Ninx schreef:xxxNaatjuhxx schreef:maar denk ook dat het niet veel gaat helpen als mensen er boos op reageren want deze sport blijft toch bestaan.
Vrouwenrechten en een verbod op kinderarbeid zijn er ook gekomen omdat mensen juist wel boos werden.
Er is maar 1 ding dat echt niet helpt: niks doen.
En daar zijn veel mensen heel erg goed in geworden....Citaat:het heeft z'n voor en nadelen. En hoe cru het ook mag zijn iedereen moet kunnen doen wat ze het beste lijkt om te doen, ik denk dat er toch ook echt wel voordelen aan deze sport zijn voor heel de stieren bestaan.... weet neit welke, maar die zou er vast wel zijn....
Bedenk eens wat dan? Als je verondersteld dat ze er zijn.....
Zelfs een vredesduif zoals jij kan in deze discussie dus geen zinnig argument bedenken.
Ik kan maar 1 reden bedenken: sadistisch volksvermaak.
echt de grootste onzin, jullie kunnen wel ruzie met elkaar gaan maken en denken de hele wereld aan te kunnen en als iemand iets zegt wat je neit aanstaat gelijk er bovenop springen. maar dat helpt toch niet ! deze sport blijft vooraltijd bestaan en daar kan weinig aan veranderd worden, ik ben er ook op tegen, zoals ik al eerder heb vermelt, op het martellen van dieren , in dit geval de stieren. maar zolang er mensen blijven bestaan die van deze "sport" houden blijft dat stierenvechten ook bestaan. had ookal gelezen dat ze het in een ander land (engeland geloof ik weet neit zeker) het doen zonder de stieren te pijnigen, nou misschien slaat dit ook nog wel aan in landen zoals Portugal en Spanje, maar tot die tijd, succes met proberen dit te stoppen want denk dat er meer VOOR dit soort stierenvechten zijn dan TEGEN, en dan vooral de mensen uit die landen zelf. en ik hoor ook niemand die loopt te klagen of alles probeerd te veranderen voor die slacht dieren hier in Nederland, die hebben het echt slechter dan die stieren.