[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 23:29

Limonade, gefeliciteerd, Sintra is een supermooie merrie, had niet gedacht dat Chawwa haar zou verkopen.

Denise, gelukkig gaat het weer beter met Heike!!

Ik heb net een lesje T-Toutch gehad, leuk om te doen hoor!!
Daarna nog even met Xantha aan de hand gewerkt, brrrr wat was het koud.
Maar wat deed ze weer stinkend goed haar best <3

heikedenise

Re: BPL5 In volle vaart kletsen we verder over het barokke paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 09:32

Goedemorgen mensen :wave:

Wanda – zal dadelijk even het topic lezen

Astrid – ja super gefeliciteerd en een hele mooie merrie :j

Debby – lekker gewerkt met xantha zo te lezen, en het was zeker koud gisteren avond

Hier jammer genoeg nog geen uitslag van utrecht helaas, vandaag maar even bellen.
Heike toonde gisterenavond wakker en keek helder uit zijn ogen , gaf ook aan dat die wat wilde eten dus heeft weer lekker wat ‘’pap’’ gehad
Gisteren ook heel de dag koortsvrij geweest alleen savonds wel wat verhoging,

Vandaag weer even lekker met hem tutten

kschulte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 10:30

@Denise, fijn dat het langzaam de goede kant op gaat. Ik ben benieuwd naar de uitslag, hopelijk is Heike snel weer helemaal fit.
@Xantha, ondanks de kou dus lekker bezig geweest. Lijkt me erg leerzaam, gaaf joh.
@Limonade: van harte gefeliciteerd, wat prachtig!!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 11:11

Denise gelukkig lijkt hij weer wat beter, hopen dat ze de uitslag wel al hebben!

Debby leuk zo'n lesje :)

Hier is het noodweer losgebroken := al een paar dagen was het bewolkt en af en toe aan het miezeren maar vannacht heeft het echt keihard geregend, en nu drupt het ook nog een beetje door, getver zeg. Verder weinig bijzonders, broek lijkt de goede kant op te gaan, hij loopt alweer helemaal gewoon maar er zit nog steeds een beetje een zwelling. Hij krijgt nog steeds de antibiotica, maar omdat het dus wel beter wordt zetten we hem maar nog niet gelijk op de trailer, schijnt dat het toch een beetje onrustig is op de weg met alles wat er in Libie aan de hand is (daar zitten we hier vlakbij..) en daarbij doe je zo'n beestje ook liever niet 530km op de trailer over niet al te goede wegen aan als het niet echt nodig is.. Dus we kijken het nog maar even aan.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 12:37

Oh wat gaat het hier toch snel zeg := .

Astrid, wat een prachtige merrie! :D Gefeliciteerd, je zal wel helemaal in de 7de hemel zijn :)) .

Ellis, jou kleine man gelukkig aan de betere hand :j . fijn!

Denise, balen dat je nog niks hebt gehoord.. hopen dat het goed is! En gelukkig lijkt Heike op te knappen, wat een opluchtig!

Martine, dat klinkt al beter! Hopelijk lost het zichzelf op met een berg liefde en wat medicijntjes.. dat bespaart hem een lange rit! Als hij goed loopt scheelt dat iig al een hele hoop :j .

Deb, wat is T-Touch :o ? Fijn dat je knappe dame het zo goed doet. Maar ze is niet helemaal in dr hummetje begreep ik? Hopelijk krijgt ze weer energie als het zonnetje strakjes weer gaat schijnen 8-) .

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 12:39

@ Denise, wat irritant dat het zo lang duurt. Snap dat je gewoon zsm iets wil horen.

@ Lakshmi, fijn zulk weer... Spannend al die onlusten bij jullie in de buurt.

Dames, wat is jullie ontwormingsschema?

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:46

Heey

jeetje, wat kletsen jullie veel zeg :D.

Dankzij Shaddy heb ik dus mooi een lichte hersenschudding. Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter.
Alleen is mijn jeukbeen nog rood en opgezet en wat pijnlijk maar de hoofdpijn is bijna helemaal weg :).

Zondag wel naar Nouchka geweest en ze was weer erg knuffelig <3. We hebben nog even met haar gestapt aan het touw en dat doet ze steeds beter <3.

En met Shaddy zijn we weer aan het opbouwen met stappen. Echt heel rustig aan want we merken wel aan haar dat het echt rustig moet. Als we te lang doorgaan loopt ze de volgende dag weer wat moeilijker.
Nu stappen we ongeveer 5 minuutjes. Dat breiden we langzaam uit.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:53

Zit op het moment met een grijns achter mijn pc. Omdat onze sectorbijeenkomsten ineens alleen maar serieus mochten zijn i.p.v. serieus met een leuk tintje hebben wij de 'burgelijke ongehoorzaamheid' ingevoerd.
Ofwel: we doen leuke dingen wel in eigen tijd of op eigen kosten. Collega en ik zijn net even langs de Xenos gegaan en hebben allebei een doosje met 6 ongelooflijk kitsche kleurige paaskuikentjes gekocht. En die hebben we allebei bovenop onze beeldschermen geplakt :D :D :D

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 15:02

-HIHI, burgerlijke ongehoorzaamheid... ik zeg: ik ben VOOOOR!!

-Ik hoop dat Heike goed doorzet, ik schrok wel van de berichten!

-Dat t-touch, ben wel benieuwd wat je daarvan vond. Ik ben in eerste instantie bang dat het enorm zweverig is, en daar krijg ik altijd de kriebels van. Aan de andere kant dacht ik dat in eerste instantie ook van freestyle, en daar heb ik ondertussen met veel plezier twee cursussen in gevolgd. En dat is beslist niet zweverig... (In mijn geval eerder drijfnat bezweet met beide beentjes op de grond... :))

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 15:28

@ Femke, waar in de Betuwe woon je? Ben wel benieuwd. Wij hebben 6 jaar in Zetten gewoond.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 15:29

Ik woon in Echteld, vlak bij Tiel.

Ik zat net t topic door te lezen, en zag dat je een paardje hebt gekocht, een Lusi....

GAAF!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:10

Debby: Brrr, het was zeker koud! Dat je het op hebt kunnen brengen om met Xantha aan de slag te gaan.
Wel leuk dat je met T-Touch aan de slag bent gegaan :j

Denise: Vervelend dat je nog geen uitslag hebt, gelukkig toont Heike naar omstandigheden wel goed.

Martine: Gedsie noodweer, dat is nooit fijn :n
Gelukkig gaat Mabrouk weer iets beter. Wel vervelend dat jullie door die toestanden in Libië nu niet op kunnen.

Hier niet zo veel te melden...

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:55

Zooo ik heb het nieuwe topic ook gevonden, en eindelijk eens tijd (gemaakt) oom ook weer te reageren!
Opening van het topic is leuk gedaan trouwens, dat heeft vast wel weer even werk gekost :D

Denise ik las net de laatste twee pagina's en wat een schrik van Heike, sterkte ermee! Gelukkig lijkt hij dus alweer wat op te knappen?

Astrid van harte gefeliciteerd met je super knappe merrie, ik wist er al een beetje van ;)
Ik weet zeker dat je veel plezier aan Sintra zult hebben! +:)+

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 09:56

Karin – ik hoop ook snel dat die weer helemaal de oude is

Martine – ik zie dat bij jullie het noodweer los is gebroken hopelijk is het snel weer wat beter weer is.
Hoe is het verder met jou, heb je al een buikje?

Ilona – het is zeker frustrerend als je niks hoor hoop dat ik vandaag toch wel wat duidelijkheid krijg

Angela – fijn dat je nu geen hoofdpijn meer hebt, alleen balen dat het nog wel rood is,
En super dat je aan het opbouwen bent met shaddy gewoon lekker rustig aan doen
En fijn dat nouschka weer knuffelig was

Branka – geweldig ik zie die kuikentjes al helemaal opgeplakt zitten

Femke – wij hopen ook dat heike snel weer zijn eigen is.

Aline – bedankt

Hier nog steeds geen uitslag :( baal enorm hoop dat ik vandaag toch wel de uitslag kan krijgen.
Tussen 1 en 3 komt de dierenarts weer om hem te controleren en als we dan de uitslag hebben kunnen we kijken welke behandeling we gaan starten

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 10:07

Sanne, same here. Chico staat even op een laag pitje. Of ik had geen zin, of iets anders leuks, of regen.. Blegh haha. Naja, vandaag weer les dus even kijken of we weer lekker kunnen rijden vandaag.. Al heb ik al geen zin meer als ik naar buiten kijk, echt vies weer nu :( .

Denise, wat duurt dat lang zeg :? Al die tijd toch in "onrust". Doet heike het verder nog steeds goed?

Aline, hey! :D Hoe is het met jou? En met de beestenboel? Rijd je Ulises nou ook veel? En nog shows met Cas aan de lt?

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:56

Gefeliciteerd Limonade met je nieuwe aanwinst en het is zo oktober.
Denise, ik ben blij dat Heike weer de goede kant opgaat.
Verder hier niets nieuws te melden.

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:58

Jij ook gefeliciteerd Hosante, met je verjaardag!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:59

Ingrid, gefeliciteerd! :D

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 12:04

Hey Ilona, met mij en de beestenboel alles goed :D
Afgelopen weekend Vivootje weg gebracht naar zijn baasje, dus da's wel even raar dat hij hier niet meer op de wei staat.
En verder, rijden hahaha, ik rij op het moment nog helemaal niets!!! Het winterseizoen is meestal niet zo aan mij besteed in ieder geval niet wanneer de temperaturen rond of onder het vriespunt komen. Wil niet met mijn winterhanden en ik ben dan ook al lang blij als ik alles verzorgd, uitgemest, en van hooi/voer en vooral water (grrr nog of weer bevroren) voorzien heb.
Robert langeteugelt wel gewoon door wanneer het even kan. Die heeft minder last van de kou of zijn handen.
Met jou en Chico ook alles goed? Gaat wel lekker op de wedstrijden geloof ik?!!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 12:04

Ingrid, gefeliciteerd met je verjaardag!

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 12:05

Hosante/Ingrid gefeliciteerd! ;)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 12:09

gefeliciteerd!! :D *\o/*

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 12:18

@ Limonade, van harte!!!! Ik snap dat je erg blij bent met jou nieuwe aanwinst!!!

@ Denise, fijn dat het nu beter gaat...

Verder ben heeeel druk geweest, dus vandaar even niet gereageerd. Ben nu ook een beetje grieperig, het was ook zooooooo koud, zeker de dag dat ik bij Jasmijn stond les te geven, tjonge! Volgens mij heb ik daar nu ook mijn ziek/zwak/misselijkheidsbuitje opgelopen!

Zondag voor het eerst met ons hengstje naar crosstraining geweest, wat deed die kleine jongen het goed! Echt zooooo gaaf!!

En verder ben ik erg druk met van alles en nog wat...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 12:47

Leuk Elise, heb je nog foto's van de cross? Wel balen van je griepje, beterschap!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 12:49

elise, sterkte!
ow gaaf crosstraining!!