[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PatriesjeMR2

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:02

Prinslover...knap dat je zo snel al naar zijn plekje bent wezen kijken. Lijkt me ontzettend moeilijk.

Soeske...yep Nirvano is er ook zaterdag Tong uitsteken

Fryske...d'r is ook wel een Andalusierforum. Een speciaal barok forum ken ik niet (dit hoekje op bokt is het eigenlijk wel een beetje toch? Haha! )

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:26

oh jee ik lees net pas de berichtjes van prinslover
ik wil jou ook heel veel strekte wensen met dit verdriet
ik hoop dat je het een plekje kan geven over een tijdje

ik zal ook duimen dat er niet meer van dit soort dingen gebeuren
bah wat is het leven toch hard!!!!!

wel voel ik hier een fijne warmte van alle meiden(jongens)
die hier op deze site zitten dat vindt ik super van jullie
ik ben hier nl. niet zolang maar dit is wel een top forum!!!

knuffles voor jullie en strekte met alle verdrietjes Verdrietig

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:46

Patriesje: Ja, het was ook wel moeilijk hoor. Ik zat heel erg te twijfelen, maar ben toch gegaan. Of ik nu vandaag al ging, of volgende maand, hij zal er toch nooit meer staan Verdrietig Toen ik net binnen kwam ben ik niet meteen gaan kijken hoor.. Kreeg het ineens ook erg warm. Daarna toch gaan kijken, daar lag zn deken nog.. Verdrietig

Peetisgreat: Dit is ook een super leuk forum hoor, (bijna) iedereen is heel aardig! Ja Dankje voor je medeleven.. Hij was en is een topper en hij heeft een mooi plekje in mn hart!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 20:03

Klopt Patries. Alles is gesplitst maar door dit topic dacht ik he zal er ook iets overkoepelends zijn.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:20

Er is een apart Andalusier forum, waar ik niet meer op kan inloggen op rare manier, nieuw ww en t wil maar niet lukken maar hebben dr meer last van. Er is een Lusitano forum en een Lipizzaner forum. Maar eigenlijk kom je overal dezelfde mensen tegen, die ook hier weer op bokt zitten Clown
Maar wel gezellig natuurlijk!!!

cloris dat ziet er goed uit gelukkig zeg?! Is hij ook qua doen en laten weer de oude??

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:59

Hét overkoepelende is dit! Haha!

Hier komen we allemaal weer bij elkaar! Knipoog

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 23:08

Prinslover, ook jij veel sterkte bij het verwerken van je verdriet, het kan zo snel gaan ineens!

Voor de mensen die het leuk vinden, er zijn weer Jauke foto's geplaatst Lachen

Een voorproefje:
Afbeelding

De rest is hier te vinden!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 23:30

Danke Amable, als het goed is had ik al een berichtje geplaats in je topic. Jauke blijft leuk! Ja

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 00:28

Had ik op andere fora al gezien...superleuk altijd foto's van jou en Jauke Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 00:58

Prinslover knap dat je meteen gegaan bent anders word het alleen maar moeilijker

Blijft altijd leuk om foto's van Jauke te zien, vind het altijd zo knap wat jullie doen

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:19

Nouvel schreef:
Hét overkoepelende is dit! Haha!

Hier komen we allemaal weer bij elkaar! Knipoog

Dus geen behoefte aan?

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:29

Misschien een forum waar echt gesproken kan worden over klassieke dressuur en de dingen waar je tegenaan loopt? Dat mis ik dan wel weer!

cloris, Hij ziet er goed uit! Dat gaat vast heel mooi genezen. Is toch niet leuk als je stoere vent met al die ellende uit zijn nek loopt....Moest gewoon opeens aan hem denken.

Prinslover, knap dat je heen bent gegaan!
Het is niet hetzelfde maar ik heb Iwan anderhalf jaar geleden weggebracht naar een rusthuis en dat doet nog steeds zeer. Hij staat daar omdat het het beste voor hem is maar ik moet iedere keer weer huilen als ik weg rij. Het liefst nam ik hem weer mee......

Knappe Jauke!! Dat soort dingetjes wil ik toch ook echt meer op gaan pakken met Sam. Ik wil alleen eerst het werk aan de hand en rijden beter bevestigd hebben. Anders ben ik bang dat het te veel wordt voor hem.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:32

Dat was inderdaad mijn bedoeling ook Lusitano. Een forum waar alle dingen aan bod komen waar we als eigenaren, verzorgers en rijders van de Barokke paarden tegen aan lopen.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 12:34

Nou het hondje is weer de oude hoor, hij heeft weinig last ervan gehad en heeft deze week zelfs weer eens gejaagd *met succes* Bloos! ik doe op de momenten dat ik er niet ben en snachts een sok om zijn achterpoot zodat hij het niet open kan krabben, het jeukt wel namelijk Knipoog

Prinslover; dat is niet makkelijk geweest om daarheen te gaan maar ik had het ook gedaan, op een of andere manier ben je dan toch nog iets dichterbij dan dat je een maand of wat wacht.
En het wordt er ook niet makkelijker op hoor......

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 14:12

Fryske: Lijkt mij ook wel leuk een speciaal forum! Alleen ik heb echt geen verstand van zoiets oprichten, en dat soort dingen.. Maar ik wil wel lid worden hoor als het zover mocht komen Pling

Lusitano: Wanneer worden er weer foto's van jou kanjer geplaatst? Wil hem wel weer eens zien hoor! Hij is zooo knap Knipoog En over jou paardje wat je hebt weg gebracht, dat is ook jammer hoor. Het doet je veel pijn, maar diep in je hart weet je gewoon dat het zo beter is. Alleen het blijft moeilijk he? Verdrietig

Cloris: haha gekke hond! Gelukkig dat ie zo sterk is zeg.. Je zou hem toch nog niet willen missen! Wel handig idee trouwens van die sok.

Een vriendin van de manege reed voor mij ook wel eens op Pitufo als de eigenaresse zelf niet kon. En mocht dan ook wel eens een proefje rijden onderling. Was altijd er leuk natuurlijk! Ook zij mist Pitufo heel erg..Haar moeder werkt in een winkel waar je albums/foto's/posters af kan drukken. Nu mogen wij allebei gratis een mooie poster of album laten afdrukken. Omdat ik zoveel foto's heb kies ik toch maar voor het album Lachen Echt heel leuk dan kan ik m altijd nog 'zien'. *hij hing al een heel tijdje ingelijst op mn kamer, maar toch *

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:43

Fryske schreef:
Dat was inderdaad mijn bedoeling ook Lusitano. Een forum waar alle dingen aan bod komen waar we als eigenaren, verzorgers en rijders van de Barokke paarden tegen aan lopen.

klinkt op zich wel leuk, stukje uitbreiding van dat wat we hier hebben!

maar volgens mij komen op het lusitano-forum ook al wel wat andere barokke paarden liefhebbers die een ander barok ras dan Lusitano hebben...

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 15:53

Prinslover; had jij geen contact meer met de eigenaar? want als jij hem een aardige tijd hebt verzorgd en gereden vind ik het vreemd dat je het via via moest horen.. niet dat het nu nog wat uitmaakt natuurlijk maar op een of andere manier moest ik daar even aan denken

Vwb mijn hond ja gelukkig is hij nog sterk en ik wil hem zeker nog niet kwijt.. die sok ja hij kan geen kap of mooncollar om omdat die wond over zijn hele nek/hals valt dus.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 17:09

Wat leuk dat Fangio weer als vanouds is Cloris!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 18:13

Inderdaad fijn dat het goed met hem gaat Cloris!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 18:24

cloris schreef:
Prinslover; had jij geen contact meer met de eigenaar? want als jij hem een aardige tijd hebt verzorgd en gereden vind ik het vreemd dat je het via via moest horen.. niet dat het nu nog wat uitmaakt natuurlijk maar op een of andere manier moest ik daar even aan denken

Vwb mijn hond ja gelukkig is hij nog sterk en ik wil hem zeker nog niet kwijt.. die sok ja hij kan geen kap of mooncollar om omdat die wond over zijn hele nek/hals valt dus.

Ja daar heb je gelijk in, dat is ook een beetje vreemd gegaan. Toen ik ben gestopt (1 november) heb ik haar dat via een mail verteld. Durfde niet zo goed in het 'echt' of via de telefoon. Bloos Maar sindsdien nooit meer wat van gehoord. Toen heb ik nog een smsje gestuurd, met de vraag of ze misschien boos was, maar ook niks meer van gehoord. Toen bleek dat ze een nieuw nummer had, maar weet niet of ze die al had toen ik de sms verstuurde. Dus best wel vreemd ja! Ik heb hem 7 maanden trouw gedaan, was er altijd maar niks van haar zelf gehoord. Als het aan haar ligt had ze het volgens mij ook nooit zelf aan me verteld.. Ach gut Ben blij dat ik het dan toch nog gehoord heb, ook al was het van iemand anders..

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 18:25

Vanmiddag bericht teruggehad van de eigenaar van Balando!!!
Duurde wat lang..maar zijn zwager was overleden, vandaar dat ze geen tijd hadden gehad.

Vraagprijs blijft gehandhaaft...wat ik ook had verwacht. Is niet zo'n probleem, was ik al van uit gegaan.(prijs was toch al erg laag).

Maar ze zijn in principe accoord metmijn voorwaarden Haha!

Dus nu ben ik zoekend naar een goede DA in de regio Enschede/Oldenzaal/Weerselo voor de uitvoering van de aankoopkeuring. Dus als jullie nog een goede weten?
Heeft niet zo'n haast, omdat de stamboekpapieren nog niet binnen zijn. En de aanwezigheid van die papieren is voorwaarde 2(keuring = 1) Knipoog

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 18:28

Patries, gaaf joh!
Spannend allemaal!
Laat je hem alleen klinisch keuren of ook röntgonologisch? (hmm raar woord zo... Clown )

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:06

Ik wil hem volledig gekeurd hebben, dus ook foto's idd.

Dit omdat er toch wel wat aandachtspunten aan zitten qua bouw en de prijs ontzettend laag is(een bruine PRE is normaal vrij prijzig). Ik wil zoveel mogelijk zekerheid. Ook omdat ik hem graag APTO zou willen laten keuren Bloos

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:39

Wat gaaf Patriesje!! Dat zou wel erg leuk zijn, hoop dat ie goed wordt gekeurd Ja

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:05

Gezinsuitbreiding Patries? Of beter gezegd, stalbewonersuitbreiding Haha! ?
Hoop dat alles meezit voor je en hij wordt goedgekeurd.
Is hij in NL gefokt? Hoe oud is hij? (hoop dat ik geen vragen stel die je al ergens hebt verteld maar dat is moeilijk terugvinden in een topic van 130+ pagina's Clown )