Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:er groeit daar toch gras?
Lijkt mij zo in de tropen
borderjay schreef:Naatjuh hmmm...eerlijk gezegd vind ik die paarden er niet echt gelukkig bij lopen...als die mensen er geen geld voor hebben,waarom dan 20 paarden en geen 10?Scheelt toch de helft in de onkosten...
xxxNaatjuhxx schreef:wou nog even wat foto's laten zien van onze vakantie op Jamaica. Daar heb ik 2x paard gereden en het was echt iets om nooit te vergeten !
De paarden zijn quarter horses en het zijn alleen hengsten en merries, ze hebben geen ruinen daar...
De paardjes zijn een beetje mager, maar de eigenaren doen alles wat ze kunnen om de paarden zo goed mogelijk te verzorgen.
Ze hebben erg weinig geld en de paarden zijn hun inkomen, deze paarden zjin absoluut niet verwaarsloosd of slecht verzorgd ! het is gebrek aan vitamine en slecht voer (ze krijgen alleen maisvlokken) dat ze zo mager zijn. deze mensen stoppen zo goed als al hun geld in de paarden, maar er is gewoon niet genoeg geld voor beter eten, halsters, goede zadels enz.
Mijn zusje en ik zijn al onze oude spullen aan het verzamellen, halsters, hoofdstellen, shabrakken, en alles wat ze kunnen gebruiken en sturen het naar hun op om deze mensen hun 20 tal paarden een beetje te helpen. wij gooien het anders toch weg en hun kunnen het gebruiken.
genoeg gel*lthier de foto's
de eerste keer ben ik samen met mijn zusje gaan rijden, zij op de merrie "Xena" en ik (in de rode broek:P ) op de hengst "Prins"
Xena heeft maar 1 oog door een ongeluk toen ze 3 was.
het was echt ongelovelijk gaaf om dit mee te maken, kan niet wachten om weer terug te gaan !
marialva schreef:even een heel belangrijke mededeling omtrend de mexicaanse griep!!!
MAATREGEL M.B.T. MEXICAANSE GRIEP
Zoals U weet is de Mexicaanse griep makkelijk overdraagbaar via b.v deurklinken, toetsenborden, waterkraan, winkelwagentjes etc etc .
Uit recentelijk onderzoek blijkt dat de bacterie ook erg gemakkelijk overdraagbaar is door het gebruik van muntstukken en bankbiljetten.
De bacterie hecht zich erg goed aan de biljetten en de muntstukken welke dagelijks door vele handen gaan, hetgeen een verhoogd risico op besmetting met zich meebrengt.
Teneinde de Mexicaanse Griep buiten de deur te houden, kunt U Uw gebruikte muntstukken en bankbiljetten vanaf heden = gratis = bij mij inleveren.
Ik zal dan zorgen dat de bacterie geen kans krijgt verdere besmetting te veroorzaken.
U kunt de muntstukken en bankbiljetten bij mij afgeven of in de brievenbus deponeren. Deze zal elke dag leeggemaakt en gereinigd worden om besmetting tegen te gaan.
groetjes Cynthia