leuk he hyves heb er ook heel wat oude vrieden gevonden en zelfs een oude vlam van 14 jaar geleden gaan binnenkort ook wat drinken met elkaar en ff bij kletsen
en die verrassing die hoor je wel, het is heel erg leuk hahahahahhaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MelisXFeikje schreef:De hoefsmid kan er ook niet veel aan doen het is nu gewoon zo op t weiland zetten en snachts in zen stalletje dat de hoef goed aangroeit en dan heeft ze er geen last meer van... En tja.. ik zal opzoek moeten naar een nieuw paardje .. Maar feikje blijft natuurlijk!:D
. Er zal wel wat gebeurd zijn in die jaren
.
. Hyves is leuk he
Gekke mensen
.
En daarna lekker Chicky doen!! Wel mooi weer om me eens buiten te wagen met hem.. Kijken hoe die dat doet ..

.
! Vanochtend les gehad en het ging echt drama. Alles was eng en hij

) deze man heeft staal bedrijven in Rotterdam,dan de stoeterij waar hij woont ,en het hotel...mazzel voor mij want ik heb er een heel erg fijne baas aan,en Moreno leeft in weelde
Dit hotel werk ik: http://www.wittehoes.nl/
gisteren eindellijk blessure vrij verklaard door de arts dus we kunnen weer gaan beginnen als ik van die rotgriep af ben.
Licor is er alleen helemaal uitgegroeid dus helaas moest ik het verkopen. Nu heb ik een Bates Isabell met verstelbare boom, intussen heb ik al een boommaat groter moeten steken, Licor wordt nog elk jaar breder. 
hahaha. (Je moet wel lid zijn van me hyves btw...
)