Nee, we hebben altijd wat te klagen! Gelukkig over mijn merrie niet! Ze staat er goed bij en ook het voorbrengen gaat goed. Vanavond nog even oefenen en misschien donderdag nog even, ligt eraan hoe het vanavond gaat.
Oh kijk dat is mooi. Mijn hengst is een weekje uit logeren bij Elske. Nog klein beetje onrustig maar het voorbrengen voor de 1e x gisteren ging goed
retivi
Geplaatst: 11-09-12 14:40
Och jij zit ook nog in de mega rubriek. Het aantal merries valt wel heel erg tegen dit jaar, dat vind ik wel jammer. Zeker aangezien ik er nog wel één had mee willen nemen, maar zij mag niet ivm geen PRE veulen afgelopen 3 jaar. Volgend jaar hoop ik ze alletwee mee te nemen! Zullen ze wel alletwee drachtig moeten zijn (helemaal niet erg!)
Jaa pff ik doe ook eens mee hoor. Gelijk zoveel! Nou dat vind ik ook wel jammer ja. Als het overal een beetje gelijk verdeeld was zou wel leuk zijn maar helaas Nou ik heb zelf de afgelopen maanden ook wel met hem geoefend en Elske via youtubefilmpjes op de hoogte gehouden voor op- en aanmerkingen. Maar goed de puntjes op de i zetten mag Elske doen, die kan dat veel beter dan mij