Denise, gelukkig gaat het weer beter met Heike!!
Ik heb net een lesje T-Toutch gehad, leuk om te doen hoor!!
Daarna nog even met Xantha aan de hand gewerkt, brrrr wat was het koud.
Maar wat deed ze weer stinkend goed haar best
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

al een paar dagen was het bewolkt en af en toe aan het miezeren maar vannacht heeft het echt keihard geregend, en nu drupt het ook nog een beetje door, getver zeg. Verder weinig bijzonders, broek lijkt de goede kant op te gaan, hij loopt alweer helemaal gewoon maar er zit nog steeds een beetje een zwelling. Hij krijgt nog steeds de antibiotica, maar omdat het dus wel beter wordt zetten we hem maar nog niet gelijk op de trailer, schijnt dat het toch een beetje onrustig is op de weg met alles wat er in Libie aan de hand is (daar zitten we hier vlakbij..) en daarbij doe je zo'n beestje ook liever niet 530km op de trailer over niet al te goede wegen aan als het niet echt nodig is.. Dus we kijken het nog maar even aan.
.
Gefeliciteerd, je zal wel helemaal in de 7de hemel zijn
.
. fijn!
.
? Fijn dat je knappe dame het zo goed doet. Maar ze is niet helemaal in dr hummetje begreep ik? Hopelijk krijgt ze weer energie als het zonnetje strakjes weer gaat schijnen
.
.
.
. We hebben nog even met haar gestapt aan het touw en dat doet ze steeds beter
.

baal enorm hoop dat ik vandaag toch wel de uitslag kan krijgen.
.
Al die tijd toch in "onrust". Doet heike het verder nog steeds goed?
Hoe is het met jou? En met de beestenboel? Rijd je Ulises nou ook veel? En nog shows met Cas aan de lt?