Hihi ik hoop toch eigenlijk echt wel dat ik er bij zit anders heb ik voor niks geoefend.. maar inderdaad 10 vallen er af... aaaaah dat maakt het nog erger..
mirmar
Geplaatst: 05-09-11 20:57
@charadja, kom officieel uit Den-Haag dus niet zo aardig, haha, maar je hebt gelijk hoor, zijn heel aardige mensen, helemaal niet zo stug als ze zeggen maar je moet er zelf gewoon voor openstaan. Net Mau ff gelongeerd met seretta, was lekker druk door de wind, wat galop ertussen maar de drafpassen die ie wel liet zien . Denk dat ie het qua lopen niet zo verkeerd doet maar is er qua uiterlijk lang niet dus denk dat 't rijden niet hoeft. Hoop woensdag nog wel te kunnen lessen maar aangezien het weer wat eraan komt zal 'm dat wel niet worden, mag blij zijn al de bak enigszins te doen blijft, zou nu best wel een binnenbak willen hebben . Wil sowieso proberen om hem zaterdagavond daar ff te rijden, al was het voor mezelf om te kijken of en hoe het gaat. Ben echt supernerveus, haha
Charadja
Geplaatst: 05-09-11 21:19
stiekum blij te horen da'k niet de enige ben die t toch wel ietsje te snel vind gaan...en ik maar denken dat ik de enige was die nog niet de puntjes op de i heeft(ben pas bij a geloof ik whahahahaha) och, die paardjes moesten es weten hihi
guessje
Geplaatst: 05-09-11 22:29
Haha allemaal stress( hier ook hoor !! ) Bij mij zitten ook nog lang niet alle puntjes op de i... Hij is vorig jaar augustus zadelmak gemaakt en tussendoor een paar keer gehobbeld en sinds mei word hij pas 'serieus' gereden ong 3 keer per week. Maar ik mag niet klagen, hij doet het wel superbraaf en is erg werkwillig en hij zit super in zijn vel!
Als iemand voor mij hooi zou mee willen nemen heeeeel graag, het is hier heel moeilijk te krijgen en mag van vriendlief geen hooi in de auto neerleggen en in de trailer heb ik geen plek meer over voor hooi.
Neeehh.. zucht.. puntjes staan hier ook nog lang niet op de i..
Baal als een stekker zeker als ik de lijst zie..wil niemand zenuwachtig maken maar er doen dit jaar heel veel profs/ semi profs mee, die dus constant met paarden bezig zijn en niet afhankelijk zijn van hoe laat ze uit hun werk komen en hoe hun bak er bij ligt door het weer..
Maar weet je; je moet maar zo denken; het is fantastisch daar te staan met je paard en we gaan heel veel mooie paarden zien, dus zet je verstand op 0 en ga genieten!!!
Charadja
Geplaatst: 06-09-11 11:08
Cyrina,hele wijze woorden die kloppen als n bus..dit is n supergave ervaring en die hebbe we dan maar mooi in de pocket..pakt niemand ons meer af! Ben ooit es naar geldersche geweest met Charadja(ze was toen al vaak ziek) We hadden de snelste tyd denk ik..scheuren v bloembak naar bloembk,geweldig haha..we gaan genieten ach en ik ken niemand van de lijst hihi
hmm je maakt me nu wel heel bang Cyrina.... maar het gaat mij vooral om de ervaring want winnen zal ik toch niet want Don is een beetje aan de slanke kant. Ik voer hem veel bij maar het komt er maar superlangzaam aan. hij is ook zo'n puberende druktemaker maar we zien het wel hoe het gaat. Wel leuk dat er zo veel profs meedoen, kunnen we lekker kwijlen van hun paardjes
unamie
Geplaatst: 06-09-11 11:49
De spanning slaat toe zo te lezen Het weer zit iid ook niet mee om te oefenen..
Hier beginnen nu ook een beetje de kriebels te komen Adem in adem uit.... ik ga gewoon mijn best doen en op hoop van zegen dan maar Mocht het niet zo goed gaan, so be it
De profs zijn ook leuk om naar te kijken! Ik heb er zin in
Cyrina
Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-11 11:57
Als jullie wat grote fokkers willen herkennen, is best wel leuk, kun je zien welke paarden je kan verwachten en wie weet kijken voor heren voor jullie merries etc...
Jee..welke snelweg? Enne,gaaf palomino's en vosjes..komt gelijk goed uit..kunnen zij mooi naar de sicab, ik vind Deurne al zo'n gedoe hihi Neem petje af voor iedereen die van zo ver komt,ik hoef maar n uur(tenzij k weer es verdwaal)
mirol3
Geplaatst: 06-09-11 17:53
hmm een uurtje rijden, dat zou ik ook wel willen ..... ach ik doe er maar minimaal 2,5 uur over het kan nog erger
maar wel 2,5 de tijd om naar briefjes van 50 te snuffelen
mirmar
Geplaatst: 06-09-11 18:42
Hoe laat willen jullie aanwezig zijn? Je kan geloof ik vanaf half 5 tot 8 uur binnenkomen, denk dat ik maar zo vroeg mogelijk probeer te zijn en rond half 1 ga rijden, ben ik iig op tijd en heb ik die stress niet .
just_kiki
Geplaatst: 06-09-11 18:45
Voor ons nu maar anderhalfuur naar assen was het 4,5 uur ofzo (zeeland )
Cyrina
Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-11 19:14
Ach slechts 250 km voor mij
Voor degenen die nog een meiske zoeken... ik heb nog wel een goede 15 jarige fokmerrie te koop welke ook zadelmak is, wegens leeftijd hoef je dan niet diep in de buidel..
En het bruine merrie veulen van Cantaor X Jerezana ga ik ook verkopen als ze oud genoeg is een veulen is natuurlijk ook niet zo duur als een volwassen paard. Moet je alleen nog wel even wachten voordat je met haar fokken kan.. maar ze kan wel super bewegen!
unamie
Geplaatst: 06-09-11 20:23
250 km pff das een hele zit
Wij 170 km ruim zo'n 2 uur rijden ongeveer
Je mag vanaf 15:00 in dus rond die tijd hoop ik er te zijn
PhiaBink
Geplaatst: 06-09-11 22:51
In Belgie hoefde we maar 12 km te rijden. Even snel naar huis om te voeren. Lekker makkelijk. Volgend jaar mag het weer in De Warre zijn! Deurne is ongeveer 30 min rijden, dus ook redelijk dichtbij. Biola blijft thuis, dus.... eh grijp je kans, want volgend jaar is ze waarschijnlijk wel in NL te bewonderen.