_Saida_ schreef:Beda -> Niet echt naast de deur dus voor mij.
Ik start ook niet vaak naast jouw deur, dat is namelijk weer niet naast mijn deur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
idefix4 schreef:Ow ja en daarna mocht Sabrina nog op de pony van opa. Ze zou er wel even op gaan draven. Maar toen ze voelde dat die pony nog geen stuur heeft vond ze dat iets te eng. En opa had er zijn 'touwtjes' weer opzitten. Soort bijzetteugels. Wij vervloeken die dingen al, maar opa kan het maar niet afleren. De pony had er overduidelijk last van. Dus de draf ging nog niet door. Opa had gezegd, dat als ze er op geklommen kon komen, dat ze de pony mocht hebben! Nou het scheelde weinig, maar ze zat er dus bijna op! Haar grote neef kan dat absoluut niet, schijnt. Opa weet zeker dat ie het volgende maand niet meer aanbiedt... hihi
Robijntjah schreef:Wat leuk, is dat met dat nieuwe meisje erbij???
Robijntjah schreef:Aaaah
Hahaha Barokke lijf
Geniaal, die ga ik onthouden!
Josje ja, die bedoelde ik!
Ik heb het 1 aflevering gezien en toen wist ik al dat zij het ging worden...
Beetje voorspelbaar was het ook wel, blond en belgisch :+
Was vanaf het begin al vrij duidelijk dat ze dat wouden!
Robijntjah schreef:Nou, goed zo
Ik wil geen kinderen maar het zou toch wel handig zijn om stiekem mijn eigen kinderlijke dromen uit te laten komen
Robijntjah schreef:Ja, nou, net als die kamers inrichten enzo, dat lijkt me wel zo geweldig
Alleen dan moet je de kinderen erbij nemen en dat wil ik toch weer niet
Robijntjah schreef:Omdat ik 2 erfelijke aandoeningen heb die ik absoluut niet door wil geven.
Ook omdat ik absoluut mijn vrijheid (nog lang) niet op wil geven en ik een vrij impulsief persoon ben.
Zo allerlei kleine redenen en nog veel meer maar ik wil het gewoon niet
Logeerkamer voor anderen ga ik zeker een keer doen
Robijntjah schreef:Asperger is dus bij mij 1 van die aandoeningen
En voor mij is het dus al niet makkelijk om zelf een kind op te gaan voeden en dan nog de kans dat het kind het ook heeft. De hel die ik als schoolkind gehad heb wens ik NIEMAND toe...
Gelukkig denkt vriendjelief er net zo over en gaan wij ons prima vermaken met zijn 2-en en wat oppaskindjes
Idra schreef:Licor en Napoleon hebben dezelfde vader (Conseller) en die is bruin. Licors moeder was ook bruin, maar zijn 4 grootouders waren wit, vreemd hè... dat bruin is daar even komen aanwaaien
Ja, Grado is een paard van uitzonderlijke kwaliteit, hij is calificado. Heeft helaas wat van zijn glorie verloren omdat hij een oude knieblessure heeft, vroeger was hij nog veel spectaculairder. Hij vererft ook erg goed.