Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amigo_tje schreef:Ik moet die nog laten komenHeb een moeilijk moment gehad fkes...
Ik heb wel al iemand gevonden, schijnt een hele goeie te zijn. Én ze woont niet ver van mij, dus das ook wel een mooi meegenomen kwestie![]()
Ik heb ermee gebeld om te vragen naar prijzen en evt behandelingen enzo. Ik ga nu binnenkort bellen om een afspraak te maken.
Verder gaat alles goed met haar. Ze háát het om buiten in de wei te lopen nu, in dit k*tweer. Ze staat veel liever in haar warme, knusse stalletje. Maar ze móet af en toe buiten van mij, om haar benen te strekken en frisse neus te halen. Ze krijgt dan hooi als ze voor langere tijd buiten moet (mag). Als het maar voor even is (bv om stal te kuisen), dan krijgt ze geen hooi (wel in haar stal). Dan loopt ze doelloos rond in de wei en van zodra ze ons ziet om de kruiwagen te legen op de mesthoop, draaft ze gezwind naar het hekkenAls ze ziet dat ze nog niet binnen kan, dan druipt ze (teleurgesteld?) terug af om weer doelloze toertjes te doen. Als het haar beu is, staat ze héél ongeduldig tegen het hekken te duwen...
ieleoor schreef:nou ik denk dat de friezen 't winnen hoor!!hahaha
Candorlover schreef:Ik ken de merrie niet, maar wil wel even zeggen dat ik het heel goed van je vind dat je haar koopt! Ze leeft zoals te horen niet in een goede toestand nu.
Amigo_tje schreef:En toch... we zien hen graag en blijven hen graag zien, onze modderpaardjes
avaluna schreef:Alle respect voor jou!