik had vandaag maar weer mijn rijzweepje erbij gebruikt. Maar echt geen reactie!! Daar trapt hij niet in hoor in zo'n kort stokje. Dus het resulteerde erin dat ik er flink achteraan moest lopen. Heb ik ook weer de nodige lichaamsbeweging gehad vandaag! Extreme duivel Vork

Maar wel echt rotweer! Dan regent het weer keihard en dan is het weer even droog. De buien komen ook heel snel aangewaaid.

Net een lekker erwtensoepje op. Daar warm ik weer een beetje van op na de hele ochtend buiten rondgebanjerd te hebben! Vork

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 17:07

Yenneke: Haha X-je is zo dom nog niet Clown Hij weet best dat jij hem niks kan maken met zo'n kort zweepje! Tong uitsteken Ben echt super benieuwd hoe het zondag gaat uitpakken, spannennndd! Pling Ja

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 17:21

Hallo!!

@t Enamorado: Sam is inderdaad errug leuk!!!! Het gaat ondertussen weer wat beter met hem, dat was in ieder geval de stand woensdag en aangezien ik daarna niks meer gehoord heb moet het wel goed zijn Knipoog

@t Saida: Ik woon inderdaad niet ver van grootebroek af! Kom eigenlijk uit Medemblik dus dat ligt nog dichterbij geloof ik (ehm, topografie is niet zo super dat ik het precies weet...). Ik ben naar Definitly Maybe geweest, mijn zusje had de film uitgezocht met als opdracht: het moet een meisjesfilm zijn.. najah, dat is haar goed gelukt! Erg leuk filmpje en keek leuk weg.

@t Carmen: Welkom, wat een leuk paard!!

@t Heidi: Lekker onoplettend van dat meisje!! Dat ze het niet wist a la maar als je het 6x gezegd heb moet de hint toch wel eens duidelijk zijn?? Gelukkig is alles goed gegaan want anders was jij vast ook de boosdoener geweest omdat 'jij je paard niet onder controle had'. :-s. (en dan zijn ze snel vergeten dat jij 6x gezegd heb dat het iets veiliger is als ze wat afstand houdt Knipoog). Wel een goede oefening :-p
Ik snap baron wel hoor, die spannende mooie dames in de bak, daar moet je gebruik van maken Clown

@t Enno: waarom zit je in het gips?? heb ik dat gemist of stamt dat nog uit het vorige topic??

Nu ga ik even naar Sam toe, het sneeuwde hier ook maar nu lijkt het zonnetje door te komen... Maar even zien hoe het met Sam is en dan wat wandelen of werken aan de hand ofzo.. Groetjes!!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 17:56

Heidi, wat een domme muts zeg. Sommige mensen hebben echt niets in de gaten. Maar dat ze ook nog Baron aan die merries laten ruiken en likken. Ik zou echt woest zijn.

Haha, die X-je. Liever lui dan moe. Ze hebben het zo goed in de gaten he. Had je je freestyle touw niet bij de hand?

Cin, ik hoop dat je snel foto's kan maken. Is altijd erg leuk.

Iloon, arme jij. Iedereen lekker naar de paarden behalve jij. Maar dat is zondag dan wel dubbelop genieten.

Hier ook iedere keer hagelbuien. Geen sneeuw jammergenoeg.

Net weer even aan het werk geweest met Sun. Eerst lekker loswerken aan de hand. Gaat echt steeds beter. Op een kleine aanwijzing doet hij nu travers en renvers. Eerst langs de bakrand en daarna doe ik het op de AC-lijn en probeer hem halverwege om te zetten. Doet hij erg braaf. Ook een paar passen appuyement. Dat vind hij alleen nog erg moeilijk, maar voor brokjes doet hij het graag. Met rijden was hij ook heel braaf. Eerst had ik mijn zweep nodig om hem even goed voorwaarts te krijgen, maar vandaag had ik hem alleen maar nodig om hem wat feller voor mijn been te krijgen. Dus ik ga nu echt naar het luie rijden toe. Niets in mijn handen en steeds lichtere hulpen met mijn benen. Zodra dat allemaal lekker loopt, kan ik wat aan mijn zit gaan sleutelen en dan misschien eens met spoortje rijden. Dan wordt ik helemaal lekker lui.

Heidi, jij doet met Baron en Marcel met LLano toch ook aan academische rijkunst? Zo ja, mag ik eens bij jullie komen kijken. Lijkt me wel gaaf om wat verdergevorden bezig te zien. En gaan jullie nog foto's maken van een training voor Prinsjesdag?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:40

geen sneeuw hier, stralend mooi weer, zonnetje erbij.. alleen hagel vanmiddag

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 19:13

Gelukkig staat Baron nu in een schuurtje waar geen andere paarden mogen komen.
Daar staat ie veel rustiger en ik hoef me dan ook niet meer zo optewinden als iemand een merrie naast hem zet.
Baron kan wel beetje neusen met 1 merrie maar zij is altijd zo een Sjago ze bijt hem altijd weg.
ze is nooit echt hengstig en pest hem nooit ja met weg bijten richting de tralies.

Kijk zo ziet mijn stalletje beetje eruit Bloos

Lekker een eigen hoekje Haha!
Afbeelding

Van buitenaf genomen
Merrie kijkt zo in de stal en ook naar buiten (Buitenbox kijkend naar binnen stallen) .
Normaal is de boxdeur van Baron dicht behalve als ik bezig ben met hem Haha!
Afbeelding

Baron wil vriendjes worden maar zij lekker niet Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

In het schuurtje staat Machonito en nog 1 schimmel merrie en Baron
dus lekker rustig
geen andere paarden hoeven langs hem telopen.

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 19:37

Zoo lekker gewerkt vandaag!!
hier heeft het ook gesneeuwd joh!!

Pabloo is trouwens een Fries X Oldenburger (75% fries)

Mochanito, wat een leuk paardje zeg!! ziet er lief uit

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 19:48

@Machonito: Ja zoiets dacht mijn moeder ook al. Denk het zelf ook. Haaha gekke Baron ook, lijkt me echt lachen! Je nieuwe ava is heel leuk!

@ Yenneke: Wat vervelend zo'n lange file.

@ Saida: Zo, nog geen uur? Dat is erg kort. Maar knagen die ook, of likken ze? Nagelbijten / Gniffelen

@ Michelle: Ook al zo kort, jeetje!!

@ Nikitah: Oh haaha. Lijkt me ook heel mooi om mee te maken. Hopen dat de politie het maar niet ziet hahah.

@ Enamorado: Dat is heel vervelend.. Beterschap. Wel een leuke foto van Enno.

@ Petra: Klinkt heel gezellig. Benieuwd naar de foto's. Beterschap voor Tsjil met z'n mok, hopen dat dat werkt!

@ Malin: Alweer, dat is echt rot!!! Heel veel sterkte! Jaaa foto's! Haha!

@ Carmen: Welkom Carmen! Je hebt een heel mooi paardje.

@ Machonito: Wat iritatant zulke mensen. Die gewoon niet luisteren naar je terwijl je je handen vol hebt. Gelukkig is ze uiteindelijk weggegaan.

@ Ilona: Ja.. Ik heb alleen geen foto's van de bult. Maar goed idee, ik zal het morgen maken! Overige foto's zijn beetje gelukt... Fijn dat 't zo goed ging, leuk voor de eerste keer! Haha!

@ Machonito again: Hahahaha wat een leuke foto!!!! En wat een leuke stal heeft Baron zeg.

@ Jasmijn: Ik wil oooooooooooooooooooooooooooooook sneeuw!!!

@ Yenneke again: Haha gekke hengst. Hmmmmmm erwtensoep, ben jaloer, doe daar haast een moord voor nu!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 20:17

Es: Leuk dat de foto's zijn gelukt, wel plaatsen he! Haha!

Heidi: Leuke foto's weer van Baronnetje. Ik moet ook maar weer is langs komen Ja

Spokie: Jaa, ik ga ook zeker genieten zondag. Haha! En wat goed dat het werk aan de hand zo goed gaat! Dat wil ik ook nog gaan doen, moet alleen nog leren hoe ik dat moet doen.. Clown

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 20:22

Ja, ik ga ze nu plaatsen! Lachen

Let op, ik kan niet zien waar ik richt want er zit een scheur in mijn beeld dus ik zie niets haha. Het was dus puur op gevoel, dus wist niet of de flits aan stond wat dan ook, dus mooi is het niet Clown..

Is Fue niet veranderd?

Afbeelding

Afbeelding

Hahaha geintje Huilen van het lachen.. Dat paard staat een paar meter verderop, ik moest hem even aan jullie laten zien.. Dit is dus echt het mooiste paard wat ik ooit heb gezien, letterlijk.. Vooral als je hem echt ziet.. En jammer genoeg, word dat paard er maar 1 keer in de Maand uit gehaalt. Sinds dat ik daar sta, heb ik dat beestje nog maar 1 keer zien rijden.. Boos!

Afbeelding

Afbeelding

Dat is mijn lieverd!! Lovers En daarna viel mijn camera uit en waren mijn batterijen op Clown. Hij was nog heel gek in de bak namelijk, maar camera werd zwart..

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:04

@_saida_: Sil was indd flink aangevallen. Alle wonden zijn nu mooi aan het helen en op bijna
allemaal zitten alweer zwarte haartjes. Zijn rechterachterbeen lijkt nu ook de goede kant op
te gaan, die was echt nog hartstikke dik elke keer, maar ik ben flink aan het smeren met
Traumeel gel en het lijkt nu echt minder te worden Lachen

@machonito: Wat gaaf zo verkleed! Echt aan alle details zijn gedacht, heel leuk!
en mooi stal heeft Baron!

@yenneke:
hahah heel herkenbaar! Sil gaat ook echt niet rennen als ik met een rijzweepje sta te
zwaaien Haha! Soms met de longeerzweep staat hij me nog stom aan te kijken, en ik maar zwiepen Haha!

@essssss: Wat een knap paard is dat eerste paard, wat een manen ook Lachen maar jouw eigen knapperd mag
er zeker ook wezen Haha!

Ik heb heerlijk door alle sneeuw en hagel buien heengeslapen vanavond Haha! Net nog even langs Sil
geweest, alle littekens ingesmeerd met calendulan en zijn re-achterbeen met Traumeel. Hij heeft
gelukkig geen open wonden meer, dus de acederm blijft in de kast, scheelt er weer 1 Knipoog
De wond van zijn neusvleugel is gelukkig ook helemaal genezen, zn neusje is weer net zo mooi als
vanouds, gelukkig maar! Haha!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:12

Nou, gelukkig geneest alles weer netjes! Lachen

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 21:48

Heidi -> Hihihi! Die foto is echt geinig!
Na jouw uitleg te hebben gelezen denk ik zomaar dat je al genoeg keren hebt uitgelegd hoe of wat.
Ik ga er van uit dat zo'n meisje ook wel van de hoed en de rand weet, dus vind ik het persoonlijk nogal onbehoorlijk dat ze al jouw (en ongetwijfeld Marcel's) waarschuwingen negeert.
Als je haar nog een keer haarfijn uitlegt wat het betekent als Baron zo brult zou ik daarna niet eens meer beleefd vragen of ze er rekening mee wil houden en uit de buurt wil blijven........
Je zal er maar mee te maken hebben, hè? Sterkte!

Petra -> Mijn hoofdpijn is idd weg.
Ik lag er gisteravond lekker op tijd in en heb heerlijk geslapen!
Frits heeft Lisanne nog opgehaald van een schoolfeest en kroop om een uur of 12 naast me, maar heb ik niet eens meer in de gaten gehad terwijl ik normaal heel licht slaap.
Vandaag een heerlijk paardendagje gehad!

Yenneke -> Hahaha! ik zie het al voor me hoe je achter hem aanrende met je korte zweepje! Haha!

Nikitah -> Medemblik ligt iets dichterbij idd.
Mooi stadje vind ik dat! We gaan er regelmatig eten bij de Portugees! Hmmmm!
Die film zegt me eigenlijk niets, ben ook meer van de actiefilms eerlijk gezegd.

Esmée -> Er wordt niet gelikt, niet geknaagd, maar hele happen verdwijnen eruit tot de andere brokken op de grond liggen en in hele stukken weg worden gewerkt.
Ik vond Fue in ene al van die lange manen hebben en een roze neus.
Dacht al; hier klopt iets niet....... Nors opkijken

Christy -> Ik heb toen de foto's gezien op het FPF, dat zag er echt niet leuk uit.
Arme Sil.....
Gelukkig gaat het beter met de verwondingen, maar hoe is Sil er zelf onder?
Heeft hij er nog iets aan overgehouden van angst oid?
Wist je dat je ook druppels kan krijgen van Traumeel?
Dit bevordert de genezing van binnenuit.

Vandaag was het weer vrijdag, dus; PAARDENDAGJE VOOR MIJ!
Vanmiddag naar Grytsje en Cipke geweest.
Grytsje heb ik uit haar stal gehaald, Cipke erin gelaten en toen Grytsje zo vastgemaakt dat ze nog wel met Cipke kon neuzen.
Cipke begreep het niet echt en liep eerst wat onrustig in de rondte te hinniken.
Later werd hij rustiger en begon zelfs een beetje gek te doen in de stal.
Grytsje reageerde heel rustig en bleef netjes staan en stond zelfs te slapen. Haha!
Ik ben meteen een stapje verder gegaan en heb ze nog een beetje verder uit elkaar gehaald.
Iemand bleef bij Cipke staan en ik ben met Grytsje naar buiten gelopen voor een klein rondje.
Het eerste rondje ging super, ze liep netjes met me mee, wel wat kijkerig naar Cipke toe maar echt heel braaf.
Het tweede rondje braken 3 paarden los uit de buitenbak en die kwamen op ons af denderen waarop Grytsje meteen reageerde en haar veulen wilde beschermen.
Ze werd wild (rondjes om me heen rennen, stijgeren, proberen weg te komen) en ik had echt moeite om haar bij me te houden.
Ik kon ook niet met haar weglopen want ze kwamen achter ons aan en bleven rond Grytsje lopen.
Dus ik brullen of de eigenaars (die doodleuk stonden toe te kijken) ajb hun paarden wilden pakken.
Daarna wilde Grytsje nog maar 1 ding; naar haar kind toe!!!
Maar zo wilde ik haar niet naar binnen toe brengen, dus heb ik haar eerst rustig laten worden en ben toen pas naar binnen gelopen.
Al met al heeft het nog geen 5 min. geduurd, maar voor een eerste keer vond ik het heftig genoeg!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:09

Zo, hier dan eindelijk de rijfoto's van mijn allereerste les op een Andalusiër!
Ik zou zeggen; brandt los, maar hou rekening met het feit dat ik nog maar een jaar rij, dus weinig ervaring heb en heel erg moet omschakelen wat de manier van rijden betreft. Knipoog

Afbeelding

Inzetten volte.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even lange teugel en op zit sturen.
Afbeelding

Op de plaats rust!
Goed luisteren naar de juf.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volte.
Afbeelding

Voor de allereerste keer in m'n leven schouder binnenwaarts.
Ik begreep niet echt wat mayke bedoelde en zat helemaal scheef........ Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door _Saida_ op 21-03-08 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:26

@ Saida: Hahahah, dat kan ook!! Nagelbijten / Gniffelen Hihihi, ja, vond het zo'n prachtpaard dus ik dacht, die verdiend wel een plekje hier. Oei.. Wat raar dat de eigenaar ook gewoon nog bleef toe kijken.. Gelukkig is niets ergs gebeurd. Als allereerst, een pracht paard, echt waar! En kijk ik nou scheel of heeft ie nou een heel edel koppie? (Voorkeur bij mij hehe) Aangezien je nog maar net op een Anda rijd, en ook op die vind ik dat je nog keurig rijd hoor! Hoeveelste keer rijd je nu op dit paardje?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:39

Op de foto's hierboven was het voor mij de allereerste keer op Gemelo.
Gemelo is een grapjas en mag je graag een beetje uitproberen, maar hij is ook een echte heer en mag graag de leraar uithangen!
Dan voelt ie zich heel trots en belangrijk.
Hij is gewoon een schatje!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 23:34

Ziet er netjes uit saida vooral voor een jaartje paardrijden.. je word alleen wel veel onthoofd Nagelbijten / Gniffelen

Yenneke de tips die hij maggaf had ik wat aan en waren niet streng.. Ook vriendelijk voor mijn paard.
Maar ja we reden met zijn 6 en dus moeilijk oordelen.. ik vond hem wel arrogant.. Als je hem complimenten geeft heeft hij aand8 voor je maar ik gaf de opmerking "mijn paard blijft je een engerd vinden " toen draaide hij zo zijn hoofd van mij weg en zei niets meer Nagelbijten / Gniffelen

Ff een update

Afbeelding

Afbeelding

heb 31 maart de echo.. Ga nu slapen word naar bed geschopt door manlief Tong uitsteken moetgoed om mezelf denken zegt ie Haha!