Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nicolanca schreef:Borderjay, weet je misschien dan wie de vader/en of moeder is? (Ik blijf nieuwsgierig).
Fijn dat hij bomproef is!
Cambiar schreef:Hier nog een prachtige te koop op marktplaats:http://www.youtube.com/watch?v=SG9kuHmWhEE
Hij is wel vrij groot voor een Berber.
Moragh schreef:Rad is dat hij helemaal 100% goed loopt... Niet rad is dus niet goed lopend, kreupel is dan weer net iets te ver zeg maar..
Dit paard lijkt LA anders te lopen dan RA, lijkt de knie maar daarvoor kan ik het niet goed genoeg zien. Kan heel makkelijk dat dat een moment opname was hoor... Het is iets kleins wat ik zie...
Cambiar schreef:Magico, dat is dus jouw paard?? Wat een toeval! Neen, ken haar niet, maar heb gewoon eens gebeld....Ze vertelde me dat ze dacht dat ze beter was en dit paardje gekocht had om opnieuw te beginnen. Nu moet ze jammer genoeg constateren dat ze zicht toch niet zo goed voelt, daarom verkoopt ze hem terug. Is naar schijnt een hele lieve en kijkt naar niets op wandeling.
borderjay schreef:Heeft ze het met jou over Magico gehad?
Moragh schreef:Ik zie onregelmatigheden heel snel, is soort tic van me... Soms ook heel irritant hoor, want een apart loopje hebben paarden best wel, zonder dat er dan iets mis hoeft te zijn.
Maar meestal is het handig...